کد خبر : 7235
تاریخ انتشار : جمعه 27 می 2022 - 7:22

استاد گرانقدرمحمد علی بخشنده: سه عامل نیاز جهت پیشرفت شهر ،نیروی انسانی(‌کار)،سرمایه و تکنولوژی

استاد گرانقدرمحمد علی بخشنده: سه عامل نیاز جهت پیشرفت شهر ،نیروی انسانی(‌کار)،سرمایه و تکنولوژی

برای توسعه و پیشرفت ابتدا باید عوامل آن را شناسایی و مهیا نمود. امروزه توسعه و پیشرفت با اقتصادی بودن و کسب درآمد عجین و اعضایی لاینفک تلقی می گردند.برای کسب درآمد به سه عامل نیاز می باشد،نیروی انسانی(‌کار)،سرمایه و تکنولوژی،درحال حاضر نیروی انسانی به وفور یافت می شود که البته باید با آموزش آنها

برای توسعه و پیشرفت ابتدا باید عوامل آن را شناسایی و مهیا نمود.

محمد علی بخشنده مدیرمحترم صبح وزوان : دم خروس یا قسم حضرت عباس؟؟!! - وزوان  آنلاین

امروزه توسعه و پیشرفت با اقتصادی بودن و کسب درآمد عجین و اعضایی لاینفک تلقی می گردند.برای کسب درآمد به سه عامل نیاز می باشد،نیروی انسانی(‌کار)،سرمایه و تکنولوژی،درحال حاضر نیروی انسانی به وفور یافت می شود که البته باید با آموزش آنها را تخصصی نمود،عامل مهمتر سرمایه می باشد که در صورت عدم وجود آن نیروی انسانی به کار گرفته نمی شود و به قولی هرز می رود و تکنولوژی هم که بدون سرمایه دست نیافتنی می باشد،پس ابتدا باید فکری برای سرمایه کرد تا بتوان از عوامل دوگانه دیگر بیشترین بهره برداری را نمود.

وزوان آنلاین

آموزش

اولین مورد از ۹ عامل موفقیت آموزش و یادگیری می باشد. در جامعه ما، پردرآمدترین و موفق‌ترین مردم کسانی‌اند که بیشتر از حد متوسط می دانند. آنها از حقایق مهم و حیاتی ایده ها و اطلاعات در زمینه تخصص خودشان بیش ازحد متوسط جامعه آگاهی دارند. در نتیجه، آن اشخاص می توانند کمک ارزشمندتری را برای دستیابی به یک جامعه آگاه نمایند و بهترین زندگی ممکن را داشته باشند. آن ها دارای ارزش و احترام بیشتری می باشند و در نتیجه پردرآمدتر و پیشرفته تر زندگی می کنند.قاعده و قانون این است که، برای داشتن درآمد بیشتر، باید بیشتر بدانید، “اگر می خواهید سطح درآمدتان افزایش یابد و بهترین زندگی را داشته باشید باید سطح سرمایه عقلی و فکری خود نیز ارزش دانش سازنده خود را در کارتان افزایش دهید.”

مهارت

دومین فاکتور موفقیت که می توانید با به کارگیری آن، بهترین زندگی ممکن را داشته باشید صرفا مهارت می باشد.سطح توانایی شما در زمینه کاریتان، می تواند کیفیت و کمیت نتیجه کارتان را مشخص کند.برای شروع پیشرفت شخصی و کسب نتایج ویژه، آسانترین راه این است که در حرفه و شغل خود نتایج بهتری بدست آورید.به محض اینکه مهارت های خود را از طریق مطالعه و تجربه، افزایش دهید شما نتایج بهتری را در انجام کارهای کوچک بدست خواهید آورد که آن هم سرعت و قابل پیش بینی بودن کارتان را افزایش می دهد.نحوه یادگیری یک مهارت جدید را میتوانید در مقاله‌ی راز یادگیری یک مهارت جدید و خلق روش یادگیری مداوم مطالعه نمائید.

ارتباطات

سومین عامل موفقیت در پیشرفت شخصی و دستیابی به زندگی بهتر، توسعه دادن دایره ارتباطات گسترده دائمی است.شما خواهید دانست که هر تغییر اصلی در زندگیتان توسط شخص یا اشخاصی که درهایی را برای شما باز یا بسته می کنند،توام خواهد بود.امکان دستیابی شما به زندگی بهتر توسط تعدادی از مردم که شما را می شناسند و دوستتان دارند و نیز خواهان کمک کردن به شما هستند، تعیین خواهد شد.برای گسترش شبکه ارتباطات خود، باید در هر موقعیتی دائما در تماس باشید. به نظر می رسد که، ارتباط مستقیمی بین تعداد افرادی که می شناسید و اینکه تا چه حد موفق هستید وجود دارد.

