کد خبر : 6114
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 ژانویه 2021 - 14:55

حجت الاسلام والمسلمین جمیاری امام جمعه وزوان : مقام معظم رهبری می فرمایند مذاکره نخواهیم کرد برجام را به شرطی که تمام تحریم‌ها را بردارند، اجرا خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جمیاری امام جمعه وزوان : مقام معظم رهبری می فرمایند مذاکره نخواهیم کرد برجام را به شرطی که تمام تحریم‌ها را بردارند، اجرا خواهیم کرد.

(بسم الله الرحمن الرحیم) خلاصه خطبه های نماز جمعه شهر وزوان به امامت حجت الاسلام والمسلمین جمیاری در تاریخ ۱۰/۱۱/۱۳۹۹ (خطبه اول) بعد از حمد و سپاس الهی، همه بزرگواران را به تقوا الهی سفارش می کنم.مبحث زبان و حرف زدن یکی از مباحث مهم می باشد. هر سخن را که بیان می کنیم، باید

(بسم الله الرحمن الرحیم)

خلاصه خطبه های نماز جمعه شهر وزوان به امامت حجت الاسلام والمسلمین جمیاری در تاریخ ۱۰/۱۱/۱۳۹۹

(خطبه اول)

بعد از حمد و سپاس الهی، همه بزرگواران را به تقوا الهی سفارش می کنم.
مبحث زبان و حرف زدن یکی از مباحث مهم می باشد. هر سخن را که بیان می کنیم، باید به تاثیر مثبت یا منفی آن فکر کنیم.

یکی از گناهان زبان که باید با تقوا آن را برطرف کرد، غیبت کردن است. غیبت کردن یعنی قتل انسان، انسانی که قدرت دفاع از خود را ندارد. غیبت کردن به خوردن گوشت برادر مرده خوش تشبیه شده است و هر کس غیبت کند در پرونده او عمل ربا نوشته می شود. مواظب گناه زبانی و غیبت باشیم.

عیب دیگران را نباید بیان کنیم که اینها همه غیبت است. غیبت باعث می‌شود اعمال خوب ما به حساب شخص غیبت شونده نوشته شود. شهید ثانی می فرمایند غیبت یعنی پشت سر برادر خود چیزی را گفتن که او بدش می آید. حضرت محمد (ص) می فرماید: پدر اگر صفات و علائم فرزند خود را هم بیان کند غیبت کرده است.

(خطبه دوم)

بعد از حمد و سپاس الهی و صلوات بر ائمه معصومین، خودم و همه بزرگواران را به تقوا الهی سفارش می کنم
امنیت خوب کشور به برکت نیروهای مسلح کشور می باشد. عصبانیت آمریکا از ایران به دلیل قدرت موشکی و منطقه ای، سیاسی ،امنیتی و انرژی هسته‌ای ایران است. بی تدبیری های داخلی باعث ناراضی کردن مردم و مشکلات اقتصادی مربوط به عملکرد بد آنهاست.

یک مقام اسرائیلی ایران را تهدید کرده است، عرض می کنیم برای نابودی خودتان عجله نکنید. انشاالله به زودی در ۲۰ سال آینده اسرائیل وجود نخواهد داشت و با قدرت ایمان و علم اسرائیل نابود خواهد کرد. تفاوتی ندارد که چه کسی در آمریکا رئیس جمهور باشد. بایدن، ترامپ، اسرائیل، نگاه دشمنی به ایران دارند و مسئولین باید حواسشان به این موضوع باشد. مقام معظم رهبری می فرمایند مذاکره نخواهیم کرد برجام را به شرطی که تمام تحریم‌ها را بردارند، اجرا خواهیم کرد. آمریکا با ناامن کردن عراق و سوریه و ایجاد داعش می خواهد قدرت منطقه‌ای ایران را کم کند که کور خوانده است.

در مورد شهر وزوان، شهر تمیز و زیبایی است که باید از زحمات شهردار، کارکنان و کارگران شهرداری تشکر نمود.
باید عملکردها در خطبه نماز جمعه بیان گردد و گزارش نماز جمعه در صدا و سیما پخش شود.
با وحدت کمبودهای موجود در شهر را برطرف ‌کنیم. جوان‌ها را به نماز جمعه دعوت کنیم و به پتانسیل های درونی شهر و اشتغال جوانان توجه کنیم.

مناسبت ها
۱۲ بهمن آغاز دهه فجر و سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به ایران می باشد.در این دهه می بایست نسبت به آذین بندی شهر و برگزاری مراسم های مرتبط با این دهه اقدام شود.
۱۵ بهمن مصادف با بیستم جمادی الثانی، سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز گرامیداشت بانوان است.

(پایان) @setadjomehvazvan

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسن اسدی یکشنبه , 31 ژانویه 2021 - 15:05

Hello, please send the article, thanks to Asadi