کد خبر : 7106
تاریخ انتشار : جمعه 13 می 2022 - 6:20

دکتر اباذرصرامی دبیر مجمع روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استانها وشهردار اسبق شهر وزوان :وزوان شهری ارزشمند بلحاظ ظرفیتهای گوناگون فرهنگی و تاریخی و گردشگری در درون شهر و منابع ارزشمند انسانی فراوان در اقصی نقاط کشور می‌باشد.

دکتر اباذرصرامی دبیر مجمع روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استانها وشهردار اسبق شهر وزوان :وزوان شهری ارزشمند بلحاظ ظرفیتهای گوناگون فرهنگی و تاریخی و گردشگری در درون شهر و منابع ارزشمند انسانی فراوان در اقصی نقاط کشور می‌باشد.

http://prof.khuisf.ac.ir/images/MastersPictures/MP_ab.sarami[3544291].jpg شهر وزوان شهری ارزشمند بلحاظ ظرفیتهای گوناگون فرهنگی و تاریخی و گردشگری در درون شهر و منابع ارزشمند انسانی فراوان در اقصی نقاط کشور می‌باشد. بنظر می‌رسد مسئولین محترم شهر و منطقه و شهروندان محترم ساکن و اصالتا وزوانی باید بیش از پیش نسبت به تقویت ظرفیت ها و برندسازی شهری از یک سو

http://prof.khuisf.ac.ir/images/MastersPictures/MP_ab.sarami[3544291].jpg

شهر وزوان شهری ارزشمند بلحاظ ظرفیتهای گوناگون فرهنگی و تاریخی و گردشگری در درون شهر و منابع ارزشمند انسانی فراوان در اقصی نقاط کشور می‌باشد.

بنظر می‌رسد مسئولین محترم شهر و منطقه و شهروندان محترم ساکن و اصالتا وزوانی باید بیش از پیش نسبت به تقویت ظرفیت ها و برندسازی شهری از یک سو و ایجاد تعلق خاطر نسبت به شهر از سوی دیگر نقش موثر خود را ایفا نمایند.

همان گونه که مستحضر می‌باشید این مهم با انجام امور نرم افزاری جهت بستر توسعه و امور سخت افزاری در راستای تحقق توسعه همچون سرمایه گذاری و …محقق می گردد.

شهر وزوان افراد موثر و دلسوز فراوان دارد که می‌توانند نقش موثر خود را در راستای تقویت انسجام و انجام اقدامات کلان و خرد جهت جلوگیری از فرایند مهاجرت بدلیل عدم وجود ظرفیت های اشتغال زایی را فراهم نمایند.

این مهم دلسوزی بیش از پیش به ویژه توسط وزوانی های عزیز اقصی نقاط کشور را می طلبد.

درذیل اشاراتی مختصر حسب انتقال برخی تجربیات دوران خدمت خود در شهر وزوان داشته ام در خصوص شاخص بودن شهر وزوان بلحاظ ظرفیت ها و دلسوزی های موجود که نیاز باستمرار مداوم جهت حصول نتایج نهایی دارد در ذیل باستحضار عزیزان می‌رسد.

الف) بازخوانی ظرفیت ها و فرصت های شهر وزوان

https://www.instagram.com/p/BN3-6W7h-hP/?utm_medium=copy_link

ب) اقدام ارزشمند احیا حمام تاریخی شهر وزوان که در فرایند آن با حمایت های ارزشمند جمعی از شهروندان فرهیخته شهر وزوان و اعضای محترم شورای شهردوره چهارم آغاز در امتداد آن نیز توسط شهردار محترم و پرسنل محترم شهرداری و اعضای محترم شورا دوره پنجم تکمیل و بهره برداری گردید.

ج) اهدا خانه تاریخی مرحوم یونسی به شهرداری وزوان جهت تبدیل به دفتر پایش قنات جهانی وزوان

د) چند ماه قبل از پیگیریهای مستمر جناب آقای دکتر حجت رسولی (معاون محترم و سابق دانشگاه شهید بهشتی که اصالتا وزوانی می‌باشند) جهت چاپ مقاله خود در خصوص قنات جهانی وزوان مطلع گردیدم و ایشان فردی هستند که بیش از ۵۰ سال پیش با خانواده محترمشان از وزوان مهاجرت نموده اند اما هنوز خود را وزوانی دانسته و در راستای شهر خود و توسعه فرهنگ و تاریخ غنی آن گام بر می‌دارند.

ه) اقدامات ارزشمند خیرین و موثرین محترم شهر در راستای توسعه مراکز خدماتی و درمانی و آموزشی شهر به ویژه در سالهای اخیر با مشارکت شهروندان محترم و اعضای محترم شورای شهر دوره پنجم و ششم و شهردار محترم و تلاشهای ارزشمند جناب آقای حسینی نژاد

و)ضرورت هم افزایی های اجتماعی و فرهنگی و توسعه ای جهت شهر وزوان و تقویت نشست ها و همفکری انجمن ها و محافل موجود جهت وزوانی های عزیز به ویژه در شاهین شهر و اصفهان و تهران و اقصی نقاط کشور جهت هم افزایی اجتماعی و فرهنگی که نهایتا منجر به توسعه پایدار در شهر وزوان گردد

در پایان ضمن سپاس از اقدامات ارزشمند جناب آقای مهندس شفیعی شهردار محترم شهر وزوان و اعضای محترم شورای ادوار مختلف شهر و فرهیختگان و عزیزان گروه به برخی از عوامل موثر بر رشد یا افول شهرها و تاثیرات برون سازمانی یا رقابتی آنها در پست ذیل جلب مینمایم.

https://www.instagram.com/p/BzP2r9HD5ye/?utm_medium=copy_link

سلامت و پاینده باشید.

اباذر صرامی خدمتگزار سابق شهر وزوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.