کد خبر : 7951
تاریخ انتشار : جمعه 26 آگوست 2022 - 6:03

پیام وزوان آنلاین بمناسبت روز پزشک وپزشک نمونه استان اصفهان جناب آقای دکتر محمد رضا روستا

پیام  وزوان آنلاین بمناسبت روز پزشک وپزشک نمونه استان اصفهان  جناب آقای دکتر  محمد رضا روستا

مردم هیچ شهری از پزشک بصیر مورد اعتماد بی نیاز نیستند.       (امام صادق علیه السلام)  براساس فرمایشات ائمه معصومین علیه السلام و آیات و روایات دین مبین اسلام، اطباء نقش ویژه ای در سلامت اجتماعی جامعه دارند. همچنین از مهم ترین عوامل توسعه و پیشرفت جوامع، سلامت روح و جسم افراد آن جامعه

مردم هیچ شهری از پزشک بصیر مورد اعتماد بی نیاز نیستند.       (امام صادق علیه السلام) 

براساس فرمایشات ائمه معصومین علیه السلام و آیات و روایات دین مبین اسلام، اطباء نقش ویژه ای در سلامت اجتماعی جامعه دارند. همچنین از مهم ترین عوامل توسعه و پیشرفت جوامع، سلامت روح و جسم افراد آن جامعه میباشد و نقش پزشکان در تحقق این امر، غیر قابل انکار است.

مردم شریف کشور نیز اطمینان خاطر از سلامت روح و جسم متخصصان خود، خصوصا در بخش های درمانی که با حفظ جان مردم ارتباط مستقیم دارند را مرهون دقت، مسئولیت پذیری، تلاش و کوشش بی دریغ پزشکان متخصص کشور دانسته و در مقاطع حساس و رویدادهای مهم بین الملی مرتبط با پزشکی کشور از تخصص و تعهد این قشر عزیز بهره برده است.

وزوان آنلاین ضمن عرض تسلیت بمناسبت سالروز شهادت حضرت زین العابدین، امام سجاد علیه السلام به مسلمانان و پیروان راستین امام عابدان و عارفان، فرارسیدن  روز بزرگداشت شیخ ابوعلی سینا و روز پزشک را خدمت تمامی پزشکان ایران اسلامی خصوصا پزشکان سخت کوش و متعهد وزوان وپزشک نمونه استان اصفهان  جناب آقای دکتر  محمد رضا روستا و بخش میمه  تبریک عرض نموده و برای تلاشگران  این حوزه، سلامتی، پیروزی و تداوم موفقیت در خدمت رسانی به وطن عزیز و مردم شریف کشور مسالت می نمایم.  

وزوان آنلاین حسن اسدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.