کد خبر : 7762
تاریخ انتشار : جمعه 17 ژوئن 2022 - 19:48

حسین صمیع : دردیدار با وزیر آموزش و پرورش جناب آقای یوسف نوری ، منطقه ما همچنان باید در حسرت توسعه باقی بماند. نتیجه اینکه در سایه اتحاد وهمدلی در شهر وانسجام منطقه ای با محوریت عدالت مسوولین منطقه و شهر ها و روستاهارا در پیش بگیریم تا از این بن بست تمدن برانداز رهایی یابیم.

حسین صمیع : دردیدار با وزیر آموزش و پرورش جناب آقای یوسف نوری ،  منطقه ما همچنان باید در حسرت توسعه باقی بماند. نتیجه اینکه  در سایه اتحاد وهمدلی در شهر وانسجام منطقه ای با محوریت عدالت  مسوولین منطقه و شهر ها و روستاهارا در پیش بگیریم تا از این بن بست تمدن برانداز رهایی یابیم.

با سلام واحترامگزارشی از دیدار با وزیر آموزش و پرورش که به نمایندگی از رئیس دولت جمهوری اسلامی ایران در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید را به سمع و نظر مخاطبان عزیز می رسانم.بدوا لازم می‌دانم به عرض برسانم که معمولا گزارش نماینده هر ارگان، نهاد و سازمان باید به اطلاع دستگاه متبوع رسانیده شود،

