کد خبر : 8234
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 مارس 2023 - 16:37

وزوان آنلاین نوروز ۱۴۰۲:نوروز بمانید که ایام شمایید،آغاز شمایید و سرانجام شمایید

وزوان آنلاین نوروز ۱۴۰۲:نوروز بمانید که ایام شمایید،آغاز شمایید و سرانجام شمایید

نوروز بمانید که ایام شمایید آغاز شمایید و سرانجام شمایید پایان یک سال با همه فراز و نشیب‌هایش، آغازی دیگر را به دنبال دارد و اینگونه است که تولد دوباره طبیعت، زمین و زمان را جشن می‌گیریم. اکنون که سال ۱۴۰۱ با تلاش شما شهردار محترم مهندس شفیعی و کار کنان خدوم شهرداری و شورای

نوروز بمانید که ایام شمایید

آغاز شمایید و سرانجام شمایید

متن های تبریک و شادباش عید نوروز امسال

پایان یک سال با همه فراز و نشیب‌هایش، آغازی دیگر را به دنبال دارد و اینگونه است که تولد دوباره طبیعت، زمین و زمان را جشن می‌گیریم.

اکنون که سال ۱۴۰۱ با تلاش شما شهردار محترم مهندس شفیعی و کار کنان خدوم شهرداری و شورای اسلامی وزوان و همشهریان، به عنوان برگ زرینی در تاریخ شهروزوان به ثبت رسیده، شایسته است تا بهترین درودها و برترین شادباش‌ها نصیب شما شود که توانسته‌اید در ایام گذشته از سال ۱۴۰۱، پیوندی ناگسستنی میان تخصص و تعهد با هدف خدمت‌رسانی به ایران ومردم وزوان ایجاد کنید وپویایی شهر را سرافراز سازید.

وزوان آنلاین :ضمن قدردانی از تمامی تلاش‌های بعمل آمده در سال ۱۴۰۱، فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ را به شما و خانواده محترمتان تبریک می‌گویم و تقارن نوروز با ماه رمضان را به فال نیک گرفته، از خداوند متعال می‌خواهم توفیق بهره‌مندی از ضیافت الهی را نصیب شما نماید و مشمول برکات واسعه الهی قرار گیرید.

وزوان آنلاین : حسن اسدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.