کد خبر : 6231
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 فوریه 2021 - 16:12

حجت‌الاسلام خیری تأکید کرد؛ لزوم تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه/ دانشگاه آزاد اسلامی قم چگونه کارآفرین می‌شود؟

حجت‌الاسلام خیری تأکید کرد؛ لزوم تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه/ دانشگاه آزاد اسلامی قم چگونه کارآفرین می‌شود؟

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با تأکید بر لزوم تقویت بخش صنعت و دانشگاه گفت: ارتباط بین صنعت و دانشگاه آزاد اسلامی قم سبب می‌شود این دانشگاه به دانشگاهی کارآفرین تبدیل شود. به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم، حجت‌الاسلام حسن خیری در جلسه شورای مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با تأکید بر لزوم تقویت بخش صنعت و دانشگاه گفت: ارتباط بین صنعت و دانشگاه آزاد اسلامی قم سبب می‌شود این دانشگاه به دانشگاهی کارآفرین تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم، حجت‌الاسلام حسن خیری در جلسه شورای مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم اظهار کرد: در این دانشگاه ظرفیت‌هایی اعم از خانه خلاق، هسته فناور، مرکز رشد و ارتباط با صنعت ایجاد شده است؛ اما باید همه ظرفیت‌های دانشگاه با بخش صنعت استان تعامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید دانشگاه به بخش صنعت کمک کند، افزود: دانشگاه باید نیازهای بخش صنعت استان را برطرف کند و اساسی‌ترین موضوعات براساس استعدادهای دانشگاه در استان مطرح شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با تأکید بر لزوم انعقاد تفاهم‌نامه‌های لازم با بخش صنعت ادامه داد: ارتباط بین صنعت و دانشگاه سبب می‌شود دانشگاه آزاد اسلامی قم به دانشگاهی کارآفرین تبدیل شود.

دانشجو باید از لحظه ورود به دانشگاه، خود را در بازار کار واقعی ببیند

نماینده خانه صنعت و معدن استان قم نیز در این جلسه با تأکید بر لزوم تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه عنوان کرد: دانشجو باید از لحظه ورود به دانشگاه، خود را در بازار کار واقعی ببیند، در این حالت استادان دانشگاه نیز احساس می‌کنند باید دانسته‌های خود را به‌روزرسانی کنند و علم روز داشته باشند.

وی با بیان اینکه جامعه ما نیاز به پیشرفت دارد، اضافه کرد: اگر برای ابتدای ورود دانشجو به دانشگاه برنامه‌ریزی نکنیم، خروجی و بازده لازم را نخواهیم داشت.

نماینده پارک علم و فناوری استان قم هم در این جلسه مطالبی را درباره ایده‌های نوآورانه و فناورانه مطرح‌شده در شورای مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی قم بیان کرد.

به گزارش آنا، شورای مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی قم با حضور نمایندگان پارک علم و فناوری و خانه صنعت و معدن استان قم، معاون پژوهش و فناوری، معاون توسعه و مدیریت منابع، مسئول دبیرخانه هیئت امنا، مدیر پژوهش و فناوری، مسئول مرکز رشد واحدهای فناور، مسئول حقوقی و تعدادی از استادان و دانشجویان فعال عرصه نوآوری و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به ریاست حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس این دانشگاه برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.