Image result for ‫حسین صمیع‬‎

با سلام واحترام
گزارشی از دیدار با وزیر آموزش و پرورش که به نمایندگی از رئیس دولت جمهوری اسلامی ایران در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید را به سمع و نظر مخاطبان عزیز می رسانم.
بدوا لازم می‌دانم به عرض برسانم که معمولا گزارش نماینده هر ارگان، نهاد و سازمان باید به اطلاع دستگاه متبوع رسانیده شود، سپس آن دستگاه حسب صلاحدید خود مخیر به انتشار آن خواهد بود اما از انجاییکه برخی از دوستان با دستپاچگی و بطور غیر متعارف به نقد و بعضا ایراد گرفتن نابجا و زیر سوال بردن افراد که قطعا بوی تشکیک افکنی و تشویش و هتک حرمت دارد، اقدام به اظهارات بی پایه و اساسی در فضای مجازی نموده اند، لازم دانستم اولا بنا به فرمان قلبی خود که همواره در مسولیت‌هایی که بر عهده داشته ام خود را در مقام پاسخگویی مستقیم و اطلاع رسانی دانسته ام و ثانیا جهت تنویر افکار عمومی وجلوگیری از جوسازی‌های غیر منطقی و کوته بینانه، مطالبی را به عرض برسانم.
همه مردم عزیز اطلاع دارند که رییس جمهور و هیات همراه در راستای سفرهای استانی، سفری را به استان اصفهان طی روز پنج شنبه ۱۴۰۱/۰۳/۲۶ داشتند، من نیز همانند تمامی همشهریان عزیز در جریان کلیت این سفر از طریق جراید بودم و اطلاع داشتم که آقای نوری وزیر آموزش و پرورش هم به عنوان نماینده دولت به شهر ستان با مرکزیت شاهین شهر، سفر خواهند نمود تا از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم آشنا شوند. تا اینجای قضیه را همه شما هم می دانید. روز ۴شنبه حدود ظهر از دفتر امام جمعه محترم (حاج آقا عزیزی) با من تماس گرفتند. حقیقت امر شماره ایشان را ذخیره نداشتم، صدای ایشان را هم بدوا تشخیص ندادم. اندکی با ایشان درحالیکه نمی شناختم گپ دوستانه ای زدم تا بلکه بتوانم ایشان را شناسایی کنم. به هر حال ایشان با معرفی خود، فرمودند که مقرر گردیده تا ۵نفر از معتمدین محلی که از سوی دفتر معرفی می شوند، در جلسه وزیر جهت انعکاس مشکلات مردم حاضر شوند، شما را هم به عنوان یکی از این افراد معرفی کرده ایم. گفتم شورای شهر به عنوان نماینده رسمی مردم حتما شرکت خواهند کرد و مشکلات را مطرح خواهند نمود، ایشان گفتند علاوه بر اعضای شورای شهر نمایندگان دفتر نیز باید حاضر باشند، اصرار کردم که از دوستان نزدیک به دفتر، قطعا کسانی هستند. ولی در صورت لزوم اگر چنانچه کسی آمادگی نداشت بنده با افتخار جهت انعکاس مشکلات مردم شهرم (طبق میل قلبی و همیشگی خود که شیفتگی خدمت خالصانه را در سخت ترین شرایط و نه به خاطر شخص خاصی دارا هستم) اعلام می نمایم. حقیقت امر با خودم گفتم دولت انقلابی آقای رئیسی حتما طرفدار و علاقه مندان داوطلبی دارد که در جلسه حاضر شوند و محملی برای من وجود ندارد. مجددا از دفتر امام جمعه جواب قطعی را خواستند که به آن پاسخ مثبت دادم. چون احساس کردم امر مهمی است و لابد به کمک من نیاز می باشد. با خودگفتم شاید این نیز بوته امتحان دیگری باشد.ضمنا به آقای عزیزی هم گفتم که وسیله شخصی ندارم، گفتند فکری می کنیم.
دمدمه های غروب همان روز از فرمانداری تماس گرفتند که شما فردا دعوت هستید به جلسه فرمانداری. پس سرخود کسی جایی نرفته است «عاقل جایی رود که قدر بیند». همچنین رئوس مطالب مد نظر را نیز از من خواستند. در جواب گفتم قطعا شورای شهر مطالب اصلی و مهم را در نظر گرفته اند که مکتوب و مطرح خواهند کرد. من نیز در صورت لزوم مطالبی را مطرح خواهم کرد. بلافاصله جهت اطمینان از اقدام شورای شهر در تنظیم نامه ها با آقای قاضیان تماس و جویای موضوع شدم که ایشان گفتند در حال تنظیم نامه هستیم. من نیز چند مورد را پیشنهاد دادم. صبح پنج شنبه فرا رسید، دیدم خبری نشد، کسی زنگ نزد. خیالم تقریبا راحت شده بود که حتما تعداد دیگری از دوستان و اعضای محترم شورا به جلسه رفته اند. لباس کار پوشیده بودم و به کاری مشغول بودم که تلفن زنگ زد. آقای خوش اخلاق بود گفتند آماده باشید. شما هم بنا شده تا باتفاق به جلسه برویم. ماشین ما جای دو سرنشین دیگر دارد. کار را رها و از منزل خارج شدم، همزمان آقایان خوش اخلاق سر رسیدند، باتقاق حرکت کردیم. از دوستان دیگر شورا خبری نبود. گفتند خانم یونسی شاهین شهر، مرکز رفاهی فرهنگیان حضور دارند و منتظر تا مقداری گل و وسایل تزئین که در خودرو بود را نیز تحویل ایشان دهیم. در حین حرکت به تبادل نظر پرداختیم و راهکارهای تحویل نامه ها و چگونگی مطرح نمودن هرچه بهتر مسائل را بررسی کردیم. به محض رسیدن به فرمانداری به اتفاق آقای شهردار وارد ساختمان شدیم. حدود ساعت ده صبح بود. بنا بود جلسه ۱۰:۳۰شروع شود اما با تاخیر زیاد حدود ۱۱:۱۵ دقیقه جلسه رسما با حضور وزیر، همراهان و نماینده شهرستان آغاز گردید.
ادامه دارد…

