کد خبر : 8087
تاریخ انتشار : جمعه 4 نوامبر 2022 - 15:15

رکوردشکنی جدید در راهپیمایی ۱۳ آبان/ حماسه دوباره مردم برای ایران

رکوردشکنی جدید در راهپیمایی ۱۳ آبان/ حماسه دوباره مردم برای ایران

راهپیمایی ۱۳ آبان در دیگر شهرهای اصفهان همچون ابریشم، اردستان، آران و بیدگل، ایمان‌شهر، بادرود، باغ بهادران، بهاران‌شهر، بهارستان، بوئین و میاندشت، پیربکران، تودشک، چادگان، چرمهین، خمینی شهر، خوانسار، خور، خوراسگان، داران، دهاقان، دهق، دولت آباد، دیزیچه، رزوه، رضوان‌شهر، زاینده‌رود، زرین شهر، زواره، زیار، زیباشهر، سده لنجان، سفیدشهر، سگزی، سمیرم، شاپورآباد، شاهین‌شهر، شهرضا، طالخونچه، عسگران، علویجه، فرخی، فریدون‌شهر،

راهپیمایی ۱۳ آبان در دیگر شهرهای اصفهان همچون ابریشم، اردستان، آران و بیدگل، ایمان‌شهر، بادرود، باغ بهادران، بهاران‌شهر، بهارستان، بوئین و میاندشت، پیربکران، تودشک، چادگان، چرمهین، خمینی شهر، خوانسار، خور، خوراسگان، داران، دهاقان، دهق، دولت آباد، دیزیچه، رزوه، رضوان‌شهر، زاینده‌رود، زرین شهر، زواره، زیار، زیباشهر، سده لنجان، سفیدشهر، سگزی، سمیرم، شاپورآباد، شاهین‌شهر، شهرضا، طالخونچه، عسگران، علویجه، فرخی، فریدون‌شهر، فلاورجان، فولادشهر، کاشان، کرکوند، کلیشاد و سودرجان، کمشجه، کوه‌پایه، گلپایگان، گل‌دشت، گل‌شهر، گلشن، مبارکه، محمدآباد، مشکات، منظریه، مهاباد، میمه، نایین، نوش آباد، نجف‌آباد، نصرآباد، نطنز، نیک‌آباد، ورزنه، ورنامخواست، ونک، هرند، وزوان برگزار شد که گزارش خبری اش با عنوان «خروش استکبارستیزی مردم شهرستان‌های استان اصفهان در روز ۱۳ آبان» منتشر شده است.

رکوردشکنی جدید در راهپیمایی ۱۳ آبان/ حماسه دوباره مردم برای ایران

راهپیمایی روز سیزده آبان امروز در ۴۵۰ شهرستان و ۹۰۰ شهر برگزار شد. اقشار مختلف مردم با حماسه آفرینی خود در این راهپیمایی، ضمن تجدید بیعت با ولایت و آرمان‌های امام و شهدا، اقدامات اخیر در راستای بر هم زدن امنیت و نظم عمومی در جامعه را محکوم کردند و خواستار پایان مماشات با آشوب‌گران و برخورد جدی با مخلان امنیت شدند.

رکوردشکنی جدید در راهپیمایی ۱۳ آبان/ حماسه دوباره مردم برای ایران

خبرگزاری فارس، سردبیری استانها: راهپیمایی روز سیزده آبان امروز در ۴۵۰ شهرستان و ۹۰۰ شهر برگزار شد. ارزیابی های اولیه مجموع جمعیت مردم در راهپیمایی استکبارستیزانه امروز را حدود ۱۰ میلیون نفر تخمین می زنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران جمعیت حاضر در راهپیمایی پایتخت را بیش از یک میلیون نفر برآورد کرده است. صدها هزار نفر نیز در ۳۸ شهر حاشیه تهران در محکومیت‌ آشوب‌های اخیر به خیابان‌ها آمدند. صدها هزار نفر نیز امروز در راهپیمایی شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان و تبریز حاضر شدند.

از صبح امروز حدود ۳۵۰۰ خبرنگار‌، تصویربردار و عکاس‌ خبری داخلی و خارجی در بیش از ۹۰۰ شهر کشور مستقر بودند و از نزدیک راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر کشور را پوشش خبری دادند. در تهران نیز ۱۱۰ خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از ۵۰۰ عکاس، خبرنگار و تصویر‌بردار داخلی از در مقابل لانه جاسوسی پوشش خبری این راهپیمایی را آغاز کردند.

آذربایجان شرقی: «نه» به آمریکا ۴۴ ساله شد/ اهتزار پرچم مبارزه با استکبار توسط دهه هشتادی‌ها در آذربایجان

روز سیزدهم آبان ماه امسال انبوه جمعیت در مسیرهای مشخص و تعیین شده با پلاکارد و بنرهای با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، « مرگ بر انگلیس»؛ «آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی»، « مرگ بر آشوبگر»، و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست یک صدا به سمت مصلای امام خمینی(ره) این شهر راهی شدند و البته زیبایی این راهپیمایی در جوانی آن از جنس دانش‌آموزانی بود که همه متشکل از نسل جدید انقلاب بودند.

پرچم سه رنگ کشورمان نیز با زیبایی تمام و در تعداد زیاد در دستان راهپیمایان تبریزی به اهتزار در آمده بود تا چشم  دشمنان  این مرز و بوم را  کور کند؛ شرکت کنندگان همچنین تصاویر بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) و  رهبر معظم انقلاب اسلامی را در دست داشتند.

راهپیمایان تبریزی همچنین با در دست داشتن کاغذنوشته هایی با مضامین «مطیع امر رهبریم»، «آمریکا دشمنی بزرگ تر از ملت خود ندارد» و «آمریکا در چه فکریه، ایران پر از بسیجیه» استکبار ستیزی خود را به نمایش گذاشتند.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در دیگر شهرهای آذربایجان شرقی همچون آبش‌احمد ،آچاچی ،آذرشهر ،آقکند ،اسکو ،اهر ،ایلخچی ،باسمنج ،بخشایش، بستان‌آباد، بناب، بناب مرند، شهر ترک، تیمورلو (آذرشهر) ،ترکمانچای ،تسوج ،تیکمه‌داش ،جلفا، جوان‌قلعه ،خاروانا ،خامنه ،خداجو، خسروشاه، خمارلو،خواجه، دوزدوزان، زرنق، زنوز،سراب ،سردرود ،سهند،سیس ،سیه‌رود، شبستر ،شربیان ،شرفخانه ،شندآباد ،صوفیان،عجب‌شیر، قره‌آغاج (چاراویماق)،کشکسرای،کلوانق،کلیبر، کوزه‌کنان ،گوگان ،لیلان ،مبارک‌شهر ،مراغه ،مرند ،ملکان ،ممقان ،مهربان،میانه،نظرکهریزی ،وایقان ،ورزقان ،هادیشهر ،هریس ،هشترود ،هوراند ،یامچی، نیز برگزار شد.

آذربایجان غربی: راهپیمایی ۱۳ آبان در دیار باکری‌ها

همزمان باسراسر کشور راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه درشهرهای آذربایجان‌غربی از جمله ارومیه مرکز استان با حضور پرشور مردم ولایت مدار دیار باکری ها برگزار شد.

این مراسم از از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه در میدان ولایت فقیه آغاز شد و تا مصلی امام خمینی (ره) ادامه داشت.مردم به خصوص دانش آموزان دهه هشتادی با شعارهای کوبنده خود بار دیگر جنایات استکبار جهانی را محکوم کردند.

