کد خبر : 7239
تاریخ انتشار : جمعه 27 می 2022 - 9:03

وزوان آنلاین:درج لوگوی قنات باستانی و جهانی شهروزوان اولین شهر خلاق نماد یک‌بار ساختن و سال‌ها و بلکه قرن‌ها بهره بردن ،به اشتراک بگذاریم تا از این رهگذر ، از تجربیات یکدیگر استفاده کنیم .

وزوان آنلاین:درج لوگوی قنات باستانی و جهانی شهروزوان اولین شهر خلاق نماد یک‌بار ساختن و سال‌ها و بلکه قرن‌ها بهره بردن ،به اشتراک بگذاریم تا از این رهگذر ، از تجربیات یکدیگر استفاده کنیم .

وزوان آنلاین :یکی از اهداف اصلی شهرداری ، معرفی شهر خلاق وزوان و ظرفیت های فرهنگی و گردشگری آن است که این مهم از طریق ارتباط شبکه ای و پیوند دوستی با دیگر شهرهای ایران که عضو شبکه شهرهای خلاق به صورت مداوم  ، برنامه ها و فعالیت های خود را با دیگر شهرهای خلاق

وزوان آنلاین :یکی از اهداف اصلی شهرداری ، معرفی شهر خلاق وزوان و ظرفیت های فرهنگی و گردشگری آن است که این مهم از طریق ارتباط شبکه ای و پیوند دوستی با دیگر شهرهای ایران که عضو شبکه شهرهای خلاق به صورت مداوم  ، برنامه ها و فعالیت های خود را با دیگر شهرهای خلاق ، به اشتراک بگذاریم تا از این رهگذر ، از تجربیات یکدیگر استفاده کنیم .

 برند شهر وزوان باید به جایی برسد که هر وقت یک وزوانی در این شهر فعالیت خرد اقتصادی انجام می‌دهد، همه مردم کشور بر اعتبار محصولش صحه بگذارند و این امر که به آن اقتصاد خلاق گفته می‌شود با توجه به پتانسیلهای گسترده شهر وزوان، کاملا شدنی است

 جالب اینکه هنوز سرمایه‌های برجای‌مانده از گذشته آن‌قدر ارزنده‌اند که بدان‌ها ببالیم و کاستی‌های قرون اخیر را در برابر جهان پیشرفته جبران کنیم. از جملۀ این سرمایه‌های ارزنده که از گذشته‌های بسیار دور تمدن کهن ایران بر جای مانده قنات است.

قنات هم نشان مادی و هم نشان معنوی مردم ایران است؛ هم نشان هنرمندی و توانایی است و هم نشان سخت‌کوشی و تلاش. قنات نشان امید به زندگی و جستن روزی در دل خاک است. قنات نشان کاری پردوام و ماندگار است؛ نماد یک‌بار ساختن و سال‌ها و بلکه قرن‌ها بهره بردن. هرچه فرهنگ امروز فرهنگ راحت‌طلبی و مصرف‌گرایی و کوتاه بودن عمر مفید تولیدات حاصل از تکنولوژی و خلاصه، فرهنگ یک‌بارمصرف است، فرهنگ نیاکان ما فرهنگ سخت‌کوشی و صرفه‌جویی و محکم‌کاری و آینده‌نگری است. آنان با تکیه بر اندیشه و تجربه و با یاری گرفتن از همت بلند خود، با دوراندیشی شیوه‌هایی را برمی‌گزیدند که یک‌بار بسازند و سالیان‌سال از آن بهره‌مند شوند. قنات یکی از نمادهای تمدنی این فرهنگ ارزنده است.

درج لوگوی شهرداری و یا قنات باستانی و جهانی شهروزوان اولین شهر خلاق نماد یک‌بار ساختن و سال‌ها و بلکه قرن‌ها بهره بردن. روی تمام مرسوله‌های پستی این شهر، رستورانها، قبوض ،آب، برق و گاز و تمام حوزه‌های مشابه دیگر پیشنهاد می گردد: متاسفانه ما هنوز به این باور نرسیده‌ایم که می‌توانیم و بهترین هستیم. در حالیکه باید روی ویژگی شهر خلاق قنات و حتی درحوزه غذاهای محلی شهر وزوان و تقویت برند آن تلاش کنیم.

برگزاری جشنواره غذاهای سنتی و صنایع دستی در شهر وزوان | خبرگزاری صدا و سیما

در حوزه غذاهای محلی تاکنون کار خاصی در کشور و استان اصفهان انجام نشده است، برای رسیدن به این هدف در وهله نخست باید یک متولی و مسئول برای ترویج غذاهای محلی مشخص شود..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.