پول

داشتن پول در حساب بانکی تان به شما آزادی بیشتر و قابلیت بهره مندی از موقعیت های مختلفی را که پیش می آید، می دهد. اگر شما ورشکسته و مقروض هستید، حق انتخاب کمتری خواهید داشت.یکی از مهمترین چیزهایی که تا به حال در زندگی آموخته ام این است که شما فقط به اندازه حق انتخابتان آزادی دارید.اگر حق انتخابی نداشته باشید، هیچ آزادی نخواهید داشت.اگر شما مجبور به انجام شغلی کم درآمد باشید و نتوانید آن را به این دلیل که هیچ پس اندازی ندارید کنار بگذارید در واقع به بالقوه خود ترمز زده اید یعنی شما به جایی قفل شده اید و حق انتخابی برای پیشرفت ندارید.شما می توانید به چرخیدن به دور خود و باور این حقیقت که در ماه ها و سال های زندگی خود هیچ حق انتخابی ندارید و مجبور به پذیرش هر چیزی که برایتان پیش می آید هستید، پایان بدهید.

عادات خوب در کار کردن

پنجمین عامل موفقیت که شما را قادر می سازد حداکثر کار خود را در مدت زمان کوتاه تری انجام دهید صرفا داشتن عادات خوب در کار کردن می باشد.توانایی شما در افزایش پایبندی به زمان سرمایه گذاری شده می تواند شما را قادر سازد تا به هدفتان به طور گسترده تر در مدت زمان کوتاه تر نائل شوید در مقایسه با افراد دیگری که سازمان نیافته عمل کرده و بی دقت هستید.توسعه عادات خوب کاری نیازمند این است که قبل از عمل فکر کنید. لیستی تهیه کنید و اولویتها راقبل از شروع، تعیین کنید.داشتن عادات خوب کاری در نظر گرفتن نتایج محتمل مثبت و منفی هر کاری را می طلبد.

نگرش ذهنی مثبت

ششمین عامل موفقیت در کار و زندگی، کاهش مدت زمان دستیابی به اهدافتان با گسترش مثبت اندیشی است.داشتن یک دیدگاه فکری مثبت، بیشترشبیه گرفتن یک تصمیم است. به خاطر داشته باشید شما همانی می شوید که عمل می کنید. اگر شما در فعالیتهایی شرکت می کنید که افراد مثبت، با اعتماد بنفس و خوش بین در آنها شرکت دارند در نهایت شما هم یکی از آنها می شوید و به بهترین زندگی خود دست می یابید. زمانیکه کارها به خوبی پیش می روند، هر کسی می تواند روحیه مثبتی داشته باشد اما شما می توانید در هر موقعیتی به جستجوی خوبی ها بپردازید و این باعث می شود که مثبت نگر باشید و شروع به پیشرفت در زندگی کنید.

تصویر ذهنی مثبت

هفتمین عامل موفقیت که در سبک زندگی خود می توانید ایجاد کنید و تنها چیزی که می تواند به شما در دستیابی به زندگی بهتر کمک کند، در واقع توسعه تصویر ذهنی مثبت می باشد.مردم شما را پیش از اینکه از نظر ظاهری چطور به نظر می رسید براساس نگرش شما به دنیای اطرافتان ارزیابی می کنند.در حقیقت شما نیز دیگران را با نگرش آنها نسبت به دنیای اطرافشان ارزیابی می کنید.طولانی شدن معرفی شخصیت جذاب از خود، نوع پوشش و آراستگی تان و دیگر موارد می تواند در ایجاد موقعیت های مناسب پیش رویتان و افرادی که قصد کمک برای پیشرفت به شما را دارند، تاثیر منفی داشته باشد.

خلاقیت

خلاقیت و نوع آوری روش جالب دیگری برای شروع پیشرفت در زندگی است و سرعت دستیابی شما به اهدافتان را افزایش می دهد. خلاقیت چیزیست که همواره به آن نیاز دارید تا از آن طریق به دنبال راههای بهتر، سریعتر، آسانتر و ارزانتر برای انجام شغلتان باشید. به یاد داشته باشید یک ایده خوب تمام آن چیزیست که برای شروع موفقیت و خوش بختی لازم دارید.

شخصیت

شاید مهمترین عامل در تسریع دستیابی به موفقیت نوع شخصیت شماست.منظم بودن همراه با مورد اعتماد بودن می تواند فرصت های خوب بی شماری را برایتان فراهم آورد. اعتماد، پایه و اساس تمامی روابط انسانی ست.زمانیکه مردم شما را می شناسند و باورتان دارند. مطمئن هستند که می توانند به حرف شما و به قولی که برای انجام کاری می دهید، اعتماد کنند.آنها احساس خواهند کرد که به خواسته هایی که از شما دارند به احتمال خیلی زیاد می توانند دست یابند و به آن خواسته ها سریعتر، زودتر، آسانتر و با قطعیت بیشتری دست خواهند یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی جمعه , 27 می 2022 - 11:17

صبح وزوان : محمد علی بخشنده – فساد،فقر،بی عدالتی و تغییرهای آب و هوایی،برخی از اساسی ترین چالشها در جهان هستند که اغلب ممکن است چاره پذیر نباشند و منطقه ما هم از این قاعده کلی مستثنی نبوده و با توجه به عدم وجود سیستم های کنترلی و نظارتی ،موارد چهار گانه ذکر شده در منطقه ما شاید بیشتر خود نمایی می کنند.در چنین مواردی ،اعتماد عمومی نسبت به مسولین منطقه ای کاهش می یابدوشهروندان با قدرت بیشتری نسبت به گذشته خواستار آن هستند که مدیران اجرایی در مورد تغییرهایی که منطقه را به پیش می راند،نقش موثرتر و هدایت کننده ای ایفا نمایند