کد خبر : 6938
تاریخ انتشار : جمعه 29 آوریل 2022 - 4:24

محمد رضا شفیعی شهردار وزوان:نهم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی و تحقق آیه شریفه «و امرهم شوری بینهم» ، فرخنده و خجسته باد.

محمد رضا شفیعی شهردار وزوان:نهم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی و تحقق آیه شریفه «و امرهم شوری بینهم» ، فرخنده و خجسته باد.

‍ ‍ بسمه تعالینهم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی و تحقق آیه شریفه «و امرهم شوری بینهم» ، فرخنده و خجسته باد. درخشش خورشید فروزان شورا از بلندای قله های عمران و آبادانی شهر و روستا ، قانون پویا و متمدنی بود که در کشور عزیزمان اجرایی شد و بارقه امید را

متن تبریک روز شوراها + عکس پروفایل و عکس نوشته روز شوراها 1400 به همراه  استوری

‍ ‍ بسمه تعالی
نهم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی و تحقق آیه شریفه «و امرهم شوری بینهم» ، فرخنده و خجسته باد.

درخشش خورشید فروزان شورا از بلندای قله های عمران و آبادانی شهر و روستا ، قانون پویا و متمدنی بود که در کشور عزیزمان اجرایی شد و بارقه امید را در دل مردم روشن و منور ساخت ، زیرا در پرتو این قانون است که سرنوشت مردم به دست خودشان رقم می خورد.

نهاد شورا که شالوده آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام دارد در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم ، عینیت بخشید و به برکت این اتفاق ، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند ، دو چندان گردید.

اینجانب به نمایندگی از اقشار مختلف همشهریان عزیز و فهیم و فرهیخته و کارکنان خدوم شهرداری ، این روز باشکوه را به همه اعضای محترم شورای اسلامی شهر وزوان ، که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر ، تلاش می نمایند و با حفظ امانت ، کفایت ، درایت ، کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه شهروند مدار ، خالصانه و عاشقانه کوشش می نمایند ، تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات روز افزون این عزیزان را از درگاه حق مسئلت می نمایم.

امیدوارم مرا نیز در آرزوی خویش که همانا ساختن فردایی زیباتر و روشن تر برای سربلندی وزوان سرافراز است ، سهیم بدانید.

محمد رضا شفیعی _ شهردار وزوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسن اسدی جمعه , 29 آوریل 2022 - 17:54

مهمترین نکـــــات خطبه های نماز جمعه۱۴۰۱/۲/۹آخرین جمعه ماه رمضان وروزجهانی قدس شهر وزوان اصفهان باحضور مردم ولایتمدار این شهر به امامت حجت الاسلام دکتر علی اکبر جمیاری امام جمعه محترم
/🔶در سلسله مباحث گناهان زبان در باب دروغ گفتن بود که بیش از ۸۰آیه در قران درمذمت دروغ امده است ودروغ باعث میشود جامعه به جامعه بی اعتماد تبدیل شده وسعی کنیم حتی از دروغهای شوخی بپرهیزیم.
🔶/تشکر از حضور مردم ومسولین وبسیجیان در دفاع از مردم فلسطین در راهپیمایی روز قدس، این حرکت تا نابودی اسرائیل ادامه خواهد داشت، ومقاوت پیروز میشود.
🔶/روز شوراها را به عزیزان شورا تبریک عرض نموده وسه ویژگی مهم شورا ها بسیار مهم است اول وحدت ودوم انقلابی بودن وسوم مشورت نمودن با مردم، الحمدلله شورای شهر وزوان وشهردار انسانهای موفقی هستند البته مردم توقع زیادی از شوراها نداشته باشند.
🔶/ روز۱۱اردیبهشت روز کارگر اشاره نمود وافزود کارگران با وجودشان موجب کامل نمودن جامعه بوده وخداروشکردولت دکتررئیسی توجه خاصی با کارگران داشته و حقوق کارگران را بیشتر نمود. 🔶روز دوازده اردیبهشت دوشنبه روزمعلم وشهادت شهید دکتر مطهری میباشد که این شهیدیکی از مبانی تفکری