کد خبر : 603
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 ژانویه 2019 - 17:42

حضور استاندار اصفهان و نماینده‌ی شهرستان، در شهر وزوان؛

حضور استاندار اصفهان و نماینده‌ی شهرستان، در شهر وزوان؛

حضور استاندار اصفهان و نماینده‌ی شهرستان، در شهر وزوان؛ دکتر عباس رضایی، استاندار محترم اصفهان، که به دعوت نماینده‌ی شهرستان در مجلس شورای اسلامی به منطقه سفر کرده بودند، با هیئت همراه خود، در جمع مردم و مسئولان شهر وزوان حاضر شدند و در جریان مشکلات و کمبودهای شهر قرار گرفتند. استاندار محترم در این

حضور استاندار اصفهان و نماینده‌ی شهرستان، در شهر وزوان؛

▫️دکتر عباس رضایی، استاندار محترم اصفهان، که به دعوت نماینده‌ی شهرستان در مجلس شورای اسلامی به منطقه سفر کرده بودند، با هیئت همراه خود، در جمع مردم و مسئولان شهر وزوان حاضر شدند و در جریان مشکلات و کمبودهای شهر قرار گرفتند.

▫️استاندار محترم در این سفر، با حضور در گلزار شهدا و همراهی با مردم و مسئولان شهر در آئین غبارروبی قبور شهدای گرانقدر وزوان که به مناسبت ایام الله دهه‌ی مبارک فجر برگزار می‌شد، شرکت کردند و با اهدای شاخه‌های گل، به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کردند.

▫️در این مراسم، حجت الاسلام محمدیان، امام جمعه‌ی وزوان، با بیان برخی از مشکلاتی که در راه توسعه‌ی شهر وجود دارد، از پتانسیل‌های شهر و منطقه برای ایجاد اشتغال و رفع معضلات اقتصادی و معیشتی مردم و کاهش مهاجرت سخن گفتند و از مسئولان خواستند تا در این راه با تمام توان قدم بردارند.

▫️رئیس شورای اسلامی شهر نیز با تقدیر و تشکر از حضور دکتر رضایی، دکتر حاجی و هیئت همراه، در جمع مردم شهر شهیدپرور وزوان و شنیدن دردها و مشکلات مردم، از وعده‌های استاندار برای رفع کمبودهای منطقه و کمک به رفع مشکلات مختلف شهر و منطقه گفتند و ابراز امیدواری کردند که با درایت و تلاش دکتر رضایی و سایر مسئولان دلسوز، شاهد پیشرفت شهرها و روستاهای منطقه باشیم.

▫️در پایان مراسم، استاندار اصفهان، با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم منطقه و شهر وزوان، استفاده از ظرفیت‌های شهرها و روستاهای منطقه و کمک به سرمایه‌گذاران را راهی مناسب در جهت برون رفت از وضعیت فعلی و حل مشکل بیکاری جوانان دانستند و اعلام داشتند که با تمام توان، با حذف موانع پیش پای سرمایه‌گذاران، در این جهت گام خواهند زد.

▫️دکتر عباس رضایی و همراهانشان پس از پایان مراسم، شهر وزوان را به مقصد روستای ونداده ترک کردند.

 

 

📋کانال وژگون‌نوشت

◽️ @ Vazhgoon_Nevesht

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.