کد خبر : 5647
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آگوست 2020 - 16:40

حجت الاسلام و المسلمین محمدیان امام جمعه ی وزوان :استعفای خود را کتبا با توجه به شرایط سخت و عدم توانایی در ادامه مأموریت در سنگر نماز جمعه ، رسما و مکتوبا تقاضای کناره گیری از مسئولیت امامت جمعه و مرخصی استعلاجی از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه داشتم .

حجت الاسلام و المسلمین محمدیان امام  جمعه ی وزوان :استعفای خود را کتبا با توجه به شرایط سخت و عدم توانایی در ادامه مأموریت در سنگر نماز جمعه ، رسما و مکتوبا تقاضای کناره گیری از مسئولیت امامت جمعه و مرخصی استعلاجی از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه داشتم  .

بسم الله الرحمن الرحیم و صلی الله علی محمد و آله الطاهرینبا سلام و عرض ادب و احترام خدمت اهالی و مردم شریف شهر وزواناز دی ماه سال گذشته که بیماری درد سیاتیک و دیسک کمر این حقیر به اوج خود رسید و در نهایت منجر به عمل جراحی شد ، با توجه به شرایط

بسم الله الرحمن الرحیم و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت اهالی و مردم شریف شهر وزوان
از دی ماه سال گذشته که بیماری درد سیاتیک و دیسک کمر این حقیر به اوج خود رسید و در نهایت منجر به عمل جراحی شد ، با توجه به شرایط سخت و عدم توانایی در ادامه مأموریت در سنگر نماز جمعه ، رسما و مکتوبا تقاضای کناره گیری از مسئولیت امامت جمعه و مرخصی استعلاجی از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه داشتم که بعلت برخورد با انتشار ویروس منحوس کرونا و تعطیلی موقت نمازهای جمعه ، بحالت تعلیق در آمد تا اینکه بحمدالله مجددا نماز جمعه در بعضی از شهرها از جمله شهر وزوان اقامه شد.
این حقیر مجددا مصرانه متقاضی کناره گیری و تحویل این مسئولیت به دیگری بودم ولی نظر حاج آقای صالحیان و مردم و مسئولین شهر ، ادامه کار بصورت کجدار و مریض و با کمک روحانیون دیگر بود.
این حقیر با توجه به حساسیت و جایگاه خطیر امام جمعه و نقش موثر او در امور مختلف شهر بخصوص امور فرهنگی و با عنایت به وضعیت جسمی و ضعف و بیماری ، واقعا قادر به ادامه این مسئولیت مهم نبودم. بحمدالله بعد از پیگیری‌ها و اصرار این حقیر
در مورد کناره گیری و جایگزینی فرد دیگری بجای بنده ، بالاخره شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با استعفا و مرخصی استعلاجی این حقیر موافقت کرد و انشاءالله بزودی امام جمعه جدید شهر وزوان معرفی خواهد شد.
بحمدالله در این مدت کوتاه و با بودن موانع و مشکلات فراوان ، دو روحانی عالیقدر و فعال و مخلص در این شهر مستقر شدند و از همه مهمتر با تلاش زیاد و پیگیری‌های مستمر و با توجه به استفتا و نظر مبارک رهبری معظم انقلاب ، نمازهای جمعه دو شهر میمه و وزوان به مکان و جایگاه اصلی خود یعنی مسجد جامع شهر برگشت .
بحمدالله حضور مستمر در مدارس بخصوص در مدارس متوسطه دخترانه و پسرانه و پاسخگویی به سوالات آنها و اقامه نمازهای جماعت در آنها و دانشگاه پیام نور و سخنرانی در مناسبتهای مختلف و رسیدگی به امور محرومین و حضور در جلسات مختلف شهرستان و بخش و دفاع از حقوق مردم خوب و شریف وزوان و تلاش‌هایی در زمینه اشتغال جوانان و … از جمله اموری بود که خداوند مهربان بدست این حقیر اجرا کرد .
در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه مردم خوب و صمیمی و با محبت و با وفای شهر و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار خوب و پرتلاش و همه کسانی که در مستقل شدن نماز جمعه شهر زحمت کشیدند ، از همه آنها طلب حلالیت مینمایم.
از هیئت محترم ابوالفضل العباس علیه السلام که با در اختیار دادن موقت بیت العباس بعنوان دفتر امام جمعه و همه کسانی که در تجهیز دفتر و منزل تلاش کردند ، صمیمانه تشکر میکنم.
در پایان تشکر ویژه از برادران حجج اسلام جناب آقای دکتر خ
در پایان تشکر ویژه از برادران حجج اسلام جناب آقای دکتر خیری و برادر عزیزم جناب آقای وهاب دام عزهما و برادران گرانقدر آقایان محسن روستا و آقای رضا خاکساریان و آقای محمد رضا نقیان بعنوان رؤسای ستاد و مسئول دفتر امام جمعه و کلیه اعضای ستاد نماز جمعه دارم.
نقش برادران عزیز جانباز و یادگاران سرافراز دفاع مقدس یعنی برادران بزرگوار جناب حاج محمد یونسی و حاج حسن روستا در استقلال نماز جمعه و حمایت های مختلف مادی و معنوی از این نهاد مقدس بر هیچ کسی پوشیده نیست. خداوند جزای خیر و سلامتی و عافیت و حسن عاقبت به آنها مرحمت فرماید.
با درود و سلام بر حضرت امام رحمه الله علیه و مقام معظم رهبری دامت برکاته و خانواده معزز شهدا و جانبازان ، از تک تک اهالی محترم شهر وزوان و شهر میمه و روستاهای اطراف و مسئولین محترم شهرستان و بخش خداحافظی و طلب حلالیت میکنم.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمدیان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.