فیلم | مردم میاندوآب در یوم الله ۱۳ آبان حماسه آفریدند

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در دیگر شهرهای آذربایجان غربی همچون آواجیق، اشنویه، ایواوغلی، باروق ،بازرگان،بوکان ،پلدشت ،پیرانشهر، تازه‌شهر، تکاب ،چهاربرج (میاندوآب) ،خلیفان ،خوی ،ربط (شهر) ،زرآباد (خوی) ،سردشت ،سرو،سلماس ،سیلوانه ،سیمینه ،سیه‌چشمه ،شاهین‌دژ ،شوط، فیرورق، قره‌ضیاءالدین ،قطور ،قوشچی (شهر) ،کشاورز ،گردکشانه ،ماکو ،محمدیار ،محمودآباد،مرگنلر ،مهاباد ،میاندوآب ،میرآباد ،نازک علیا ،نالوس ،نقده ،نوشین‌شهر، یولاگلدی برگزار شد.

اردبیل: یک‌دلی و هم‌صدایی مردم اردبیل در راهپیمایی ۱۳ آبان

همزمان با یوم‌الله ۱۳ آبان روز دانش‌آموز، مردم اردبیل در همراهی با دانش‌آموزان، یک بار دیگر با یک‌دلی به صحنه‌ آمده و ثابت کردند تا آخرین قطره خون خود پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

راهپیمایی مردم اردبیل از ساعت ۱۰ صبح از میدان شریعتی شروع و مردم با سر دادن شعار‌های همچون “مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق” به سمت مصلای شهر اردبیل حرکت کردند.

در بین شعارهای مردم همیشه قدردان اردبیل، شعار “نیروی انتظامی تشکر تشکر” لبخند را بر لبان نیروهای نظامی و انتظامی نشانده بود.

گفتنی است حضور گسترده و پرشور مردم اردبیل  در مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه همزمان با سایر شهرستان‌های استان، به صورت زنده از شبکه استانی پخش شد. 

راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرهای دیگر استان اردبیل همچون اصلاندوز، بیله‌سوار، پارس‌آباد، تازه‌کند، جعفرآباد (بیله‌سوار)، خلخال، سرعین، عنبران، گرمی، گیوی، لاهرود، مشگین‌شهر، نمین، نیر، برگزار شد.

اصفهان: خروش مردم انقلابی اصفهان در یوم‌الله ۱۳ آبان/ عشق وطن به رخ جهانیان کشیده شد

صبح ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۱، روزی که بار دیگر با حضور مردم، تاریخ ساز شد، مه صبحگاهی پاییز، دید گنبد مسجد جامع عباسی را گرفته اما جلوی حضور مردم را نه؛ زن و مرد، کودک و نوجوان با مشت‌های گره کرده وارد میدان شدند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر  اسرائیل دادند. خانواده‌ها به همراه فرزندان و دانش آموزان خود در این مراسم حضور پیدا کردند. میدان امام(ره) همچون همیشه مملو از جمعیتی شد که به عشق ایران در ۱۳ آبان به میدان آمده‌اند تا خشم و نفرت خود از جنایتکاران و اغتشاشگران را اعلام کنند.

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران سخنران این مراسم بود. او در اجتماع باشکوه مردم اصفهان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: آفرین بر شما مردم بصیر و هوشیار که آمدید تا در کنار سه ۱۳ آبانی که پشت سر گذاشتید، بار دیگر ۱۳ آبان درخشان دیگری را رقم بزنید.

وی افزود: ای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها ببینید که این‌ها خود مردم‌اند، ده‌ها میلیون ایرانی بار دیگر به صحنه آمدند تا آرای خود را نشان بدهند و نشان دهند دیکتاتور کیست، این مردم آزاده و آزاداند شورای شهر، نمایندگان مجلس، رییس‌جمهور و رهبرشان را خودشان انتخاب می‌کنند.

نقدی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: دیکتاتور تو هستی که از جنگ جهانی به این طرف بیش از ۳۰۰ هزار حمله هوایی علیه مردم انجام داده‌ای، در ویتنام مردم مظلوم را کشتید، با اشغال افغانستان صدها هزار نفر از مردم را به شهادت رساندی و وقتی از تو درباره جنایت‌هایت پرسیدند گفتی که اینجا خارج از خاک آمریکاست و تابع قوانین آمریکا نیست.

راهپیمایی ۱۳ آبان در دیگر شهرهای اصفهان همچون ابریشم، اردستان، آران و بیدگل، ایمان‌شهر، بادرود، باغ بهادران، بهاران‌شهر، بهارستان، بوئین و میاندشت، پیربکران، تودشک، چادگان، چرمهین، خمینی شهر، خوانسار، خور، خوراسگان، داران، دهاقان، دهق، دولت آباد، دیزیچه، رزوه، رضوان‌شهر، زاینده‌رود، زرین شهر، زواره، زیار، زیباشهر، سده لنجان، سفیدشهر، سگزی، سمیرم، شاپورآباد، شاهین‌شهر، شهرضا، طالخونچه، عسگران، علویجه، فرخی، فریدون‌شهر، فلاورجان، فولادشهر، کاشان، کرکوند، کلیشاد و سودرجان، کمشجه، کوه‌پایه، گلپایگان، گل‌دشت، گل‌شهر، گلشن، مبارکه، محمدآباد، مشکات، منظریه، مهاباد، میمه، نایین، نوش آباد، نجف‌آباد، نصرآباد، نطنز، نیک‌آباد، ورزنه، ورنامخواست، ونک، هرند، وزوان برگزار شد که گزارش خبری اش با عنوان «خروش استکبارستیزی مردم شهرستان‌های استان اصفهان در روز ۱۳ آبان» منتشر شده است.

البرز: دهه هشتادی‌ها پاسخ استکبار جهانی را دادند/خروش البرز در ۱۳ آبان

مردم استان البرز همزمان با ۱۳ آبان به خیابان آمدند و با شکوه و عظمت مشت محکمی بر دهان وطن فروشان داخلی زدند.

راهپیمایی مرکز استان البرز به مرکزیت میدان توحید با خروش جمعیت پیر و جوان البرز اعم دانش‌آموزان، کارگران، کارمندان، پزشکان و کاسبان و… آغاز شد و در نهایت به مصلی کرج و اقامه نماز جمعه ختم خواهد شد.

فیلم| بازخوانی سرود «ایران» توسط دانش آموزان کرج

گفتنی‌ است این آیین باشکوه در سراسر استان البرز از جمله هشتگرد، طالقان، ساوجبلاغ، چهارباغ، نظرآباد، اشتهارد همزمان با دیگر شهرهای کشور برگزار شد. همچنین مراسم ۱۳ آبان در شهر فردیس پس از اقامه نماز برگزار شد.

ایلام: خروش انقلابی مرزداران ایلامی در محکومیت اقدامات اغتشاشگران 

سیزدهم آبان ماه امسال با سنوات گذشته از تفاوت فاحش و اهمیت وافری برخوردار بود، چرا که کشور حدود ۲ ماه است درگیر آشوب ها و اغتشاشات کوری شده که خسارات جانی و مالی گسترده ای را بر کشور تحمیل کرده است.

جنایت خونین حرم شاهچراغ (ع) شهادت و زخمی تعدادی از زائران و نمازگزاران این حرم مطهر از جمله سه دانش آموز را در پی داشت، از مهمترین این حوادث بود.

مردم ایلام با در دست داشتن تصاویر امام راحل (ره), مقام معظم رهبری ، شهدای ناجا، پرچم های مقدس جمهوری اسلامی در ابعاد کوچک و بزرگ، بنرهای حاوی شعارهای انقلابی و محکومیت اقدام های هنجارشکنانه از فتنه گران اعلام برائت و انزجار کردند.

