کد خبر : 6776
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 فوریه 2022 - 18:17

کلنگ زنی هنرستان خیر ساز حاج علی خانعلی در شهر وزوان

کلنگ زنی هنرستان خیر ساز حاج علی خانعلی در شهر وزوان

کلنگ زنی هنرستان خیر ساز حاج علی خانعلی در شهر وزوان مراسم کلنگ زنی هنرستان خیر ساز حاج علی خانعلی در شهر وزوان باحضور فرماندار شهرستان، معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان، مسئولین شهر وزوان و خانواده معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران و معتمدین برگزار شد. سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان در این

کلنگ زنی هنرستان خیر ساز حاج علی خانعلی در شهر وزوان

vazvan1

مراسم کلنگ زنی هنرستان خیر ساز حاج علی خانعلی در شهر وزوان باحضور فرماندار شهرستان، معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان، مسئولین شهر وزوان و خانواده معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران و معتمدین برگزار شد.

سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان در این آیین طی سخنانی ضمن تجلیل از خیرین شهرستان خصوصا خیرین مدرسه ساز، با اشاره به وضعیت مدارس شهرستان و رشد جمعیت در سال‌های اخیر گفت: شهرستان شاهین شهر و میمه نیازمند ساخت مدارس بیشتر است که انتظار می‌رود اداره کل نوسازی مدارس با خیرین در انجام‌ این مهم همکاری نماید.

فرماندار شهرستان افزود: مدیریت شهرستان آمادگی دارد هر نوع همکاری و پشتیبانی اداری از کلیه خیرین در حوزه های مختلف را انجام‌ دهد.

لازم به ذکر است این هنرستان خیر ساز در زمینی به مساحت ۱۵۰۰متر مربع در دو طبقه شامل فضای اداری،۷ کلاس و ۳ کارگاه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان احداث خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.