در ادامه ناگفته نماند که قبل از شروع جلسه، با آقای حاجی نماینده محترم، خوش و بشی داشتیم و در حالیکه اعضا و شهردار شهر همسایه سایه به سایه ایشان حضور داشتند، درباره مساله شهرستان مطابق با خواسته مورد نظر مردم شهرمان مواردی را به ایشان یادآوری نمودیم. آقای خوش اخلاق نیز با نماینده شورای شهرستان که یکی از سخنرانان جلسه بود در این مورد موکدا صحبت نمودند.
از دور پیدا بود که صف سخنرانان طولانی و فرصت هم بسیار کم بود. سخنرانان جلسه از قبل تعیین شده بودند، به ترتیب آقای فرماندار، امام جمعه شاهین شهر، امام جمعه دولت آباد، فرماندار دولت آباد، شهردار شاهین شهر، شهردار شاهپور آباد به نمایندگی از سوی شهرداران شهرستان، نماینده شورای شهرستان، آقای حاجی و در پایان آقای نوری وزیر اموزش و پرورش.
سخنرانان عمدتا حول محور مسائل کلی از جمله؛ مشکل اتباع، فرونشستها، مسائل فرهنگی ونماز، مسائل معیشتی وتنگناهای اقتصادی، آلایندگی ها، فاضلاب شهرهای وزوان ومیمه وگرگاب، کمبود اعتبارات شهرداری‌ها، ضعف قوانین درآمدهای پایدار و غیره در شهرداری‌ها به ایراد سخنانی بعضا خوب و بعضا غیر مفید و وقت گیر پرداختند، جعبه سیاه جلسه در دست آقای حاجی بود که به دلیل ضیق وقت نتوانستند بدرستی و کامل رمز گشایی کنند و بطور اجمالی تقریبا مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور به شهرستان را که بنظرم ۱۵فقره بود، بیان کردند. در این میان سهم وزوان همانی است که تحت عنوان پروژه کشاورزی-صنعتی وزوان در رسانه آمده است و قطعا شورای محترم در صورت لزوم اطلاع رسانی خواهند نمود.
در شهر میمه نیز پروژه ی صنعتی تحت عنوان شهرک رخشان مطرح است.
موضوع با اهمیت ارتقای شهرستان را هم آقای حاجی بطور کلی مطرح کردند که باید مورد پیگیری قرار گیرد. اکثر پروژه ها مربوط به شاهین شهر و برخوار بودند و بنظر می‌رسد منطقه ما همچنان باید در حسرت توسعه باقی بماند و لذا باید تدابیر جدیدی در جهت انسجام منطقه ای با محوریت عدالت را مسوولین منطقه و شهر ها و روستاها در پیش بگیرند تا از این بن بست تمدن برانداز رهایی یابیم.
فرصت برای بیان مشکلات داخلی شهر وروستاها به هیچ وجهی وجود نداشت اما درباره تمامی مشکلات مبتلابه شهر، نامه های جداگانه ای تهیه و تنظیم شده بود که به معاون وزیر تحویل داده شد. پس از پایان جلسه به اتفاق آقای خوش اخلاق، در آن شلوغی خدمت وزیر رسیدیم و ضمن تحویل نامه به معاون ایشان مطالبی را مختصرا در خصوص شهر وزوان و مشکلات کلی در گوش ایشان نجوا کردیم.
در حاشیه جلسه با رئیس میراث، جهاد کشاورزی و اداره راه نیز گفتگوی مختصری به عمل آمد.
چون جلسه مربوط به دو شهرستان دولت آباد و شاهین شهر بود امکان طرح مباحث شهری بطور خاص وجود نداشت اما همه مشکلات و نیاز ها مکتوب و تحویل شدند که قطعا شورای محترم با همسویی و تشریک مساعی با خود و شهردار محترم نسبت به پیگیری هریک از آنها همت خواهند گماشت.
در بازگشت که خانم یونسی نیز حضور داشتند به جمع بندی مطالب پرداختیم و نتیجه گرفتیم که در سایه اتحاد وهمدلی و به حاشیه راندن سلیقه های شخصی است که می‌توان به اهداف مورد نظر رسید. در پایان اگر همراهی من مایه ناراحتی دوستانی شده که فکر می کنند که سهمی از ایشان را من برده ام حاضرم همه آنچه را دریافت کرده ام برگردانم و اگر جرم و جنایتی مرتکب شده ام آنرا از طریق اهرام های قانونی مطالبه نمایند. حرمت شکنی و تعدی به حقوق شخصی افراد بر اساس توهمات و بی انصافی ها هیچ محمل و ملجا قانونی، شرعی و اخلاقی ندارد. بیاییم حرمت خود و جامعه را نشکنیم و بر مدار حق حرکت کنیم.
وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم
که در طریقت ما کافریست رنجیدن حق یارتان. حسین صمیع ۲۷/۳/۱۴۰۱

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رضا مصنوعی جمعه , 17 ژوئن 2022 - 20:13

باسلام.ضمن تشکرازجناب صنیع درارائه این گزارشامابطورکلی وبابررسی های انجام شده،سفردکتررییسی به استان اصفهان چندان مورد رضایت مسولین استانی نبوده،ولی خواسته اصلی ما تجهیز بیمارستان جدید شهرمان بود،که لااقل به توضیحاتی دراین خصوص شفاهاارائه می شد،جداازمکاتباتی که صورت گرفته است،امادرخواستهای مکتوب سهرداروشورای محترم برای مردم که درچه مضونی بوده،درهمین فضا ارائه گردد،تادرنیمه های خدمت دولت جهادی دکتررییسی از پیشرفت کار مطلع گردیم.باسپاس