در راهپیمایی امروز همگام با جوانان سال های ۴۲ و ۵۶ و ۵۷ که پایه گذار انقلاب اسلامی بودند، حضور نسل بعد از انقلاب به ویژه مشارکت پرشور و خودجوش جوانان و نوجوانان دهه های ۸۰ و ۹۰ که چشم طمع دشمنان برای دستیابی اهداف شومشان هستند، بر زیبایی این راهپیمایی افزود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی سخنران ویژه این مراسم بود.

لازم به ذکر است که راهپیمایی ۱۳ آبان در دیگر شهرهای ایلام همچون آبدانان، آسمان‌آباد، ارکواز، ایوان، بدره، پهله، توحید، چوار، دره‌شهر، دلگشا، دهلران، زرنه، سرابله، سراب‌باغ، صالح‌آباد، لومار، ماژین، مورموری، موسیان، مهر، مهران، میمه برگزار شد.

بوشهر: بوشهری‌ها فریاد «مرگ بر منافق» را در کرانه خلیج‌فارس سر دادند

با وجود پائیز و خنکای هوا در کشور اما گرمای جنوب همچنان می‌تابید و عطش بر دل می‌انداخت اما مردم پر شورتر از سال‌های قبل برای راهپیمایی ۱۳ آبان به خیابان‌ها آمدند.

فریادهای مردم، طنین انداز شهر شده بود، صدایی جز شعارهای مردم شنیده نمی‌شد همه یک‌صدا فریاد می‌زدند: «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «مثلث شوم ابلیس، آمریکا، اسرائیل، انگلیس»، «مرگ بر منافق».

اگرچه روز دانش‌آموز بود و راهپیمایی به نام آینده‌سازان این مملکت! اما مادران و پدران هم، جمعه خود را صرف حضور در خیابان‌های پر آب اینجا کرده بودند تا مرگ بر آشوب‌گر را طنین‌انداز شهر خود کنند و فعالیت‌های داعشی‌های وطنی را محکوم کنند.

فیلم| راهپیمایی ۱۳ آبان در بوشهر

همچنین مردم شهرهای آب‌پخش، آبدان، امام حسن، انارستان، اهرم، بادوله، برازجان، بردخون، بردستان، بندر بوشهر، بندر دیر، بندر دیلم، بندر ریگ، بندر سیراف، بندر کنگان، بندر گناوه، بنک، بوشکان، تنگ ارم، جم، چغادک، جزیره خارک، خورموج، دالکی، دلوار، دوراهک، ریز، سعدآباد، شبانکاره، عالی‌شهر، عسلویه، کاکی، نخل تقی، وحدتیه در استان بوشهر نیز راهپیمایی ۱۳ آبان برگزار کردند.

تهران: اجتماع عظیم مردم استان تهران در یوم‌الله ۱۳ آبان/ خروش دهه هشتادی‌ها علیه اغتشاش‌گران

راهپیمایی باشکوه و حماسی مردم استان تهران همزمان با یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با حضور اقشار مختلف مردم انقلابی و ولایی، امروز سیزدهم آبان ماه در شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال که با شعار «۱۳ آبان؛ حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبار ستیزی» همراه است، غرش مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست سر دادند و بار دیگر برائت خود از استکبار جهانی و جنایت های ظالمانه مزدورانشان را اعلام کردند.

در راهپیمایی امروز ۱۳ آبان که حضور گسترده دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها مشهود بود، جوانان و نوجوانان پرشور با در دست داشتن تصاویر شهدا و به ویژه شهدای دانش‌آموز حادثه شاهچراغ، نسبت به سیاست های جنگ طلبانه آمریکا ابراز انزجار کردند.

اقشار مختلف مردم با حماسه آفرینی خود در این راهپیمایی، ضمن تجدید بیعت با ولایت و آرمان‌های امام و شهدا، اقدامات اخیر در راستای بر هم زدن امنیت و نظم عمومی در جامعه را محکوم کردند و خواستار پایان مماشات با آشوب‌گران و برخورد جدی با مخلان امنیت شدند.

راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرهای آبسرد ، آبعلی، ارجمند ، اسلام‌شهر، اندیشه ، باغستان ، باقرشهر، بومهن، پاکدشت، پردیس، پرند، پیشوا، جوادآباد، چهاردانگه (اسلام‌شهر)، حسن‌آباد فشافویه، دماوند ، رباط‌کریم، رودهن، شاهدشهر، شریف‌آباد، شمشک، شهر ری، شهریار، صالحیه، صباشهر، صفادشت، فردوسیه، فشم، فیروزکوه، شهر قدس ، قرچک، کهریزک، کیلان، گلستان ، لواسان، ملارد، نسیم‌شهر، نصیرشهر، وحیدیه، ورامین استان تهران نیز برگزار شد.

چهارمحال و بختیاری: حماسه ضداستکباری شهرکردی‌ها

مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور اقشار مختلف مردم در شهرکرد آغاز شد. مردم غیور و انقلابی شهرکرد همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور و دشمن‌شکن خود در راهپیمایی ۱۳ آبان با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های شهیدان تجدید بیعت کردند.

مردم ولایت‌مدار شهرکرد مسیر چهارراه بازار به سمت خیابان ولیعصر، خیابان سعدی و چهارراه بوعلی سینا را به سمت مصلای بزرگ امام خمینی(ره) راهپیمایی کردند و در پایان پس از قرائت قطع‌نامه برای شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه وارد مصلای امام خمینی(ره) شدند.

گفتنی است، ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان این مراسم سخنرانی کرد.

فیلم| خروش مردم شهرکرد علیه استکبار

لازم به ذکر است که مردم دیگر شهرهای استان چهارمحال و بختیاری اعم از، آلونی، اردل، باباحیدر، بروجن، بلداجی، بن، بیرگان، پرندجان، جعفرآباد، جونقان، چالشتر، چلگرد، چلیچه، دستنا، دشتک (اردل)، سامان، سرخون، سفیددشت، سودجان، سورشجان، شلمزار، شهرکرد، طاقانک، فارسان، فرادنبه، فرخ‌شهر، کاج، کیان، گندمان، گهرو، گوجان، لردگان، مال‌خلیفه، منج، ناغان، نافچ، نقنه، هفشجان، وردنجان، به راهپیمایی ۱۳ آبان آمدند.

خراسان جنوبی: فریاد خشم انقلابیون کویر علیه استکبار جهانی

در مرکز خراسان‌جنوبی راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان با محوریت «۱۳ آبان حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی» از ساعت ۹ صبح از میدان ابوذر بیرجند آغاز و افراد شرکت‌کننده به ویژه جمعیت پرشمار نسل پنجم انقلاب امسال هر چه محکم‌تر از سال‌های گذشته شعار «مرگ بر آمریکا» را در گوش دشمنان طنین‌انداز کردند.

شاهدان مراسم راهپیمایی استکبارستیزی مردم انقلابی و بصیر از شور و شعف و شعارهای نسلی به وجد آمده‌اند که علی‌رغم تعلق به نسل پنجم انقلاب اسلامی جنایات آمریکا را فراموش نکرده و یکصدا فریاد «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» را سر می‌دهند.

امروز همه دنیا شاهد خواهند بود که تمامی شهرها و روستاهای این استان، مردم با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هر دین، قوم و نژادی همه یکصدا «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» را فریاد می‌زنند و این اقتدار توسط مردم بیرجند بار دیگر به جهانیان نشان داده می‌شود.

