کد خبر : 8021
تاریخ انتشار : شنبه 24 سپتامبر 2022 - 5:21

ببینید | راننده شاسی سوار در اغتشاشات چه می‌کرد؟

ببینید | راننده شاسی سوار در اغتشاشات چه می‌کرد؟

پ https://media.hamshahrionline.ir/d/2022/09/23/2/4736143_270p.mp4?ts=1663962093000 ببینید | راننده شاسی سوار در اغتشاشات چه می‌کرد؟ خوب که چشم بچرخانی حتی در میانه تلخ‌ترین اتفاقات هم می‌توان ردپای خوبی و معرفت را دید. حتی در این روزها و شب‌ها که اغتشاشگران اموال عمومی را تخریب کردند… کافی است حوصله کنید و نگاهی به این فیلم بیندازید. ، خوب که چشم

ببینید | راننده شاسی سوار در اغتشاشات چه می‌کرد؟

https://media.hamshahrionline.ir/d/2022/09/23/2/4736143_270p.mp4?ts=1663962093000

ببینید | راننده شاسی سوار در اغتشاشات چه می‌کرد؟

خوب که چشم بچرخانی حتی در میانه تلخ‌ترین اتفاقات هم می‌توان ردپای خوبی و معرفت را دید. حتی در این روزها و شب‌ها که اغتشاشگران اموال عمومی را تخریب کردند… کافی است حوصله کنید و نگاهی به این فیلم بیندازید.

، خوب که چشم بچرخانی حتی در میانه تلخ‌ترین اتفاقات هم می‌توان ردپای خبرخوب را دید. حتی در این روزها و شب‌ها که اغتشاشگران اموال عمومی را تخریب کردند و تنها در چند روز ۶۴ آمبولانس را به آتش کشیدند، در همین شب‌ها هم می‌توان خبر خوب داشت. کافی است حوصله کنید و نگاهی به این فیلم بیندازید. این فیلم توسط دوربین‌های کنترل شهری ثبت و ضبط شده است.

ساعت به وقت ۸ شب در خیابان انقلاب است. آشوبگران سطل مکانیزه زباله‌ای را به وسط خیابان انقلاب آوردند، آن را واژگون کردند. زباله‌هایش کف خیابان ریخته. تردد در خیابان انقلاب زیاد است. ماشین‌ها راهی پیدا می‌کنند و از کنار سطل عبور می‌کنند. راننده‌ای پشت سطل توقف می‌کند. از ماشین پیاده می‌شود. کت و شلوار پوش است. کمی می‌ایستد و بعد دست به کار می‌شود. سطل مکانیزه را به زحمت بلند می‌کند و آن را به گوشه خیابان می‌برد تا راه باز شود. راکب موتور سیکلتی هم به کمکش می‌آید و با هم سطل را سر جای خود منتقل می‌کنند.

راننده کارش را انجام داده و راه را باز کرده اما از کنار زباله‌هایی که وسط خیابان ریخته شده نمی‌تواند بگذرد. دنبال کیسه زباله‌ای می‌گردد و بالاخره پیدا می‌کند. با همان ظاهر آراسته کف زمین می‌نشیند و یکی یکی زباله‌ها را از وسط خیابان جمع می‌کند. زباله‌هایی که در سطل‌های مکانیزه ریخته می‌شود بوی مشمئز کننده‌ای دارد. اما شهروند مسئولیت پذیر بی‌خیال این بو همه زباله‌ها را جمع می‌کند و در آخر پلاستیک را داخل سطل می‌اندازد. سوار ماشین می‌شود و به راهش ادامه می‌دهد.

این فیلم یک دنیا حرف دارد برای گفتن. این فیلم نماد معرفت مردم این سرزمین است. این فیلم می‌گوید صف مردم عادی حتی معترض، حتی مطالبه‌گر از صف آنها که بی‌رحمانه چادر از سر زن ایرانی کشیدند، آن‌ها که به پلیس حافظ امنیت کوچه و محله‌هایمان هم رحم نکردند، آن‌ها که تیزی چاقو را در بدن جوان مشهدی فرو بردند. جداست. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.