کد خبر : 839
تاریخ انتشار : جمعه 8 فوریه 2019 - 14:38

رئیس و اعضای هیئت رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده ی شهید حسن پهلوان و شهیدان والا مقام شهر میمه تجدید میثاق نمودند.

رئیس و اعضای هیئت رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده ی شهید حسن پهلوان و شهیدان والا مقام شهر میمه تجدید میثاق نمودند.

صبح میمه: دیدار رئیس و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده ی شهید حسن پهلوان -حجازی رئیس واحد میمه: خون شهیدان ثبات دهنده انقلاب و الگوگیری از سیره و منش آنها راه موفقیت انقلاب است. همزمان با ایام ا… دهه مبارک فجر،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه و جمعی از کارکنان با خانواده شهید دانشجو

صبح میمه: دیدار رئیس و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده ی شهید حسن پهلوان -حجازی رئیس واحد میمه: خون شهیدان ثبات دهنده انقلاب و الگوگیری از سیره و منش آنها راه موفقیت انقلاب است. همزمان با ایام ا… دهه مبارک فجر،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه و جمعی از کارکنان با خانواده شهید دانشجو حسن پهلوان دیدارکردند به گزارش روابط عمومی واحد میمه، سید ناصر حجازی رئیس واحد دانشگاهی میمه در این دیدار ضمن تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره جانفشانی های شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس رمز موفقیت و پایداری انقلاب را خون شهیدان دانست و افزود: شهدا با مدیریت زندگی خود و رسیدن به درجه رفیع شهادت به زندگی دیگران معنا بخشیدند و وظیفه ما زنده نگه داشتن و نهادینه ساختن فرهنگ ایثار و شهادت است. وی تصریح کرد: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی بر همگان واجب است چرا که عزت و سربلندی ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگران است. ایشان در ادامه گفت: ایثار و از خودگذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است و تجدید بیعت با آرمان های شهدا و ارج نهادن به خانواده معظم شهدا وظیفه همه مسئولان است و امید است توفیق خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران را به معنای واقعی داشته باشیم. خاطر نشان می گردد در ادامه اعضای هیئت رئیسه و جمعی از کارکنان با حضور در مزار شهیدان شهر میمه و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر آنان با آرمان های والای شهیدان تجدید میثاق نمودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.