کد خبر : 6843
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آوریل 2022 - 19:56

مراسم افتتاحیه مرکز جامع سلامت وزوان روز پنجشنبه ۱۵اردیبهشت ۱۴۰۱

مراسم افتتاحیه مرکز جامع سلامت  وزوان روز پنجشنبه ۱۵اردیبهشت ۱۴۰۱

تلاش پزشکان برای بهبود اوضاع درمانی جامعه قابل ستایش است و شما جناب آقای شاهین بهمن اف با افتتاح  تجهیز مرکز جامع سلامت وزوان گامی بزرگ در عرصه درمانی شهر برداشته‌اید. ضمن عرض تبریک بابت افتتاح مرکز جامع سلامت وزوان امید این می‌رود که همیشه با سلامتی کامل به جامعه خود خدمت کنید.                                جناب آقای

تلاش پزشکان برای بهبود اوضاع درمانی جامعه قابل ستایش است و شما جناب آقای شاهین بهمن اف با افتتاح  تجهیز مرکز جامع سلامت وزوان گامی بزرگ در عرصه درمانی شهر برداشته‌اید. ضمن عرض تبریک بابت افتتاح مرکز جامع سلامت وزوان امید این می‌رود که همیشه با سلامتی کامل به جامعه خود خدمت کنید.                              

 جناب آقای شاهین بهمن اف  با عرض تبریک فراوان برای افتتاح مرکز جامع سلامت جدید، از خدای بزرگ برای شما طلب سلامتی و تندرستی را دارم تا به این شکل توانایی و قدرت یاری رساندن به بیماران را در مرکز جامع سلامت وزوان توسط تلاش پزشکان داشته باشید.

 مدیریت وزوان آنلاین حسن اسدی

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن IMG-20220425-WA0045-1024x472.jpg است



انشاالله مراسم افتتاحیه روز پنجشنبه ۱۵اردیبهشت با حضور سبزتان با طراوت خواهد بود

تلاش پزشکان برای بهبود اوضاع درمانی جامعه قابل ستایش است و شما با افتتاح  تجهیز مرکز جامع سلامت خیر ساز شاهین بهمن اف وزوان گامی بزرگ در عرصه درمانی شهر برداشته‌اید. ضمن عرض تبریک بابت افتتاح مرکز جامع سلامت خیر ساز شاهین بهمن اف امید این می‌رود که همیشه با سلامتی کامل به جامعه خود خدمت کنید.                              

 جناب آقای خیر ساز شاهین بهمن اف  با عرض تبریک فراوان برای افتتاح مرکز جامع سلامت جدید، از خدای بزرگ برای شما طلب سلامتی و تندرستی را دارم تا به این شکل توانایی و قدرت یاری رساندن به بیماران را در مرکز جامع سلامت وزوان توسط تلاش پزشکان داشته باشید.

 مدیریت وزوان آنلاین حسن اسدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسن اسدی چهارشنبه , 27 آوریل 2022 - 18:21

قنات وزوان با توجه به قدمت و مهندسی خاص و بی نظیر آن با توجه به رشد شهر سازی که بدون رعایت اصول و قواعد زخم بر پیکر خود حس میکرد نیازمند دست نوازش و مرحمی برجراحات خود بود که این امر در دهه ۶۰ با دستان توانمند استادان بنام و یاری غیرت کشان انجام شد. باز سازی و ایمن سازی حلقه چاهها و کول کشی از سد شگفت انگیز تا مظهر قنات در دل زمین انجام شد و سپس ادامه آن بصورت مادی از انتهای اراضی باغستان به جنوب شهر تا خیابان ۲۰ متری معلم امتداد یافت .
مدعیان این اثر فاخر و جهانی همگی مدیون ،دستان توانمند و جدیّت استاد حاج باقر حامدی ، همت و غیرت استاد حاج علی جان نان آور و فرزندشان حاج محمدعلی، پینه های دستان مرحوم محمد اسماعیل تنها و مرحوم محمد حسین نوروز، تلاش و پشتکار مرحوم استاد اسدالله قاضیان و مرحوم رمضانعلی قاضیان و مدیریت زبانزد میراب وقت حاج قربانعلی شهریاری و زحمات افراد گمنامی است که بر روی خاکش عرق ریختند و در آفتابش سوختند تا جریان حیات بخشش، میراثی باشد برای ما،
چه نیکوست ما نیز استمرار حیات این پادشاه را به نسلهای آینده هدیه بدهیم . روحشان شاد و یادشان گرامی
مهدی اسدیان

حسن اسدی چهارشنبه , 4 می 2022 - 16:13

.
زیباترین اتفاقی که می‌توانست رقم بخورد!
قدردانی از نسلی که دیگر تکرار نخواهند شد. معلمانی که همواره وزوان و مردم وزوان به ایشان افتخار خواهند کرد و دانش آموزانی که قدرشناسی را به معنای کامل معنا کردند.
.
فرهنگیانی دوست‌داشتنی که با تمام مشکلات، جوانی‌شان را به پای کودکان و نوجوانان شهر و منطقه گذاشتند و هیچ گاه آن گونه که باید و شاید در این شهر و منطقه از ایشان قدردانی نشد و حتی از تجربیات ایشان نیز در بهبود اوضاع آموزشی شهر بهره گیری نشد. معلمانی متعهد و توانمند که هرچند خیلی دیر، دیشب به همت چند نفر از دانش‌آموزان چهل‌سالهٔ خود، دور هم جمع شدند تا با افتخار، به بار نشستن زحمات‌شان را تماشا کنند.
.
در این ضیافت صمیمانه که به همت آقایان محمد خوشفطرت، امیر شعبانی و مجید خیرمند، با یاری دانش آموزان متولد سالهای ۶۰ و ۶۱ و جمعی از فرهنگیان شهر برگزار شد، با تلاش‌های چند ماهه‌ای که صورت گرفته بود، میزبان عزیزانی از نقاط مختلف ایران و حتی خارج از کشور بود و در آن یاد و خاطرهٔ معلمان و دانش آموزان فقید شهر نیز گرامی داشته.
.
برگزاری این دورهمی ساده و بی آلایش، که برگزار کنندگان آن، به جای اندیشیدن به شهرت و منافع شخصی، تنها و تنها به دنبال رقم زدن یک اتفاق خاص و بزرگ و پاسداشت مقام معلمان و دانش آموزان شهر بودند، می‌تواند الگویی باشد برای مسئولان شهر که هیچ‌گاه استفاده از ظرفیت‌های داخلی را جدی نگرفته‌اند و فتح بابی باشد برای گرد هم آوردن جوانانی که روزی سرمایه‌های این شهر بودند و یاری گرفتن از این بزرگواران در رفع مشکلات شهر.
.
مهندس شاهین بهمن اف، و تعدادی از مسئولان شهر نیز از میهمانان این ضیافت بودند.
https://www.instagram.com/p/CdJEp_toHar/?igshid=MDJmNzVkMjY=