کد خبر : 6802
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مارس 2022 - 16:59

تصاویر اتفاقی عجیب در روز پایانی سال | مشاهده یک قلاده گرگ در خیابان‌های تهران

تصاویر اتفاقی عجیب در روز پایانی سال | مشاهده یک قلاده گرگ در خیابان‌های تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه امروز اتفاقی افتاد که در چند دهه اخیر شاهد آن نبودیم، گفت: امروز در خیابان‌های تهران یک قلاده گرگ مشاهده شد. به گزارش از فارس، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: امروز اتفاقی افتاد که در چند دهه اخیر شاهد آن نبودیم و اتفاقی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه امروز اتفاقی افتاد که در چند دهه اخیر شاهد آن نبودیم، گفت: امروز در خیابان‌های تهران یک قلاده گرگ مشاهده شد.

مشاهده گرگ در خیابان های تهران

به گزارش از فارس، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: امروز اتفاقی افتاد که در چند دهه اخیر شاهد آن نبودیم و اتفاقی نادر در قرن گذشته بود.

وی گفت: ساعت ۹ و ۳۴ دقیقه صبح امروز مشاهده یک قلاده گرگ در خیابانی در محله خانی آباد اعلام می‌شود که دو ایستگاه به محل اعزام می شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: خوشبختان این گرگ به کسی آسیب نزده بود و فقط در خیابان ها چرخ میزد.

ملکی بیان کرد: بعد از ۲-۳ ساعتی که گرگ را تعقیب کردند نیروها توانستند گرگ را سالم و تحت کنترل بیهوش کردند و تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

وی در پایان بیان کرد: تشکر می‌کنم از شهروندان که اطلاع رسانی کردند و کسی نزدیک نشده بود و به شهروندان و گرگ هیچ آسیبی وارد نشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.