کد خبر : 8124
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 15 دسامبر 2022 - 14:49

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی :باید بستر جذب سرمایه گذار برای اجرای تاسیسات فاضلاب در شهرهای وزوان و میمه ونیز احداث تصفیه خانه فاضلاب این دوشهر در دستور کار قرار گیرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی :باید بستر جذب سرمایه گذار برای اجرای تاسیسات فاضلاب در شهرهای وزوان و میمه ونیز احداث تصفیه خانه فاضلاب  این دوشهر در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در بازدید عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ازپروژه های آبفا در منطقه شاهین شهر، میمه و برخوار گفت: با تکمیل تاسیسات فاضلاب شهرستان برخوار بیش از ۱۲۴ هزار نفر از خدمات شبکه فاضلاب بهره مند می شوند. حسین اکبریان افزود: با تکمیل تاسیسات فاضلاب در شهرستان برخوار، ۹ شهرشامل دولت

Image result for ‫عکس فاضلاب شهری‬‎

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در بازدید عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ازپروژه های آبفا در منطقه شاهین شهر، میمه و برخوار گفت: با تکمیل تاسیسات فاضلاب شهرستان برخوار بیش از ۱۲۴ هزار نفر از خدمات شبکه فاضلاب بهره مند می شوند.

حسین اکبریان افزود: با تکمیل تاسیسات فاضلاب در شهرستان برخوار، ۹ شهرشامل دولت آباد، محسن آباد، خورزوق، سین، دستگرد، شاپورآباد، علی آباد،کمشچه، و حبیب آباد در این منطقه تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار می گیرند.

وی در ادامه گفت: هم اکنون پروژه شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب شهر های دولت آباد، خورزوق، دستگرد و محسن آباد به پیشرفت فیزیکی بالغ بر ۸۱ درصد رسیده است و پیش بینی می شود پس از تکمیل این پروژه جمعیتی بالغ بر ۹۸ هزار نفر تحت پوشش خدمات شبکه فاضلا ب در این منطقه قرار گیرند.

وی با ابراز امیدواری در تامین منابع مالی این پروژه افزود: در صورت تامین ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مالی از طریق ماده ۵۶ می توان شاهدتکمیل شبکه جمع آوری، خط انتقال و تکمیل ایستگاه پمپاژ حبییب آباد در آینده نزدیک بود.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با توجه به اتمام اجرای عملیات خطوط انتقال فاضلاب شهرهای سین، شاپورآباد، علی آباد و حبیب آباد تصریح کرد: با تکمیل خطوط انتقال فاضلاب و ایستگاه پمپاژ و سپس واگذاری انشعاب فاضلاب به متقاضیان، پیش بینی می شود بیش از ۲۶ هزار نفردر شهرهای سین، شاپور آباد ، علی آباد و حبیب آباد تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار گیرند.

در ادامه این بازدید عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار با تاکید بر تخصیص تسهیلات ماده ۵۶ برای پروژه احداث تاسیسات فاضلاب این شهرها اعلام کرد: تمام تلاش ها برای تامین منابع مالی، تکمیل و احداث تاسیسات فاضلاب در منطقه شاهین شهر، میمه و برخوار در دستور کار قرار می گیرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به اهمیت احداث ایستگاه پمپاژ علی آباد در بهره برداری از شبکه فاضلاب شهرهای علی آباد،شاپورآباد،حسن آباد و حبیب آبادگفت: پیگیری های لازم برای تامین منابع مالی جهت تکمیل ایستگاه پمپاژ علی آباد ملاعلی ازطریق سازمان برنامه و بودجه کشور دردستورکار جدی قرار گرفته است.

وی همچنین بر چگونگی اجرای شبکه فاضلاب در شهرهای وزوان و میمه ونیز احداث تصفیه خانه فاضلاب در این دو شهر تاکید کرد و افزود: باید بستر جذب سرمایه گذار برای اجرای تاسیسات فاضلاب در این شهرها در دستور کار قرار گیرد چرا که یکی از مطالبات مردم در این منطقه بر خورداری از خدمات فاضلاب است .

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به احداث تاسیسات فاضلاب در ناحیه صنعتی کمشچه اعلام کرد: باید مدل مالی برای اجرای تاسیسات فاضلاب در ناحیه صنعتی از سوی آبفای استان اصفهان و شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان تدوین و سپس تصمیم مناسب در خصوص چگونگی اجرای آن اتخاذ شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.