کد خبر : 6444
تاریخ انتشار : جمعه 30 آوریل 2021 - 4:23

پرسپولیس ۴ – الریان ۲ | صدرنشینی قاطع و صعود سرخ ها به دور حذفی

پرسپولیس ۴ – الریان ۲ | صدرنشینی قاطع و صعود سرخ ها به دور حذفی

تیم پرسپولیس در آخرین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم الریان قطر را با نتیجه چهار بر دو از پیش‌رو برداشت و صدرنشین گروه شد دو تیم پرسپولیس و الریان در حالی به مصاف هم رفتند که برد و باخت این دیدار برای شاگردان یورن بلان اهمیتی نداشت و الریانی‌ها

تیم پرسپولیس در آخرین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم الریان قطر را با نتیجه چهار بر دو از پیش‌رو برداشت و صدرنشین گروه شد

شهریارمغانلو و عیسی آل کثیر

دو تیم پرسپولیس و الریان در حالی به مصاف هم رفتند که برد و باخت این دیدار برای شاگردان یورن بلان اهمیتی نداشت و الریانی‌ها از قبل از این بازی حذف شده این رقابت‌ها بودند. اما از آنطرف سرخ‌ها با پیروزی در این دیدار به عنوان تیم اول صدرنشین گروه می‌شدند.

پرسپولیسی‌ها نیمه نخست را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰ روی یک کار ترکیبی وحید امیری در جناح چپ توپ را روی دروازه سانتر کرد که با ضربه سر شهریار مغانلو تیرک دروازه مانع گل شدن توپ شد. در ادامه شاگردان گل‌محمدی روی یک ضدحمله امید عالیشاه پشت محوطه هجده قدم الریان توپ را در عرض برای مغانلو کاشت و شوت این بازیکن در دقیقه ۲۷ پرسپولیس را به گل اول رساند.

سرخ‌پوشان پس از گل اول با روحیه بالا حملات خود را بیشتر کردند و در دقیقه ۳۳ احسان پهلوان روی کار فردی تماشایی در پشت محوطه جریمه حریف مدافع الریان را از پیش رو برداشت و با یک شوت دقیق سرخ‌ها را به گل دوم رساند تا این نیمه با برتری دوگله پرسپولیس به پایان برسد. 

نیمه دوم را برخلاف نیمه نخست الریانی‌ها بهتر شروع کرد و یوهان بولی، مهاجم الریان در دقیقه ۴۸ از پشت محوطه جریمه اقدام با شوتزنی کرد که با واکنش نصف و نیمه حامد لک همراه شد و در ریباند همین مهاجم مجددا به توپ رسید و دروازه سرخ‌ها را باز کرد. پرسپولیس که در این بازی به دنبال هر سه امتیاز بود بلافاصله گل الریانی‌ها را جواب داد.

پرسپولیسی‌ها با تعداد بیشتری روی دروازه الریان حمله‌ور شدند، مهدی ترابی از جناح چپ توپ را روی دروازه سانتر کرد و حسین کنعانی‌زادگان با اضافه شدن به خط حمله و با ضربه سر گل سوم پرسپولیس در دقیقه ۶۸ به ثمر رساند. پس از گل باز هم الریانی‌ها به سمت دروازه پرسپولیس حمله کردند، پس از اشتباهات مکرر مدافعان، توپ به یوهان بولی رسید و مهاجم الریان با یک بغل پای ساده گل دوم الریان را در دقیقه ۷۲ در میان بهت سرخ‌پوشان به ثمر رساند.

اما این پایان کار نبود و شاگردان یحیی گل‌محمدی یک دقیقه بعد و در دقیقه ۷۳ به گل چهارم رسیدند. ارسال کوتاه سیامک نعمتی از سمت راست زمین را احمد عبدالمقصود به شکل ناقص دفع کرد تا توپ به عیسی آل‌کثیر برسد و با شوت محکم تماشایی به زیر طاق دروازه گل چهارم پرسپولیس را بزند.

پرسپولیسی‌ها با این پیروزی به عنوان تیم اول و با ۱۵ امتیاز به دور بعد صعود کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.