کد خبر : 6091
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 ژانویه 2021 - 14:25

حضرت حجت الاسلام جمیاری امام جمعه شهر وزوان :کنترل زبان یعنی چیزی که به انسان ربط ندارد عنوان نکند،اگر حرف زدن نقره است سکوت مثل طلاست .

حضرت حجت الاسلام جمیاری امام  جمعه شهر وزوان :کنترل زبان یعنی چیزی که به انسان ربط ندارد عنوان نکند،اگر حرف زدن نقره است سکوت مثل طلاست .

(بسم الله الرحمن الرحیم ) خطبه های نماز جمعه شهر وزوان به امامت حضرت حجت الاسلام جمیاریمورخ ۹۹/۱۱/۰۳خطبه اول:توصیه به رعایت تقوای الهی_تقوا یک امر اکتسابی می باشد که تحقق ان با ریاضت امکان پذیر می باشد.اهل یقین و تقوا دارای کنترل زبان می باشد.زبان می تواند انسان را گرفتار اختلافات خاصی در جامعه کند

(بسم الله الرحمن الرحیم )

خطبه های نماز جمعه شهر وزوان به امامت حضرت حجت الاسلام جمیاری
مورخ ۹۹/۱۱/۰۳
خطبه اول:
توصیه به رعایت تقوای الهی_تقوا یک امر اکتسابی می باشد که تحقق ان با ریاضت امکان پذیر می باشد.اهل یقین و تقوا دارای کنترل زبان می باشد.زبان می تواند انسان را گرفتار اختلافات خاصی در جامعه کند انسان پشت لسان و زبان پیداست .
کنترل زبان یعنی چیزی که به انسان ربط ندارد عنوان نکند.اگر حرف زدن نقره است سکوت مثل طلاست .انسان بد زبان مثل کافر می باشد.کافر و بد زبان جایگاهشان در دوزخ است .اگر از انسان اعلام نظر میکردند باید اظهار نظر کنند و اگر نه نباید اظهار نظر نماید.
خطبه دوم:
توصیه به رعایت تقوای الهی یکی از مصادیق تقوا_تقوای سیاسی می باشد که در خطبه دوم به ان اشاره می کنیم .تقوای سیاسی:اینکه بتوانیم قدرت تجزیه و تحلیل از شرایط سیاسی کشور می باشد و اوضاع سیاسی کشور حداقل اطلاع داشته باشد اینکه حزب بازی در جامعه رواج پیدا کند و لو تفکر من را قبول ندارد نباید در مسند قدرت کشور باشد و عکس این قضیه نیز صحیح نیست .

تنها قشری که در مباحث حزبی وارد نمی شود و جزء نیروی انقلابی کشور است سپاه پاسداران می باشد _نیروی انتظامی ما که در همه عرصه وارد میشوند _ارتش جمهوری اسلامی ایران که وظیفه حفاظت از مرز های میهن اسلامی را بر عهده دار میباشد.که این به صورت مخلصانه انجام وظیفه می کنند.امروز کشور نیاز به وحدت کلمه دارد بالطبع شهر وزوان نیز احتیاج به وحدت کلمه دارد.

حکومت ترامپ لعنتی به اتمام رسید و بایدن هم تفاوتی با هم ندارد .
اصل سیاست نسبت تصویب نامه اخیر بایدن که مسلمان را به کشور راه ندهید.مقام عظمای ولایت فرمودند ما احتیاج به واکسن امریکایی نداریم چرا که امریکا دو واکسن داشت که یکی از انها مخصوص DNA ایرانیان بود که رهبر انقلاب نپذیرفت .در دهه فجر که در پیش داریم باید خدمات نظام در اذهان مردم یادآوری شود _نظام اسلامی دارای سرمایه های عظیم می باشد که میتواند بر مشکلات کشور فائق گردد .در قدیم می ترسیدند که ایران از کجا سلاح میگیرد الان میگویند کشور به کجا سلاح میفرستد .در این شهر مهاجرت زیاد می باشد که دلیل آن جوانانی است که به این نتیجه رسیدند که از لحاظ اشتغال حمایت نمیشوند ما نیاز به سرمایه گذار داریم سرمایه داران بیایند و در این شهر حرفه ایجاد کنند.ایجاد فروشگاه رفاهی و ایجاد بنگاه خودرو و…………….

مناسبات: _حماسه مردم آمل در سال۶۰نتیجه چهل شهید در راه ایستادگی در مقابل کمونیست. _۸بهمن سالروز وفات حضرت ام البنین(س)و روز تکریم خانواده شهدا مادران شهدا و پدران شهدا سرمایه های ما هستند.
در شهر می بایست خطبه های نماز جمعه مختصر و نماز جماعت را به طور خلاصه انجام شود که حالت معطل برای مردم شهر وجود نداشته باشد .رعایت پروتکل بهداشتی در جهت مبارزه با کرونا در نماز جمعه و تقسیم ان بین نمازگزاران در نماز جمعه کار پسندیده ای است که انشاءالله انجام شود.

@setadjomehvazvan

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.