گفتنی است راهپیمایی ۱۳ آبان در دیگر شهرهای استان خراسان جنوبی همچون، آرین‌شهر، ارسک، اسدیه، اسفدن، اسلامیه، آیسک، بشرویه، حاجی‌آباد، خضری دشت بیاض، خوسف، دیهوک، زهان، سرایان، سربیشه، سه‌قلعه، شوسف، طبس، طبس مسینا، عشق‌آباد (طبس)، فردوس، قائن، قهستان، گزیک (درمیان)، محمدشهر (خوسف)، مود، نهبندان، نیمبلوک، برگزار شد که گزارش خبری آن با عنوان «شیعه و سنی خراسان جنوبی در راهپیمایی ۱۳ آبان سنگ تمام گذاشتند» منتشر شده است.

خراسان رضوی: خروش انقلابی دانش آموزان در مشهد/ حضور پرشور دهه هشتادی‌ها

همزمان با آغاز اجتماع مردم مشهد برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان لحظه به لحظه به جمعیت راهپیمایان افزوده شد. ساعت ۹ صبح سیزدهمین روز از آبان ماه است و میدان شهدای مشهد میعادگاه عاشقان ولایت می باشد. حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان در این اجتماع دشمن شکن با وجود تبلیغات گسترده دشمنان این پیام را به همه ایادی کفر و استکبار مخابره می‌کند که جامعه دانش آموز و دانشجوی ایران اسلامی همیشه بیدار و هوشیار است.

شرکت کنندگان در این مراسم پرچمهای ایران  را  به اهتزاز در آورده اند و با سردادن شعارهایی چون  ” آمریکا، مرگت باد” ،”می جنگیم می میریم سازش نمی پذیریم”و “نه سازش  نه تسلیم نبرد با آمریکا” برائت خود را از همه دشمنان و مستکبران اعلام و با شعار این همه لشگر آمده  به عشق رهبر آمده بر ولایتمداری خود تحت منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمانهای والای انقلاب اسلامی تاکید کردند.

علیرضا پاکدل دانش آموز دبیرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس می‌گوید: امروز آمده ایم تا با مشتهای گره کرده  به همه دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکای جنایتکار اعلام کنیم با ایجاد آشوب و اغتشاش و ایجاد حرکات نمایشی و فریبکارانه کار به جایی نمی برند چرا که اعتقاد ملت ایران به اسلام و انقلاب اسلامی مستحکم‌تر می‌شود.

مردم همیشه در صحنه مشهد مانند گذشته با حضور پر شور خود در این راهپیمایی نشان دادند همچنان پای این انقلاب ایستاده اند و هیچ کس نمی تواند با آشوب و اغتشاش به این انقلاب آسیب برساند.

راهپیمایی ۱۳ آبان در دیگر شهرهای خراسان رضوی همچون، انابد، باجگیران، باخرز، بار (نیشابور)، بایگ، بجستان، بردسکن، بیدخت، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، جغتای، جنگل ، چاپشلو، چکنه، چناران، خرو، خلیل‌آباد، خواف، داورزن، دررود، درگز، دولت‌آباد ، رباط سنگ، رشتخوار، رضویه، رودآب، ریوش، سبزوار، سرخس، سلامی، سلطان‌آباد ، سنگان ، شادمهر، شاندیز، ششتمد، شهرآباد، صالح‌آباد ، طرقبه، عشق‌آباد ، فرهادگرد، فریمان، فیروزه، فیض‌آباد ، قاسم‌آباد ، قدمگاه، قلندرآباد، قوچان، کاخک، کاریز ، کاشمر، کدکن، کلات ، کندر ، گناباد، لطف‌آباد، مشهد ریزه، ملک‌آباد، نشتیفان، نصرآباد ، نقاب (جوین)، نوخندان، نیشابور، نیل‌شهر، همت‌آباد ، یونسی، برگزار شد که اخبار تعدای از آنها با عنوان «خروش مردم داورزن/ حضور پرشور جوانان در راهپیمایی ۱۳ آبان» و «فریاد مرگ بر آمریکا در آسمان چناران طنین انداز شد» منتشر شده است.

خراسان شمالی – «مردم خراسان‌شمالی: با اغتشاشگران برخورد قاطع شود»

جمعیت انبوهی که امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی بجنورد شرکت کردند، فقط برای گرامی داشت این روز نیامده بودند، آنها دغدغه دیگری به نام امنیت نیز داشتند.

وقتی با یکی از شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی صحبت شد از جنایات این روزهای اخیر عصبانی بود و می‌گفت: من هرسال برای این روز راهپیمایی شرکت نمی‌کردم؛ اما امسال را بر خودم واجب دیدم تا در این مراسم شرکت کنم تا حضورم نشان‌دهنده این باشد که نیروهای امنیتی و انتظامی مماشات با این فتنه گران را پایان دهند.

این پیام در شعارهای مردم نیز کاملاً آشکار بود، حتی در زمزمه‌های آنها با یکدیگر هم‌نشانی از گلایه‌مندی آنها از برخی ناامنی‌های ایجاد شده توسط اغتشاش‌گران بود.

فیلم| خراسان‌شمالی علیه استکبار بپا خاست

مردم دیگر شهرهای خراسان‌شمالی همزمان با سراسر ایران در روز ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی به خیل عظیم راهپیمایی مردم پیوستند و انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند. گزارش خبری آن با عنوان «حضور مردم شهرهای مختلف خراسان‌شمالی در راهپیمایی» منتشر شده است.

خوزستان: خروش اهواز در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان

مراسم یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، صبح امروز با حضور گسترده و پرشور مردم، دانشجویان و دانش آموزان در اهواز آغاز شد. این مراسم به‌صورت همزمان در تمام شهرهای خوزستان برگزار شد. طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، مسیر راهپیمایی از اتوبان آیت‌الله بهبهانی جنب پارک شهربازی تا مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز است.

همزمان با راهپیمایی دشمن شکن یوم الله ۱۳ آبان در اهواز  پیکر مطهر شهید «حمزه بهمنش» که در شلمچه تفحص شده است تشییع و به خاک سپرده خواهد شد. مردم اهواز با سر دادن شعارهایی همچون ” مرگ بر آمریکا”، ” مرگ بر اسراییل”، ” مرگ بر منافق”، “هیهات من الذله” و…. انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه دشمنان نشان دادند.

فیلم| راهپیمایی ۱۳ آبان در اهواز

حضور باشکوه و پرتعداد دانش آموزان دهه هشتادی و نودی در این راهپیمایی نقطه عطف مراسم بودند و این نوجوانان با حضور دشمن شکن خود نشان دادند پای آرمان های انقلاب ایستاده‌اند و تبلیغات استکبار جهانی ذره ای در اراده و نظر آنها در مورد انقلاب اسلامی تردید ایجاد نمی کند. عشایر مختلف خوزستان با لباس های محلی و مشت های گره کرده هم مثل همیشه در این راهپیمایی حضور داشتند تا نشان دهند در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی همانند چهار دهه گذشته مصمم و قاطع هستند.

راهپیمایی ۱۳ آبان در دیگر شهرهای استان خوزستان همچون آبادان، آغاجاری، ابوحمیظه، اروندکنار، الوان ، الهایی، امیدیه، اندیمشک، ایذه، باغ‌ملک، بستان، خوزستان، بندر امام خمینی، بندر ماهشهر، بهبهان، ترکالکی، تشان ، جایزان، جنت‌مکان، چمران ، حر ریاحی ، حسینیه ، حمیدیه ، خرمشهر، خنافره، دزآب، دزفول، دهدز، رامشیر، رامهرمز، رفیع ، زهره ، سالند، سردشت ، سوسنگرد، شادگان، شوش، شوشتر، شیبان (اهواز)، صفی‌آباد ، صیدون، قلعه‌تل، قلعه خواجه، کارون، کوت سیدنعیم، گتوند، گلگیر ، لالی، مسجدسلیمان، مقاومت ، ملاثانی، منصوریه ، میانرود، مینوشهر، هفتکل، هندیجان، هویزه، ویس، برگزار شد.

