کد خبر : 7852
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 جولای 2022 - 19:39

وزوان آنلاین:شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مهمترین نهاد شکل گیری مدیریت شهری و روستایی محسوب می‌شوند و نقش تاثیرگذاری در رشد، بالندگی و توسعه سکونتگاه‌های شهری و روستایی دارند.

وزوان آنلاین:شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مهمترین نهاد شکل گیری مدیریت شهری و روستایی محسوب می‌شوند و نقش تاثیرگذاری در رشد، بالندگی و توسعه سکونتگاه‌های شهری و روستایی دارند.

« بسم الله الرحمن الرحیم» عمران روستایی بیش از پیش اهمیت نقش، کارکرد و جایگاه مهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ساختار مدیریتی کشور را نمایان کرده تا به مدد تلاش و همت کارکنان خدوم این دو نهاد شاهد ارتقاء کمی و کیفی سطح زندگی و توسعه رفاه و آسایش عمومی در مناطق شهری و روستایی باشیم.

« بسم الله الرحمن الرحیم»

عمران روستایی بیش از پیش اهمیت نقش، کارکرد و جایگاه مهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ساختار مدیریتی کشور را نمایان کرده تا به مدد تلاش و همت کارکنان خدوم این دو نهاد شاهد ارتقاء کمی و کیفی سطح زندگی و توسعه رفاه و آسایش عمومی در مناطق شهری و روستایی باشیم.

رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام و امیدآفرینی در میان مردم، می طلبد تا شهرداری‌ها و دهیاری ها بیش از پیش پیگیر رفع مشکلات مردم در مناطق شهری و روستایی باشند. از سوی دیگر اقدام اثرگذار دولت در جهت هدفمندی و مردمی سازی یارانه ها، نقش اثرگذار نهادهای مزبور به منظور تحقق سیاست های دولت را دو چندان می کند.

شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مهمترین نهاد شکل گیری مدیریت شهری و روستایی محسوب می‌شوند و نقش تاثیرگذاری در رشد، بالندگی و توسعه سکونتگاه‌های شهری و روستایی دارند.

بدون شک دستیابی به شاخصه‌های شهر و روستای توسعه یافته و پویا نیازمند عزم و اراده جدی تمامی تلاشگران این عرصه است که با برنامه ریزی صحیح و اصولی در جهت ارتقاء کمی و کیفی خدمات و توسعه همه جانبه شهرها قدم برمی‌دارند و فضایی مطلوب را برای زندگی مردم فراهم می‌کنند.

وزوان آنلاین ۱۴ تیرماه روز “شهرداری و دهیاری” را به همه دست اندرکاران مدیریت شهری و روستایی شهرستان شاهین شهر و میمه و شهر وزوان تبریک عرض نموده و امیدوارم با تلاش بی وقفه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و حمایت اعضای شورای شهر، فضای شهرها و روستاها برای مردم شریف و متدین این شهرستان ایمن، لذت بخش، زیبا و با نشاط شود.


 
۱۴ تیرماه به عنوان روز «شهرداری و دهیاری»  فرصتی مغتنم برای قدردانی و تجلیل از فعالیت‌های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، و دهیاری‌ها است، که ضمن گرامیداشت این روز، از خدمات شبانه روزی کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداریها و دهیاری‌های استان اصفهان تقدیر و تشکر به عمل می‌آورم و توفیق روز افزودن و سلامتی آنها را از درگاه خداوند متعال آرزومندم. امید که با تلاش و پشتکار شما، شاهد اعتلای شهرها و روستاها استان اصفهان بوده و در این راستا الگوساز برای کشور و منطقه باشیم.

وزوان آنلاین :حسن اسدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.