کد خبر : 2126
تاریخ انتشار : جمعه 19 آوریل 2019 - 5:04

وزیر علوم: کنکوری‌ها فریب تغییر زمان کنکور سراسری را نخورند

وزیر علوم: کنکوری‌ها فریب تغییر زمان کنکور سراسری را نخورند

وزیر علوم در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به داوطلبان کنکور سراسری توصیه کرد که فریب برخی حرف‌ها مانند تعویق زمان کنکور را نخورند. وزیر علوم: کنکوری ها فریب تغییر زمان کنکور سراسری را نخورند منصور غلامی در پیامی که در اینستاگرام منتشر کرد، گفت: به داوطلبان آزمون ورودی دانشگاه‌ها توصیه می‌کنم مراقب

وزیر علوم در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به داوطلبان کنکور سراسری توصیه کرد که فریب برخی حرف‌ها مانند تعویق زمان کنکور را نخورند.

وزیر علوم: کنکوری ها فریب تغییر زمان کنکور سراسری را نخورند منصور غلامی در پیامی که در اینستاگرام منتشر کرد، گفت: به داوطلبان آزمون ورودی دانشگاه‌ها توصیه می‌کنم مراقب باشید عده‌ای با طرح موضوع تعویق زمان کنکور، شما را خام و سرگرم نکنند تا در روند برنامه مطالعه شما سستی و خلل وارد شود. وی افزود: این کار آنها حتماً به ضرر شما و به نفع رقیب‌های شما است. وزیر علوم اظهار داشت: از زمان وقوع سیل تا کنکور سراسری بیش از دو ماه فاصله وجود دارد. درحالی که آزمون کارشناسی ارشد در ابتدای اردیبهشت ماه بود. پس قابل مقایسه نیستند. غلامی تاکید کرد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد برخی افراد که این موضوع را مطرح می‌کنند اصلاً داوطلب کنکور نیستند. وی اظهار داشت: البته درحال پیگیری هستیم تا مشخص شود هویت اصلی آنها چیست و به چه دلیل و منظوری دارند موجب نگرانی داوطلبان می‌شوند. وزیر علوم گفت: مسئله از سوی دستگاه‌های مسئول درحال پیگیری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.