زنجان: خروش زنجانی‌ها در راهپیمایی ۱۳ آبان

همزمان با روز استکبارستیزی ملت ایران راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان در زنجان برگزار شد. راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۴۰۱ زنجان تحت تاثیر فضای موجود کشور و نا امنی‌ها و اغتشاشات اخیر با شکوه‌تر از سال‌های گذشته و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

مردم با شعارهای مرگ بر منافق داخلی، مرگ بر امریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر انگلیس، پرچم ایران ما جان ما جان ما، چادر مادر ما نشان عزت ما، چادر خواهر ما نشان غیرت ما و … هر گونه اعتشاش و ناامنی را در کشور محکوم کردند.

در این راهپیمایی مردم همسشه در صحنه با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر منافق خواستار برخورد قاطعانه با نا امن کنندگان کشور شدند. همچنین مردم انقلابی زنجان با شعارهای زنجانیلار قان ورر انقلابا جان ورر، زنجانیلار اویاخدور انقلابا دایاخدور حمایت خود را از نظام و انقلاب و ولایت فقیه اعلام کردند.

فیلم| راهپیمایی مردم زنجان

آب‌بر، ابهر، ارمغان‌خانه، چورزق، حلب، خرمدره، دندی، زرین‌آباد، زرین‌رود، سجاس، سلطانیه، سهرورد، صایین‌قلعه، قیدار، کرسف، گرماب، ماه‌نشان، نیک‌پی، هیدج جزو شهرهای استان زنجان هستند که در آن راهپیمایی ۱۳ آبان برگزار شد.

سمنان: حضور پرشور «همه» در خیابانی به نام «حاج قاسم»

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان امسال پرشورتر و متفاوت‌تر از همیشه در سمنان برگزار شد.در این مراسم، از حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تا سیدمحمدرضا هاشمی ، استاندار سمنان، از سردار حمید دامغانی، فرمانده جوان و پرکار سپاه استان سمنان تا فرماندهان نظامی و انتظامی.

همه آمده بودند؛ اقشار مختلف مردم و مسؤولان؛ از مسؤول تا کارمند و کارگر، از یادگاران انقلاب تا نونهالان و نوجوانان و آینده‌سازان کشور؛ در خیابانی به نام «حاج قاسم»! بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سمنان امروز مملو از جمعیت مدافعان نظام اسلامی و پاسداران حرم مقدس ایران اسلامی بود؛ تصاویر زیبای این راهپیمایی پرشور را ببینید:

لازم به ذکر است راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرهای دیگر سمنان اعم از، آرادان، امیریه (دامغان)، ایوانکی، بسطام، بیارجمند، دامغان، درجزین، دیباج، سرخه، شاهرود، شهمیرزاد، کلاته خیج، کلاته رودبار، گرمسار، مجن، مهدی‌شهر، میامی (شاهرود) نیز برگزار شد. گزارش های خبری آن با عنوان «کفن‌پوشان شاهرودی: اجازه تداوم ناامنی‌ها را نمی‌دهیم» و «راهپیمایی ۱۳ آبان در سرخه» منتشر شده است.

سیستان و بلوچستان: طنین مرگ بر آمریکا در سیستان و بلوچستان

 راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان برگزار شد. همچنین راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم شهر زاهدان از میدان آزادی تا مصلی قدس این شهر آغاز شده است، پیر و جوان، مرد و زن، اساتید، دانشجویان و دانش آموزان، کسبه و بازاریان، علما و روحانیون شیعه و سنی و آحاد  مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور فعال در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر اقتدار، عظمت و ایستادگی خود را در مقابل دشمنان نشان می‌دهند.

فیلم|برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در زرآباد

فارس: حضور پررنگ نوجوانان در راهپیمایی امسال استان فارس

امسال نیز همچون سال‌های گذشته روز ۱۳ آبان که در آن حوادث مهمی در تاریخ معاصر ایران روی داده است، گرامی داشته شد. طی ۲ سال گذشته به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، امکان برگزاری تجمع در سالروز سیزدهم آبان فراهم نبود، اما امسال با توجه به افت محسوس شیوع کرونا شرایط برای برپایی مراسمی باشکوه و تاثیرگذار فراهم شده است و اغتشاشات دو ماه گذشته در بعضی نقاط کشور و به ویژه حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و شهادت مظلومانه شماری از هموطنانمان در این مکان مقدس، اهمیت برگزاری مراسم و گرامیداشت این مناسبت را دوچندان کرده است.

راهپیمایی روز سیزده آبان همزمان با سراسر کشور در شیراز راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز آغاز شد که مردم شیراز از میدان شهداء (شهرداری) به سمت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) راهپیمایی کردند و در نهایت به مصلای نماز جمعه، هدایت شدند.

راهپیمایی ۱۳ ابان در دیگر شهرهای استان فارس همچون،  آباده، ارد، اردکان، ارسنجان، استهبان، اسیر، اشکنان، افزر، اقلید، اهل، اوز، ایج، ایزدخواست، باب انار، بالاده، بنارویه، بهمن، بیرم، بیضا، جنت‌شهر، جهرم، جویم، حاجی‌آباد، خانمین، خاوران، خرامه، خشت، خنج، خور، خومه‌زار، داراب، داریان، دوزه، دهرم، رامجرد، رونیز، زاهدشهر، زرقان، سده، سروستان، سعادت‌شهر، سورمق، سوریان، سیدان، ششده، شهرپیر، صغاد، صفاشهر، علامرودشت، فراشبند، فسا، فیروزآباد، قائمیه، قادرآباد، قطب‌آباد، قیر، کارزین، کازرون، کامفیروز، کره‌ای، کنارتخته، کوار، گراش، گله‌دار، لار، لامرد، لپوئی، لطیفی، مرودشت، مشکان، مصیری، مهر، میمند، نوجین، نودان، نورآباد، نی‌ریز، وراوی، هماشهر، سلطان‌شهر برگزار شد.

قزوین: خروش مردم قزوین علیه استکبار جهانی در یوم الله ۱۳ آبان/ همه آمدند

مراسم راهپیمایی سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱٠ صبح امروز جمعه در قزوین آغاز شد و مردم انقلابی این خطه با حضور حماسی خود در راهپیمایی و طی کردن مسیر میدان میر عماد تا مسجدالنبی، ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری، انزجار خود از جنایات استکبار جهانی و توطئه افکنی ها علیه ملت ایران را اعلام کردند.

حضور پرشور دانش آموزان دهه هشتادی و نودی و دانشجویان در این راهپیمایی نقطه عطف مراسم بود. این نوجوانان و جوانان با حضور باشکوه خود نشان دادند همچنان پای آرمان های انقلاب و سربلندی ایران اسلامی ایستاده‌ اند.

راهپیمایان در این مراسم با در دست داشتن پرچم کشورمان و تصاویر مقام معظم رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی و سر دادن شعارهایی نظیر هیهات من الذله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ما ملت بصیریم ذلت نمی پذیریم و ملت بیدار است از فتنه گر بیزار است، نابودی استکبار جهانی و سرکرده اصلی آن یعنی رژیم صهیونیستی جنایتکار را خواستار شدند.

