کد خبر : 6774
تاریخ انتشار : جمعه 28 ژانویه 2022 - 14:28

کاظمی‌طبا در خصوص افتاحیه‌های این شهرستان همزمان با دهه فجر گفت:افتتاح اورژانس شهر وزوان با هزینه یک و نیم میلیاردی

کاظمی‌طبا در خصوص افتاحیه‌های این شهرستان همزمان با دهه فجر گفت:افتتاح اورژانس شهر وزوان با هزینه یک و نیم میلیاردی

فرماندار شاهین‌شهر: ارتباط مردم با مدیران از شاخص‌ترین‌ برنامه دهه فجراست اصفهان- فرماندار شاهین‌شهر گفت: ارتباطات مردمی مدیران دستگاه‌ها علاوه بر برنامه‌های دهه فجر در شهرستان‌های شاهین‌شهر برقرار خواهد بود. به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا کاظمی طبا در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص مشروح برنامه‌های دهه فجر شهرستان شاهین شهر اظهار داشت:

فرماندار شاهین‌شهر:

ارتباط مردم با مدیران از شاخص‌ترین‌ برنامه دهه فجراست

ارتباط مردم با مدیران از شاخص‌ترین‌ برنامه دهه فجراست

اصفهان- فرماندار شاهین‌شهر گفت: ارتباطات مردمی مدیران دستگاه‌ها علاوه بر برنامه‌های دهه فجر در شهرستان‌های شاهین‌شهر برقرار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا کاظمی طبا در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص مشروح برنامه‌های دهه فجر شهرستان شاهین شهر اظهار داشت: یکی از شاخص‌های دولت سیزدهم ارتباط ویژه مدیران با مردم است که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر وقت‌گذاری برای مشکلات مردم و تلاش برای سفر استاندار به شهرستان خواهد بود.

وی افزود: دوشنبه‌ها مدیران ملزم هستند که ملاقات مردمی از ساعت ۹ تا ۱۲ در شهرستان شاهین شهر داشته باشند و ۱۵ بهمن‌ماه در مصلای شاهین شهر مدیران کل دستگاه‌ها حضور خواهند داشت و جمعه هفته آینده آن در شهرستان‌های گز و گرگاب برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر با اشاره به اینکه در روز ۱۲ بهمن زنگ انقلاب در مدارس زده می‌شود، گفت: روز ۱۳ بهمن یادواره ۷۰۰ شهید شهرستان شاهین شهر در مصلای این شهرستان و در روز بعد نیز فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی گام دوم انقلاب آغاز می‌شود و بعد ظهر آن روز غبارروبی مزار شهدا را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در روز ۱۸ بهمن ماه همایش بانوان و در روز ۲۰ ام به همت شهرداری شاهین شهر جشن خانوادگی خواهیم داشت و ۲۲ بهمن راهپیمایی سراسری از تالار شیخ بهایی به سمت خیابان فردوسی با سخنرانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان برگزار می‌شود.

کاظمی‌طبا در خصوص افتاحیه‌های این شهرستان همزمان با دهه فجر گفت: افتتاح خط انتقال آب مورچه‌خور و گرگاب، آب و فاضلاب شهرک نیایش و برکت، افتتاح پروژه‌های برق شهرستان با هزینه ۱۰۰ میلیارد تومانی، افتتاح اورژانس شهر وزوان با هزینه یک و نیم میلیاردی و احداث و افتتاح سه گلخانه با هزینه ۹۰ میلیاردی با اشتغال بیش از ۱۹۰ نفر با مشارکت بخش خصوصی و دولتی و … شامل برنامه‌های دهه فجر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.