کد خبر : 5794
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اکتبر 2020 - 15:41

پیام تبریک فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت هفته نیروی انتظامی

پیام تبریک فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت هفته نیروی انتظامی

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۳مهر روز نیروی انتظامی را تبریک گفت و از زحمات فرماندهان و کارکنان محترم نیروی انتظامی شهرستان تشکر نمود. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان؛ اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۳مهر روز نیروی انتظامی را تبریک گفت و از زحمات فرماندهان و

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۳مهر روز نیروی انتظامی را تبریک گفت و از زحمات فرماندهان و کارکنان محترم نیروی انتظامی شهرستان تشکر نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان؛ اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۳مهر روز نیروی انتظامی را تبریک گفت و از زحمات فرماندهان و کارکنان محترم نیروی انتظامی شهرستان تشکر نمود.

متن پیام فرماندار خطاب به فرمانده محترم انتظامی شهرستان به شرح زیر می باشد:

باسلام
بدینوسیله فرا رسیدن ۱۳مهر روز نیروی انتظامی را تبریک گفته و از زحمات جنابعالی و همکاران محترم نیروی انتظامی شهرستان قدردانی می نمایم.


نیروی انتظامی امروز بعنوان یکی از ارکان اصلی تأمین کننده امنیت و مسئول حفظ نظم و امنیت داخلی و نیز ارائه کننده خدمات عدیده انتظامی به مردم می باشد و لذا تعمیق و توسعه اصول قانونگذاری، انضباط، اقتدار و مردم داری بعنوان اصول اساسی و حرفه ای ناجا می¬تواند زمینه ساز ارتقاء اقتدار و شئونات نیرو و ارائه خدمات ارزشمند به جامعه بویژه تأمین امنیت و احساس امنیت مردم باشد؛ در همین راستا اهتمام و تلاش های سازنده به عمل آمده توسط عوامل و ارکان محترم انتظامی شهرستان شایسته تقدیر و سپاسگزاری می باشد.

امید است با تفضل الهی و عنایت حضرت ولی عصر (عج) همواره در راستای تحقق اهداف و آرمان های والای انقلاب شکوهمند اسلامی و امام راحل (ره) ، منویات مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا و رسالت خطیر سازمانی سلامتی و توفیق داشته باشید.

اسفندیار تاجمیری
فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان
مهر -۱۳۹۹

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.