این راهپیمایی در شهرهای آبگرم، آبیک، آوج، ارداق، اسفرورین، اقبالیه، الوند، بوئین‌زهرا، بیدستان، تاکستان، خاکعلی، خرمدشت، دانسفهان، رازمیان، سگزآباد، سیردان، شال، ضیاءآباد، کوهین، محمدیه، محمودآباد نمونه، معلم‌کلایه، نرجه نیز برگزار شد. همچنین گزارش شهر الوند با عنوان «راهپیمایی حماسی الوندی‌ها در یوم الله ۱۳ آبان/ مردم یکپارچه علیه اغتشاشگران» منتشر شده است.

قم: فریاد نسل جوان انقلاب بر سر ضدانقلاب‌ در قم

اقشار مختلف مردم شهیدپرور استان قم به ویژه قشر دانش‌آموز و دانشجو امروز باری دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان روحیه استکبارستیزی خود را به همگان نشان داده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان کوبیدند.

کودک، نوجوان، جوان، میانسال و پیر همه آمده بودند تا در کنار دیگر با فریاد «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» به دشمن نشان دهند که در حمایت از ولایت فقیه هیچگاه کوتاه نخواهند آمد و برای تحقق فرامین رهبری همیشه در میدان حاضر هستند.

«جهاد تبیین، امروز یک تکلیف الهی‌ست»، «آمریکا و اسرئیل عامل هر جنایت»، «بانی اغتشاشات، آمریکاست آمریکاست»، «شعار دانش‌آموز مرگ بر آمریکا»، «سیزدهم آبان‌ماه صلابت ملت است، روز شکست کفر و عزت این ملت است»، «امت عاشورایی سازش نمی‌پذیرد، جوان انقلابی ذلت نمی‌پذیرد»، «خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است»، «راه رسیدن به ثبات جز این نیست، محو رژیم غاصب صهیونیست»، «مثلث شوم و پلید و ابلیس، آمریکا و اسرائیل و انگلیس» «مرگ بر آمریکا»، «مرگ آمریکا» و «الله اکبر» از جمله شعارهایی بود که در راهپیمایی امروز ۱۳ آبان قم فریاده زده شد.

منابع رسمی جمعیت امروز مردم در راهپیمایی شهر قم را بیش از ۲۵۰ هزار نفر اعلام کرده‌اند.

فیلم| تصاویر هوایی از خروش مردم قم در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه

کردستان: سنندج در ۱۳ آبان خروشید/خلق حماسه حضور سنندجی‌ها

امروز همزمان با یوم‌الله ۱۳ آبان، مردم سنندج همراه با ملت غیور ایران در راهپیمایی ضداستکباری روز دانش‌آموز شرکت کردند.

در حالیکه چند روز است رسانه‌های بیگانه و گروه‌های تجزیه‌طلب در فضای مجازی تلاش می‌کنند با ترفندهای مختلف مردم را از حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان منع کنند، اما مردم سنندج با حضور باشکوه خود حماسه‌ای خلق کردند که قطعا دشمن تاب دیدن آن را نخواهد داشت.

در این راهپیمایی که از میدان آزادی، پیاده‌راه فردوسی و تا میدان انقلاب شهر سنندج برگزار شد، اقشار مردم، مسوولان و خانواده‌های معزز شاهد حضور داشتند.

فیلم| خلق حماسه‌ای دیگر از مردم سنندج در ۱۳ آبان

کرمان: حضوری که انتهایش مشخص نبود/ حماسه‌ای از جنس تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب در دیار «حاج‌قاسم»

مردم کرمان امروز در روز ملی مبارزه با استکبار، از میدان شورا تا مصلی امام‌علی(ع) راهپیمایی و ضمن تاکید بر آرمان‌های انقلاب، با شهدا و امام شهدا تجدید پیمان کردند.

طنین الله‌اکبر در میان جمعیت باشکوه، آغازی بر حماسه کرمانیانِ شهید پرور بود و رفته‌رفته شعارهای دیگری نیز سر دادند و با آن نابودی آمریکا، انگلیس، رژیم‌صهیونیستی و هم‌پیمانان آنان را فریاد زدند و به آن‌ها هشدار دادند دخالت در امور داخلی جمهوری‌اسلامی ممنوع است و به‌شدت آن را محکوم و استقلال کشور را با خون فرزندان خود امضا می‌کنند.

مردم دلاورپرور کرمان امروز با هدف دیگری نیز وارد خیابان شدند، آنها از اتفاقات اخیر کشور به‌ویژه ناامنی عصبانی و داغدار شهادت جمعی از هموطنان و همشهریان خود بودند که با حضور پرشور خود در راهپیمایی، ضمن حمایت قاطع از حافظان امنیت، دردهای دل‌شان را بازگو و خواستار برخورد بدون مماشات با ناامنی و وحشی‌گری شدند.

راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرهای دیگر استان کرمان همچون، اختیارآباد، ارزوئیه، امین‌شهر، انار، اندوهجرد، باغین، بافت، بردسیر، بروات، بزنجان، بم، بهرمان، پاریز، جبالبارز، جوزم، جوپار، جیرفت، چترود، خاتون‌آباد، خانوک، خرسند، درب بهشت، دهج، رابر، راور، راین، رفسنجان، رودبار، ریحان‌شهر، زرند، زنگی‌آباد، زیدآباد، سیرجان، شهداد، شهربابک، صفائیه، عنبرآباد، فاریاب، فهرج، قلعه‌گنج، کاظم‌آباد، کرمان، کشکوئیه، کهنوج، کوهبنان، کیان‌شهر، گلباف، گلزار، ماهان، محمدآباد، محی‌آباد، مردهک، مس سرچشمه، منوجان، نجف‌شهر، نرماشیر، نظام‌شهر، نگار، نودژ، هجدک، هنزا، یزدان‌شهر، برگزار شد. که گزارش خبری آن با عنوان «راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرهای کرمان» منتشر شده است.

کرمانشاه: بیعت مجدد کرمانشاهیان مرزدار با انقلاب و رهبری در ۱۳ آبانی باشکوه

جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱، میدان انقلاب اسلامی شهر کرمانشاه میزبان دلداران ایران اسلامی از همه اقشار مختلف مردم بود تا بار دیگر دوستان انقلاب را مصصم تر از قبل و دشمنان را همچنان ناامید از طمع ورزی و دست درازی به این خاک مقدس کنند.

زن و مرد و پیرو و جوان کرمانشاهی با در دست داشتن پرچ سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی در کنار هم مانند این ۴۳ سال عمر انقلاب اسلامی ثابت کردند که همچنان عاشق انقلاب، امام، رهبری و شهدا هستند و به خاک و سرزمین خود عشق می ورزند.

راهپیمانان حرکت بزرگ خود را قدم های استوار و محک از میدان انقلاب اسلامی شهر کرمانشاه به طرف خیابان مقدس و مسجد جامع این شهر شروع کردند و در طول حرکت خود با دست نوشته ها و پلاکارهایی بار دیگر انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل و همه دشمنان قسم خورده ملت ایران اعلام کردند.

راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرهای ازگله، اسلام‌آباد غرب، بانه‌وره، باینگان، بیستون، پاوه، تازه‌آباد، جوانرود، حمیل، رباط، روانسر، ریجاب، سرپل ذهاب، سرمست، سطر، سنقر، سومار، شاهو، صحنه، قصر شیرین، کرمانشاه، کرند غرب، کنگاور، کوزران، گهواره، گودین، گیلانغرب، میان‌راهان، نودشه، نوسود، هرسین، هلشی نیز برگزار شد.

کهگیلویه و بویراحمد: پتک یاسوجی‌ها بر فرق اغتشاشگران در ۱۳ آبان 

مردم شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در روز ۱۳ آبان یکپارچه صف متحد مردم این شهر و مناطق اطراف شد و دوباره علیه فتنه‌گران اغتشاشگر و داعشیان آدمکش و اسکتبار جهانی با مشت‌های گره کرده قیام کرد.

