کد خبر : 6284
تاریخ انتشار : شنبه 13 مارس 2021 - 16:53

آگهی ثبت نام داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهر وزوان

آگهی ثبت نام داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهر وزوان

در اجرای ماده ۴۸ قانون و ماده ۴۵ آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر بدین وسیله به اطلاع اهالی محترم حوزه انتخابیه شهر وزوان میرساند ثبت نام از دواطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر از تاریخ ۹۹/۱۲/۲۰ تا تاریخ ۹۹/۱۲/۲۶ جمعا به مدت هفت روز به عمل می آید . به گزارش روابط عمومی

در اجرای ماده ۴۸ قانون و ماده ۴۵ آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر بدین وسیله به اطلاع اهالی محترم حوزه انتخابیه شهر وزوان میرساند ثبت نام از دواطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر از تاریخ ۹۹/۱۲/۲۰ تا تاریخ ۹۹/۱۲/۲۶ جمعا به مدت هفت روز به عمل می آید .
به گزارش روابط عمومی و امور اطلاع رسانی انتخابات شهرستان شاهین شهر و میمه؛ در اجرای ماده ۴۸ قانون و ماده ۴۵ آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر بدین وسیله به اطلاع اهالی محترم حوزه انتخابیه شهر وزوان میرساند ثبت نام از دواطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر از تاریخ ۹۹/۱۲/۲۰ تا تاریخ ۹۹/۱۲/۲۶ جمعا به مدت هفت روز به عمل می آید . واجدین شرایط قانونی می توانند همه روزه در وقت اداریازساعت ۸صبح لغایت۱۸ با در دست داشتن مدارک زیر به فرمانداری مراجعه نمایند:لینک مشروح آگهی:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.