کد خبر : 9183
تاریخ انتشار : جمعه 9 آگوست 2024 - 16:22

رشد ۳۳۰ درصدی گردشگری استان اصفهان در دولت سیزدهم

رشد ۳۳۰ درصدی گردشگری استان اصفهان در دولت سیزدهم

رشد ۳۳۰ درصدی گردشگری استان اصفهان در دولت سیزدهم رشد ۳۳۰ درصدی گردشگری استان اصفهان در دولت سیزدهم رقم خورد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ استاندار اصفهان گفت: ۳۳۰ درصد رشد حضور گردشگر در استان، احداث و بهره‌برداری ۲۴۲ تاسیسات گردشگری و رشد بیش از ۱۰۰ درصدی اعتبارات حوزه میراث فرهنگی نشان از تلاش استان

رشد ۳۳۰ درصدی گردشگری استان اصفهان در دولت سیزدهم

رشد ۳۳۰ درصدی گردشگری استان اصفهان در دولت سیزدهم رقم خورد.

رشد ۳۳۰ درصدی گردشگری استان اصفهان در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ استاندار اصفهان گفت: ۳۳۰ درصد رشد حضور گردشگر در استان، احداث و بهره‌برداری ۲۴۲ تاسیسات گردشگری و رشد بیش از ۱۰۰ درصدی اعتبارات حوزه میراث فرهنگی نشان از تلاش استان در راستای تحقق رویکرد راهبردی ارتقاء صنعت گردشگری است. 
سیدرضا مرتضوی همچنین با اشاره به احیای کارخانه ریسباف پس از ۲۰ سال، افزود: رئیس جمهور شهید در دولت مصوبه‌ای را داد که تملک کارخانه ریسباف به منظور احیا و حفظ این مجموعه ارزشمند که نشان از تمدن صنعت نساجی در اصفهان است، در اختیار وزارت میراث فرهنگی قرار گیرد.

استان اصفهان با بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و ۸۵۰ مورد آن به ثبت ملی و هفت اثر آن به نام‌های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع و سه قنات به نام‌های ‘ وزوان’، ‘ مزدآباد ‘ و ‘ مون ‘ به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.