کد خبر : 9267
تاریخ انتشار : جمعه 18 اکتبر 2024 - 13:59

اتمام تهیه طرح تفصیلی شهرهای میمه، وزوان و لایبید

اتمام تهیه طرح تفصیلی شهرهای میمه، وزوان و لایبید

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: تهیه طرح تفصیلی شهرهای میمه، وزوان و لایبید در شهرستان شاهین شهر و میمه به پایان رسیده است. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ صادق حاجی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه استان اصفهان در خصوص وضع

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: تهیه طرح تفصیلی شهرهای میمه، وزوان و لایبید در شهرستان شاهین شهر و میمه به پایان رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ صادق حاجی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه استان اصفهان در خصوص وضع طرح‌های توسعه شهری این شهرستان اظهار کرد: شهرستان شاهین‌شهر و میمه دارای ۶ شهر است که شهرهای شاهین شهر و گرگاب دارای طرح تفصیلی مصوب بوده است.   

وی افزود: شهرهای گز، میمه، وزوان و لایبید طرح جامع مصوب دارند و  به غیر از شهر گز، طرح تفصیلی دیگر شهرها، برای تصویب و ابلاغ به شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ارسال شده است.   

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: با تلاش و اقدامات به عمل آمده طرح تفصیلی شهر گز نیز در دست بررسی قرار دارد.  

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های جامع اولین سطح از طرح های توسعه شهری هستند که با یک افق بلند مدت ۱۰ تا ۱۵ ساله نحوه استفاده از زمین برای کاربریهای مختلف در محدوده و حریم شهر را تعیین کرده و اولویت مناطق را از نظر بهسازی و نوسازی مشخص می‌کنند.    

حاجی گفت: طرح های تفصیلی در چارچوب اسناد و ضوابط طرح های جامع و بر اساس حدود ثبتی و ملکی، وضعیت دقیق کابری ها، تراکم ها و گذرها را در سطح شهر و به تفکیک محلات واقع در آن مشخص کرده و اولویت‌های مربوط به نوسازی و بهسازی را تعیین می‌کنند.    

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.