کد خبر : 6798
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مارس 2022 - 16:47

بر اثر واژگونی خودرو فرماندار شاهین شهر در محور انارک – چوپانان یک نفر در دم فوت و ۳ نفر مصدوم شدند.

بر اثر واژگونی خودرو فرماندار شاهین شهر در محور انارک – چوپانان یک نفر در دم فوت و ۳ نفر مصدوم شدند.

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان نائین گفت: بر اثر واژگونی خودرو فرماندار شاهین شهر در محور انارک – چوپانان یک نفر در دم فوت و ۳ نفر مصدوم شدند. به گزارش از ایسنا، رضا عباسی اظهار کرد: شب گذشته در ساعت ۱۹:۴۵ در تماس با اورژانس نائین حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در کیلومتر ۴۵

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان نائین گفت: بر اثر واژگونی خودرو فرماندار شاهین شهر در محور انارک – چوپانان یک نفر در دم فوت و ۳ نفر مصدوم شدند.

تصادف

به گزارش از ایسنا، رضا عباسی اظهار کرد: شب گذشته در ساعت ۱۹:۴۵ در تماس با اورژانس نائین حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در کیلومتر ۴۵ محور انارک به سمت چوپانان اعلام شد.

وی افزود: پس از آن نیروهای اورژانس انارک به محل حادثه اعزام  و در مشاهده ابتدایی متوجه می‌شوند که خانم ۳۷ ساله بر اثر شدت جراحات در دم فوت کرده است.

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان نائین تصریح کرد: در این حادثه فرماندار شاهین شهر به همراه سه فرزند خود شامل دختر ۱۲ ساله، پسر ۷ ساله و پسر ۲ ساله با آمبولانس به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل شدند، اما متاسفانه همسر فرماندار فوت شد.

عباسی با اشاره به اینکه حال عمومی مصدومان خوب بود، خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه پس از اقدامات ابتدایی در بیمارستان نائین برای پیگیری درمان به بیمارستان کاشانی اصفهان منتقل شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.