کد خبر : 3041
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 جولای 2019 - 16:46

بازدید فرماندار از شهر لای بید و حضور در امامزاده سیده صالحه خاتون(س) ازان و ادای احترام به مقام شهدا و حضور بر سر مزار شهید خردسال طاها اقدامی پایان بخش سفر فرماندار بود.

بازدید فرماندار از شهر لای بید و حضور در امامزاده سیده صالحه خاتون(س) ازان و ادای احترام به مقام شهدا و حضور بر سر مزار شهید خردسال طاها اقدامی پایان بخش سفر فرماندار بود.

بازدید فرماندار از شهر لای بید و حضور در امامزاده سیده صالحه خاتون(س)  ازان و ادای احترام به مقام شهدا و حضور بر سر مزار شهید خردسال طاها اقدامی پایان بخش سفر فرماندار بود.  بازدید فرماندار از شهر لای بید اسفندیار تاجمیری در ادامه سفر به بخش میمه، وارد شهر لای بید شدو پس از

بازدید فرماندار از شهر لای بید و حضور در امامزاده سیده صالحه خاتون(س)  ازان و ادای احترام به مقام شهدا و حضور بر سر مزار شهید خردسال طاها اقدامی پایان بخش سفر فرماندار بود.

 بازدید فرماندار از شهر لای بید اسفندیار تاجمیری در ادامه سفر به بخش میمه، وارد شهر لای بید شدو پس از ادای احترام به مقام شهدای این شهر با حضور در شهرداری لای بید با شهر دار و اعضای شورای اسلامی این شهر دیدار کرد. فرماندار با ابراز خرسندی از توفیق حضور در شهر لای بید و تشکر ازفعالیتهای شهردار و اعضای شورای اسلامی به ظرفیتهای شهر لای بید اشاره کرد و افزود: یکی از نکات قابل توجه در این شهر حضورسرمایه گذاران در بخش های اقتصادی است. وی افزود : امروزه وظیفه تک تک مسوولین هموار کردن شرایط و تسهیل امور جهت حضور سرمایه گذاران در بخشهای مختلف است و این امر می تواند بخشی از مشکلات مربوط به اشتغال را برطرف نماید. اسفندیار تاجمیری توجه به صنعت گردشگری را قابل اهمیت دانست و افزود: با اجرای طرحهای گردشگری ضمن معرفی قابلیتهای شهرزمینه برای ایجاد درامدهای پایدار فراهم می گردد. وی در پایان از فعالیت خوب سرمایه گذاران در اجرای طرحهای اشتغال زا و توجه به رفاه شهروندان این شهر تقدیر و تشکر نمود و از اعلام آمادگی فرمانداری جهت حمایت از بخش خصوصی خبر دارد. آقای مسعودی شهردار لای بید نیز در این دیدار ضمن تشکر از فرماندار جهت حضور در بخش میمه و پیگیری حل مشکلات گزارشی از اقدامات انجام شده و درحال انجام شهرداری و همچنین نیاز ها و مشکلات شهری ارائه نمود.بازدید از استخر شهر لای بید و معادن سنگ لای بید از جمله دیگر برنامه های فرماندار بود. حضور در امامزاده سیده صالحه خاتون(س) و ادای احترام به مقام شهدا و حضور بر سر مزار شهید خردسال طاها اقدامی پایان بخش سفر فرماندار بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.