کد خبر : 8192
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 فوریه 2023 - 16:45

تایید نهایی بیش از ۱۱ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شاهین‌شهر و میمه

تایید نهایی بیش از ۱۱ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شاهین‌شهر و میمه

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد؛ تایید نهایی بیش از ۱۱ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شاهین‌شهر و میمه شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ – ۱۴:۱۴- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین با اشاره به تایید نهایی بیش از ۱۱ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد؛

تایید نهایی بیش از ۱۱ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شاهین‌شهر و میمه شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ – ۱۴:۱۴-

Image result for ‫عکس مسکن ملی‬‎

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین با اشاره به تایید نهایی بیش از ۱۱ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: تامین و الحاق اراضی مورد نیاز این طرح در حال پیگیری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مراد کیهانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار داشت: بیش از ۵۳ هزار و ۸۰۰ نفر متقاضی بهره مندی از مزایای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شاهین شهر و میمه بودند که با بررسی و پالایش ثبت نامی‌ها، افزون بر ۱۱ هزار و ۴۰۰ متقاضی تایید نهایی شدند.  

وی افزود: اعتراض هشت هزار و ۵۰۰ متقاضی به فرم ج قرمز نیز مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات مقتضی در این رابطه به عمل آمد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه در خصوص وضعیت تامین اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اذعان داشت: در شهر شاهین شهر دو قطعه زمین به مساحت های  ۱۱۶ هکتار (اراضی ملی داخل حریم) و ۷.۲ هکتار اراضی دولتی پیشنهاد شد که در جلسات کمیته فنی مورد تایید قرار نگرفت.  

وی افزود: در این راستا زمینی به مساحت ۱۴۷ هکتار از اراضی واقع در حریم شاهین شهر تحصیل شد، سند مالکیت آن به نام دولت اخذ و به محدوده شهری الحاق گردید همچنین طرح تفکیکی آن در جلسه کمیسیون ماده ۵ بررسی شد و در مرحله ارسال به شورایعالی شهرسازی و معماری قرار دارد.   

کیهانی بیان داشت: با توجه به جلسات کمیته کار مقرر شده است برای شهر گرگاب حدود ۲۰ هکتار از اراضی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، توسط این بنیاد پیگیری الحاق و تفکیک آن بعمل آید.  

وی گفت: دو قطعه زمین به مساحت‌های ۱۳.۳ و ۲۹.۴ هکتار از اراضی دولتی حریم شهر میمه برای اختصاص به طرح نهضت ملی مسکن پیشنهاد شد که در جلسه کمیته فنی با الحاق ۱۳.۳ هکتار آن موافقت شد و مراحل بعدی در دست اقدام است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه عنوان کرد: از اراضی پیشنهاد شده برای اختصاص به طرح نهضت ملی مسکن در شهر وزوان نیز با الحاق ۲۰ هکتار آن در جلسه کمیته فنی موافقت شد همچنین مطابق با جلسات کیمته فنی برای شهر لایبید مقرر شد از اراضی داخل محدوده تخصیص داده شود.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.