کد خبر : 7818
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 ژوئن 2022 - 16:55

تقدیر و تشکرمدیریت خیریه‌ی آبشار عاطفه‌های شهر وزوان ازهیئت امنای محترم خیریه‌ی امام سجاد (ع)

تقدیر و تشکرمدیریت خیریه‌ی آبشار عاطفه‌های شهر وزوان ازهیئت امنای محترم خیریه‌ی امام سجاد (ع)

باسمه تعالیهیئت امنای محترم خیریه‌ی امام سجاد (ع) شهر وزوان؛ جناب آقایان (حاج حسین خیرمند، سید جلال فاضل، مسعود احقاقی، محمد ولی و حسن صحرایی)با سلام و تحیات الهی:نظر به اقدام خداپسندانه‌ی شما در کمک به خیریه‌ی آبشار عاطفه‌ها (شعبه صاحب الزمان (ع)) شهر وزوان و در اختیار قرار دادن یک باب مغازه جهت راه

باسمه تعالی
هیئت امنای محترم خیریه‌ی امام سجاد (ع) شهر وزوان؛ جناب آقایان (حاج حسین خیرمند، سید جلال فاضل، مسعود احقاقی، محمد ولی و حسن صحرایی)
با سلام و تحیات الهی:
نظر به اقدام خداپسندانه‌ی شما در کمک به خیریه‌ی آبشار عاطفه‌ها (شعبه صاحب الزمان (ع)) شهر وزوان و در اختیار قرار دادن یک باب مغازه جهت راه اندازی مجدد نانوایی آبشار عاطفه‌ها، که منجر به محقق شدن هدف والای خیریه‌ی آبشار عاطفه‌ها جهت کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار و ارتزاق بیش از دویست مهرجوی تحت پوشش گردید، بر خود لازم دانستیم بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از این اقدام خداپسندانه محضرتان تقدیم نمائیم. هر چند کلمات کوچک‌تر و زودگذرتر از آنند که نیت الهی و سرشت پاک شما را توصیف نمایند اما شما ثابت کردید که اعمال بلندتر از کلمات صحبت می‌کنند و جاودانه‌تر می‌مانند. از درگاه خداوند منان برایتان سرسبزی و سربلندی و عاقبت بخیری مسئلت داریم. همواره شاد و پیروز باشید.

مدیریت خیریه‌ی آبشار عاطفه‌های شهر وزوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.