مردم گچساران پیر و جوان با مشت های گره کرده در راهپیمایی۱۳ آبان شرکت کرده و با خروش خود حمایت از رهبر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را اعلام کردند.

مردم شهر قلعه رئیسی همزمان با ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را برگزار کردند.

مردم قلعه رئیسی همچون سراسر کشور متحد، منسجم تر، بی سابقه و کم نظیرتر از گذشته در راهپیمایی یوم الله 13 آبان بار دیگر حضور خود را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که هیچ وقت از آرمان های انقلاب دست نخواهند کشید.

شرکت کنندگان از  میدان امام حسین (ع)تا محل مصلای نماز جمعه این شهر با شعارهایی انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل و هم پیمانانشان اعلام کردند. دانش آموزان و دهه ۸۰ و نودی‌ها با در دست داشتن عکس آرتین و شهدای دانش آموز شاهچراغ یاد آنها را گرامی داشتند.

راهپیمایی در شهرهای باشت، پاتاوه، چرام، چیتاب، دهدشت، دوگنبدان، دیشموک، سوق، سی‌سخت، قلعه رئیسی، گراب سفلی، لنده، لیکک، مارگون نیز برگزار شد. که با عنوان «خروش استکبارستیزی مردم دهدشت در یوم‌الله ۱۳ آبان» و «سی‌سخت ۱۳ آبان را گرامی داشت» منتشر شده است.

گلستان: حضور طوفانی گلستانی‌ها در راهپیمایی ۱۳ آبان

از صبح امروز دانش آموزان گلستانی به همراه خانواده‌هایشان به خیابان‌ها آمدند و با حضور چشمگیر و طوفانی خود بار دیگر فریاد «ما اهل کوفه نیستم علی تنها بماند»، «مرگ بر منافقین و اشرار» سر دادند.

مردم اعم از دانش آموز و دانشجو کسبه و بازاریان از کودک گرفته تا پیرمرد و پیرزن هشتاد ساله در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کردند تا میخ آخر را بر تابوت فتنه‌‌ها بکوبند و وحدت و انسجام خودشان را به رخ جهانیان بکشند.

فیلم| حضور پرشور دهه هشتادی و نودی‌ها در راهپیمایی ۱۳ آبان گرگان

گیلان: اجتماع عظیم استکبارستیزی مردم گیلان در ۱۳ آبان

مردم ولایتمدار گیلان صبح امروز با سر دادن شعارهای ضداستکباری به سمت مصلای نمازجمعه شهر رشت حرکت کردند.

راهپیمایان رشتی مسیر سپاه پاسداران، میدان پاسداران، میدان فرهنگ و دانشکده علوم پایه، بلوار نامجو، خیابان پرستار، میدان فرهنگ منتهی به میدان مصلای رشت را طی کردند.

حشمت‌الله قنبری (استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام) سخنران راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در رشت است. 

راهپیمایی روز دانش آموز، امروز در سیزدهم آبان ماه ۱۴۰۱ برخلاف انتظار رسانه‌های معاند و دشمنان اسلام پرشور و شکوه در رشت و سراسر استان گیلان برگزار شد.

در این راهپیمایی که از مسیرهای چندگانه به سمت مصلی بزرگ رشت برگزار شد آحاد مختلف جامعه حضور داشتند که مشت محکمی بر دهان آنانی بود که انتظار داشتند با جنگ روانی و رسانه‌ای خود بر اذهان جوانان و نوجوانان جامعه اسلامی ایران نفوذ کنند اما امروز دهه نودی‌ها، دانش آموزان و جوانان گیلانی نشان دادند رهرو شهدا هستند و دل در گرو اسلام و ایران دارند.

راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرهای دیگر گیلان اعم از، آستارا، آستانه اشرفیه، احمدسرگوراب، اسالم، اطاقور، املش، بازارجمعه، بره‌سر، بندر انزلی، پره‌سر، ماکلوان، توتکابن، جیرنده، چابکسر، چاف و چمخاله، چوبر، حویق، خشکبیجار، خمام، دیلمان، رانکوه، رحیم‌آباد، رستم‌آباد، رضوان‌شهر، رودبار، رودسر، رودبنه، سنگر، سیاهکل، شفت، شلمان، صومعه‌سرا، فومن، کلاچای، کوچصفهان، کومله، کیاشهر، گوراب زرمیخ، لاهیجان، لشت نشا، لنگرود، لوشان، لوندویل، لیسار، ماسال، ماسوله، مرجغل، منجیل، واجارگاه، هشتپر نیز برگزار شد.

لرستان: راهپیمایی ١٣ آبان در لرستان/ پیر و جوان همه از انقلاب حمایت می‌کنند

راهپیمایی یوم الله ١٣ آبان با حضور آحاد مردم در خرم‌آباد آغاز شد. در سایر شهرهای لرستان نیز راهپیمایی کمی با تاخیر آغاز شد. فرهاد زیویار استاندار لرستان در حاشیه راهپیمایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در این مراسم ملاحظه می‌کنیم که حمایت از انقلاب پیر و جوان نمی‌شناسد.

وی افزود: پیام راهپیمایی امروز این است که محکم‌تر از قبل پای انقلاب ایستاده‌ایم.

استاندار لرستان در واکنش به اغتشاشات و آسیب رساندن آشوبگران به جان و مال مردم گفت: صبر مردم هم حدی دارد و قطعا مردم و دستگاه‌های امنیتی پاسخ آنها را خواهند داد.

مازندران: موج خروشان راهپیمایی استکبارستیزی در دیار علویان

مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در مرکز مازندران از میدان شهر آشوب به سمت مصلای امام خمینی (ره) اعلام شده بود و که همان موقع شاهد حضور جوانان و نوجوانانی بودیم که این روزها به همان دهه هشتادی‌ها و نودی‌های معروند. همان‌هایی که دشمنان با همه ابزار رسانه‌ای و بزرگنمایی می‌خواستند نشان دهند که آنان از ارزش‌های انقلاب فاصله گرفتند ولی بازهم نقشه‌های آنان نقش برآب شد.

حضور پرشور جوانان و نوجوانان هوشیار و با بصیرت در مقابله با جنگ ترکیبی این روزها تودهنی محکمی به دشمنان کوردل است.

مردم ساری با اعلام اینکه بانی اغتشاشات در کشور آمریکا است، تاکید کردند که حکومت آمریکا فاشیست است و آل‌سعود خائن دست آموز غرب است.

فیلم|سیل خروشان ساروی‌ها در یوم الله ۱۳ آبان

لازم به ذکر است که راهپیمایی ۱۳ آبان در دیگر شهرهای مازندران نیز همچون ارطه، آلاشت، امام‌زاده عبدالله، آمل، امیرکلا، ایزدشهر، بابل، بابلسر، بلده، بهشهر، بهنمیر، پل سفید، تنکابن، جویبار، چالوس، چمستان، خرم‌آباد، خلیل‌شهر، خوش‌رودپی، دابودشت، رامسر، رستمکلا، رویان، رینه، زرگرمحله، زیرآب، ساری، سرخ‌رود، سلمان‌شهر، سورک، شیرگاه، شیرود، عباس‌آباد، فریدون‌کنار، فریم، قائم‌شهر، کتالم و سادات‌شهر، کلارآباد، کلاردشت، کله‌بست، کوهی‌خیل، کیاسر، کیاکلا (سیمرغ)، گزنک، گلوگاه، گلوگاه بابل، گتاب، محمودآباد، مرزن‌آباد، مرزیکلا، نشتارود، نکا، نور، نوشهر برگزار شد که گزارش خبری آن با عنوان «خروش مردم شهرهای مازندران در مبارزه با استکبار» و «حضور پرشور مردم محمودآباد در ۱۳ آبان» منتشر شده است.

