کد خبر : 8141
تاریخ انتشار : جمعه 30 دسامبر 2022 - 7:43

پیام مهندس شفیعی، شهردار وزوان به مناسبت فرارسیدن شب یلدا

پیام مهندس شفیعی، شهردار وزوان به مناسبت فرارسیدن شب یلدا

به نام آن که هستی نام از او یافت گذر ثانیه ها و دقیقه ها و ساعت ها ، عبور از فصل رنگها و ورود به فصل سپیدی ها را برایمان به ارمغان آورده است. فصلی که آغازش با آرامشی عجین شده است به نام یلدا…..یلدا مجالی است برای تجدید صمیمانه دیدارها ، وقتی کشاکش

پیام مهندس شفیعی، شهردار وزوان به مناسبت فرارسیدن شب یلدا

به نام آن که هستی نام از او یافت

گذر ثانیه ها و دقیقه ها و ساعت ها ، عبور از فصل رنگها و ورود به فصل سپیدی ها را برایمان به ارمغان آورده است. فصلی که آغازش با آرامشی عجین شده است به نام یلدا…..
یلدا مجالی است برای تجدید صمیمانه دیدارها ، وقتی کشاکش روزگار تو را از دیدن آنانی که به چشمانت نیازمندند ، باز می دارد….
یلدا مجالی است برای نگاهی کوتاه به لحظه ها ، لحظه هایی که در چشم به هم زدنی می گذرد و این گذشتن بهترین پیام است برای آن که قدردان لحظات با هم بودن باشیم…..
یلدا مجالی است برای تکرار هر آن چه روزگاری ، سرمشق خوبی هایمان بوده اند و امروز بر روی طاقچه عادت های مان ، غبار می گیرند و فراموش می شوند…..
یلدا مجالی است برای دیدن عزیزانی که تصویر و صدایشان در پس مشغله های زندگی ، رنگ باخته اند…..
یلدا مجالی است ، مجالی برای من ، مجالی برای تو و مجالی برای ما ، تا همگی ،  لحظه های ناب و  شیرین با هم بودن را تجربه کنیم….
امید آنکه روشنی و مهر را از ازدحام نگاه های مهربان یلدا بیاموزیم و لبخند آکنده از صفایش را تعلیم نموده و از خالق هستی تمنا نماییم که: « ای پایان ناپذیر و ای خدای سبحان، تو را سپاس که ما را خلق نمودی تا نعمت هایت را ببینیم و با تمام وجود احساس کنیم. اکنون که به همت یلدا آشنایی مان کامل شد و قوت گرفت از خدا می طلبیم همه الطافی را که بر بندگان نیکش ارزانی داشته است و رحمت بی دریغش را در زمستانی سرشار از صحت و سلامت و سربلندی و عزت.»
همشهریان عزیز ؛
لبخندتان برقرار…
محفلتان گرم…
شادیتان همیشگی…
یلدایتان مبارک….


محمدرضا شفیعی _ شهردار وزوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.