کد خبر : 9171
تاریخ انتشار : جمعه 9 آگوست 2024 - 15:48

بلا تکلیفی ۳۰ ساله دیوار کشی مدرسه‌ای در روستای ازان

بلا تکلیفی ۳۰ ساله دیوار کشی مدرسه‌ای در روستای ازان

بلا تکلیفی ۳۰ ساله دیوار کشی مدرسه‌ای در روستای ازان پس از گذشت ۳۰ سال از احداث مدرسه علامه طباطبایی روستای ازان، هنوز این مدرسه دیوار ندارد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ عضو شورای اسلامی روستای ازان گفت: نبود دیوار یا حصار مناسب در این مدرسه باعث جمع شدن سگ‌های ولگرد، تعطیل شدن زنگ‌های ورزش

بلا تکلیفی ۳۰ ساله دیوار کشی مدرسه‌ای در روستای ازان

پس از گذشت ۳۰ سال از احداث مدرسه علامه طباطبایی روستای ازان، هنوز این مدرسه دیوار ندارد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ عضو شورای اسلامی روستای ازان گفت: نبود دیوار یا حصار مناسب در این مدرسه باعث جمع شدن سگ‌های ولگرد، تعطیل شدن زنگ‌های ورزش به دلیل هم جوار بودن این مدرسه با محور مواصلاتی روستای ازان به روستای حسن رباط، نامناسب بودن وضع ظاهری و سرقت از این مدرسه شده است.

مهدی صالح افزود: چندین سال است که با توجه به اعتراض‌های اولیای دانش آموزان، ۱۴ پلاک زمین مسکونی با همکاری بنیاد مسکن و فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه برای تامین اعتبار به عملیات دیوار کشی این مدرسه اختصاص داده شده است، اما همچنان اجرایی نشده است.

این  موضوع در بخش صفحه شما  پیگیر شد؛ برومند شهبازی رییس اداره آموزش و پرورش میمه  در این زمینه گفت:پرونده این مدرسه  در سازمان بازرسی استان اصفهان در حال رسیدگی است.

شما هم می‌توانید با تلفن همراهتان، مشکلات، نظرات و اتفاقات محله، منطقه، شهر و روستایتان را به عنوان شهروند خبرنگار، از طریق شماره ۰۹۱۳۸۵۵۳۵۳۵ در پیام رسان‌های ایتا، بله و سروش به «صفحه شما» ارسال کنید.

بخش «صفحه شما»، هر شب در خبر ساعت ۲۰ شبکه اصفهان پخش می‌شود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.