مرکزی: خروش انقلابی مردم ساوه/ حضور پرشور نوجوانان و جوانان

صبح امروز جمعه ۱۳ آبان ماه و همزمان با سراسر کشور مردم ولایتمدار و غیور شهر ساوه با حضور گسترده خود در راهپیمایی بار دیگر  ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام و انقلاب، هرگونه آشوب و اغتشاش در سراسر کشور را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی و امنیتی با برهم زنندگان نظم و آرامش مردم شدند. 

ساوجی‌ها در این تظاهرات که از میدان غدیر تا مصلی امام علی (ع) به طول انجامید با شعارهای « مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر استکبار و مرگ بر آمریکا و اسرائیل» دخالت کشورهای بیگانه در حوادث اخیر کشور را محکوم کرده و حمایت قاطع خود را از بسیج، سپاه و نیروهای انتظامی و امنیتی اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهایی چون « آمریکا، مرگت باد» ،«می جنگیم می‌میریم سازش نمی‌پذیریم»و «داعشی بی‌ریشه، ایران دمشق نمی‌شه»برائت خود را از همه دشمنان و مستکبران اعلام کردند.

فیلم| سیل خروشان مردم دیار آفتاب در مقابل آشوبگران

راهپیمایی در شهرهای آستانه، آشتیان، آوه، اراک، (اناج)پرندک، تفرش، توره، جاورسیان، خشکرود (زرندیه)، خمین، خنداب، خنجین، داوودآباد، دلیجان، رازقان، زاویه (استان مرکزی)، ساروق، ساوه، شازند، شهباز، غرق‌آباد، فرمهین، قورچی‌باشی، کارچان (اراک)، کمیجان، مأمونیه، محلات، مهاجران، میلاجرد، نراق، نوبران، نیم‌ور، هندودر نیز برگزار شد.

هرمزگان: غوغای بندرعباسی‌ها در راهپیمایی ۱۳ آبان/ جوشش دهه هشتادی و نودی‌ها در ساحل خلیج فارس

همزمان با سراسر ایران اسلامی، از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز مراسم باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور گسترده دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌های ساحل نشین در بندرعباس آغاز شد.

جوانان و نوجوانان پرشور بندرعباسی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و نیز تصاویری از شهید سلیمانی و دیگر شهدای دانش‌آموز، با مشت‌های گره‌کرده فریاد خشم خود از دشمنان ایران اسلامی و بخصوص آمریکای جنایتکار را فریاد زدند.

برخی دانش آموزان به همراه والدین خود و نیز برخی در دسته‌های کوچک و بزرگ به راهپیمایی ۱۳ آبان در بندرعباس آمده‌اند. همچنین جمعی از دانش‌آموزان با در دست داشتن گل‌هایی، آن را به نیروهای انتظامی حاضر در پیرامون راهپیمایی تقدیم می‌کنند.

راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرهای بوموسی، بستک، بندر چارک، بندر خمیر، بندر لنگه، پارسیان، تازیان پایین، تیرور، جاسک، جناح، حاجی‌آباد، درگهان، دهبارز، رویدر، زیارت‌علی، سردشت، سندرک، سوزا، سیریک، فارغان، فین، قشم، کنگ، کوخرد هرنگ، کوهستک، کیش، لمزان، هرمز، هشت‌بندی، میناب، لیردف، بندر گروگ نیز برگزار شد که با عنوان «برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در بندرلنگه» و «خروش مردم میناب در ۱۳ آبان» و «خروش قشمی ها در راهپیمایی ۱۳ آبان» و «خروش مردم رودان علیه استکبار در یوم الله ۱۳ آبان» منتشر شده است.

همدان: همه در همدان پای انقلاب…

بار دیگر راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان همدان در «روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» حماسه ماندگار شد و خیل عظیم حضور مردم همیشه در صحنه و غیور همدانی سیلی محکمی به استکبار و دشمنان قسم خورده بود.

در این مراسم پیر و جوان، دانش‌آموز و دانشجو قامت راهپیمایی بستند و یک صدا فریاد مرگ بر استکبار سر دادند و خشم و نفرت خود را علیه استکبار جهانی به نمایش گذاشتند، مردم ولایتمدار همدان بار دیگر با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند و پرچم ایران را به اهتزاز در آورده‌اند.

 همنوایی شعارهای ضد استکباری پایان‌بخش راهپیمایی مردمی همدان بود؛ راهپیمایی که همچون برگ زرینی دیگر بر تارک این مرز و بوم درخشید.

فیلم| همدان به پا خاست/ خروش انقلابی مردم با شعار «مرگ بر آمریکا»

شهرهای دیگر استان همدان نیز میزبان راهپیمایی ۱۳ آبان بودند که عبارتند از: ازندریان، اسدآباد، برزول، بهار، تویسرکان، جورقان، جوکار، دمق، رزن، زنگنه، سامن، سرکان، شیرین‌سو، صالح‌آباد، فامنین، فرسفج، فیروزان، قروه درجزین، قهاوند، کبودرآهنگ، گل‌تپه، گیان، لالجین، مریانج، ملایر، مهاجران، نهاوند.

یزد: ۱۳ آبان پرشور در یزد/ همه برای ایران آمدند

طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، ویژه برنامه بزرگداشت ۱۳ آبان در شهر میراث جهانی یزد به صورت تجمع میدانی دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف در میدان امیرچقماق برگزار شد و بعد از آن تجمع کنندگان مسیر خیابان قیام تا مسجد ملااسماعیل (محل اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه) را راهپیمایی کردند.

حجت الاسلام مهدی طائب، رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه یزد در مورد شرایط سیاسی و نقش دانش آموزان در حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی سخن گفت.

فیلم| جلوه‌ای از خروش مردم دارالعباده یزد در ۱۳ آبان ۱۴۰۱

راهپیمایی در شهرستان اردکان، از حسینیه کوشنکو تا مصلی امام خمینی (ره)، ساعت۱۰:۳۰ ، ابرکوه: خیابان امام خمینی، سه راه سرو به سمت مصلی نماز جمعه، ساعت ۱۰:۳۰، اشکذر: از میدان بسیج به طرف میدان نماز، ساعت ۱۰، بافق: از حوزه مقاومت محمد رسول الله (ص)، ساعت: ۱۰:۳۰، بهاباد: مسجد انقلاب، ساعت ۱۰، تفت: از میدان هلال احمر به سمت مصلی قدس، ۱۰:۳۰، میبد: از میدان جانباز به سمت مصلی آیت الله اعرافی، ساعت: ۱۰:۳۰، مهریز: از پارک کوثر به سمت حسینیه اعظم، ساعت ۱۰، هرات: از میدان جمهوری اسلامی ـ مسجد جامع، ساعت: ۱۰:۳۰ و راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان مروست: از چهارراه شهدا، خیابان امام، خیابان مهدی، خیابان شهید بهشتی، خیابان ارگ (قلعه)، مسجد و حسینیه مروست رأس ساعت ۱۰ صبح برگزار شد.

به گزارش فارس، راهپیمایی روز ۱۳ آبان در سال‌های گذشته با توجه به اینکه معمولا در روزهای غیر تعطیل برگزار می‌شد کمتر از میزان امسال بود. علاوه بر تعطیلی روز جمعه، اعلام انزجار مردم از اغتشاش گران را می توان از دلایل حضور میلیونی امروز مردم برشمرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.