کد خبر : 5676
تاریخ انتشار : جمعه 21 آگوست 2020 - 5:58

خودروهای جایگزین پراید چه قیمتی دارند؟

خودروهای جایگزین پراید چه قیمتی دارند؟

بعد از خروج پراید از خط تولید، تیبا، کوییک و ساینا جایگزین محصولات خانواده پراید شدند؛ خودروهایی که بسیار بالاتر از پراید در بازار قیمت دارند. به گزارش از خبرآنلاین، پس از تقریبا سه دهه زندگی پرفراز و نشیب پراید در خودروسازی ایران، اواسط مردادماه امسال سرانجام تولید آن برای همیشه متوقف شد تا پرتیراژترین،

بعد از خروج پراید از خط تولید، تیبا، کوییک و ساینا جایگزین محصولات خانواده پراید شدند؛ خودروهایی که بسیار بالاتر از پراید در بازار قیمت دارند.

سایپا - پراید - توقف تولید

به گزارش از خبرآنلاین، پس از تقریبا سه دهه زندگی پرفراز و نشیب پراید در خودروسازی ایران، اواسط مردادماه امسال سرانجام تولید آن برای همیشه متوقف شد تا پرتیراژترین، پرفروش‌ترین و پرحاشیه‌ترین محصول تاریخ صنعت خودروی کشور به تاریخ بپیوندد.

به این ترتیب با خروج پراید از خط تولید، تیبا، کوییک و ساینا جایگزین محصولات خانواده پراید شدند؛ خودروهایی که بسیار بالاتر از پراید در بازار قیمت دارند.

گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد که پراید مدل SE۱۱۱ در بازار به قیمت ۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پراید مدل SE۱۳۱ به قیمت ۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پراید مدل SE۱۳۲ به قیمت ۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و مدل SE۱۵۱ به قیمت ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

این در حالی است که تیبا مدل EX هاچ‌بک در بازار ۱۰۷ میلیون تومان، تیبا هاچ‌بک پلاس ۱۱۶ میلیون تومان، تیبا صندوق‌دار SX بنزینی ۹۰ میلیون تومان و تیبا صندوق‌دار پلاس ۱۰۵ میلیون تومان قیمت دارد.

از سوی دیگر، ساینا مدل EX دنده‌ای در بازار با قیمت‌هایی بین ۱۰۵ تا ۱۱۵ میلیون تومان دیده می‌شود.

در این میان، قیمت خودرو کوییک دنده‌ای با رینگ فولادی در بازار ۱۱۴ میلیون تومان، با رینگ دنده‌ای ۱۲۱ میلیون تومان و کوییک دنده‌ای R حدود ۱۲۶ میلیون تومان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.