کد خبر : 8150
تاریخ انتشار : جمعه 30 دسامبر 2022 - 8:13

پیام تسلیت حسن اسدی مدیروزوان آنلاین بمناسبت شهادت حضرت زهرا (س)

پیام تسلیت  حسن اسدی مدیروزوان آنلاین  بمناسبت شهادت حضرت زهرا (س)

امانتداری از مهمترین ویژگی مسلمانان است و در دین مبین اسلام تاکید زیادی بر آن شده، اما چه بد امانتدارانی بودند آنان که با یگانه دختر و یادگار رسول اکرم(ص) رسم امانتداری را به‌جا نیاوردند و مادر ائمه معصومین(ع) را به شهادت رساندند؛ آن هم در حالی که فقط هجده بهار از عمر کوتاه و

امانتداری از مهمترین ویژگی مسلمانان است و در دین مبین اسلام تاکید زیادی بر آن شده، اما چه بد امانتدارانی بودند آنان که با یگانه دختر و یادگار رسول اکرم(ص) رسم امانتداری را به‌جا نیاوردند و مادر ائمه معصومین(ع) را به شهادت رساندند؛ آن هم در حالی که فقط هجده بهار از عمر کوتاه و البته پربرکت ایشان گذشته بود.

شیعیان سرزمین ایران اسلامی که شیفته معصومین(ع) و به ویژه ابعاد شخصیتی و وجودی حضرت فاطمه(س) هستند، همواره عزادار بزرگ بانوی دو عالم‌اند و با توسل به ایشان، پدر بزرگوارشان، همسر ارجمندشان و فرزندان شریفشان، پیروانی شایسته برای ایشان بوده‌اند و ان‌شاالله خواهند بود.

وزوان آنلاین سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ام ابیها حضرت فاطمه زهرا بزرگ بانوی جهان اسلام، مظهر طهارت و پاکی، مظلومیت و متانت را به عموم مسلمانان آزاده و شیفتگان عصمتش، تسلیت و تعزیت عرض می نماییم. و از خداوند متعال می‌خواهم تا ما را از شیعیان واقعی قرار دهد و افتخار حضور در رکاب منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) را به ما عطا فرماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.