کد خبر : 8115
تاریخ انتشار : جمعه 9 دسامبر 2022 - 15:14

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق :خوشا آنان که باعزت ز گیتی بساط خویش برچیدند و رفتند.ز کالاهای این آشفته بازار محبت را پسندیدند و رفتند.

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق :خوشا آنان که باعزت ز گیتی بساط خویش برچیدند و رفتند.ز کالاهای این آشفته بازار محبت را پسندیدند و رفتند.

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق خوشا آنان که باعزت ز گیتی بساط خویش برچیدند و رفتند.ز کالاهای این آشفته بازار محبت را پسندیدند و رفتند. ایزد منان را سپاسگزاریم که در غمناک‌ترین روزهای زندگی‌مان ما را از نعمت حضور دوستان و سرورانی مهربان بهره‌مند ساخت که همدردی‌شان التیامی است بر دل‌های داغدیده ما.ابراز

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

خوشا آنان که باعزت ز گیتی بساط خویش برچیدند و رفتند.ز کالاهای این آشفته بازار محبت را پسندیدند و رفتند.

پیام تشکر به دلیل حضور در مراسم ختم + جواب تشکر پیام تسلیت

ایزد منان را سپاسگزاریم که در غمناک‌ترین روزهای زندگی‌مان ما را از نعمت حضور دوستان و سرورانی مهربان بهره‌مند ساخت که همدردی‌شان التیامی است بر دل‌های داغدیده ما.ابراز همدردی و بذل محبت شما عزیزان با حضور در مراسم و مجالس ترحیم خواهرم و یا ارسال گل و پیام‌های تسلیت و تلفن موجبات غرور و افتخار این حقیر را فراهم نمود، سزاوار قدردانی و سپاسگزاری است.

اگر چه آرزو می‌کنم در مجالس و محافل شادی عزیزان جبران زحمت نموده و تلاش می‌کنم تا حضوراً توفیق عرض تشکر داشته باشم، چنانچه به دلیل تألمات روحی امکان ادای دِین و وظیفه فراهم نگردید تقاضای عفو و بخشش دارم.

کوچک شما حسن اسدی و خانواده مرحومه صغری اسذی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.