کد خبر : 8152
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 12 ژانویه 2023 - 6:16

پیام تبریک مدیروزوان آنلاین به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن

پیام تبریک مدیروزوان آنلاین به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن

سالروز ولادت یگانه دختر حضرت محمد مصطفی(ص) و خدیجه‌الکبری(س) را به تمامی مسلمانان صمیمانه‌ تبریک و تهنیت عرض می‌کنم آنگاه که خداوند به آخرین فرستاده‌اش، کوثر را عطا کرد، این خیر کثیر و فراوان در همیشه تاریخ و به‌ویژه پیروان امام علی(ع) ساری و جاری گردید و سرچشمه همه خوبی‌ها شد. از نسل او دوازده

سالروز ولادت یگانه دختر حضرت محمد مصطفی(ص) و خدیجه‌الکبری(س) را به تمامی مسلمانان صمیمانه‌ تبریک و تهنیت عرض می‌کنم

عکس نوشته ولادت حضرت فاطمه زهرا | پروفایل ولادت حضرت فاطمه ...

آنگاه که خداوند به آخرین فرستاده‌اش، کوثر را عطا کرد، این خیر کثیر و فراوان در همیشه تاریخ و به‌ویژه پیروان امام علی(ع) ساری و جاری گردید و سرچشمه همه خوبی‌ها شد. از نسل او دوازده خورشید تابان، راهنمای آزاداندیشان و پاک‌سیرتان شدند و جهان به وجود نازنین آنها، راه به سوی سعادت و کمال برد.

 حضرت فاطمه(س) کوثر همیشه جاویدانی است که ولادتش نقطه عطف تمامی زیبایی‌هاست و وجود پربرکتش، موجب تعالی انسان به ویژه بانوان محسوب می‌شود.

وزوان آنلاین فرا رسیدن بیستم جمادی‌الثانی مصادف با بیست و سوم دی ماه ۱۴۰۱، سالروز ولادت یگانه دختر حضرت محمد مصطفی(ص) و خدیجه‌الکبری(س) را خدمت تمامی مسلمانان تبریک می‌گویم و از آنجا که این روز فرخنده به نام “روز زن” نیز نامیده شده است، آن را به زنان و مادران شهروزوان صمیمانه‌ تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

از خداوند رحمان می‌خواهم که ما را با ابعاد گسترده شخصیت و سیره برترین بانوی دو جهان آشنا و همراه سازد و ما را پیرو واقعی ایشان، پدر، همسر و فرزندانش بزرگوارش به ویژه حضرت مهدی(عج) قرار دهد.»

وزوان آنلاین: حسن اسدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.