کد خبر : 5921
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 نوامبر 2020 - 8:41

مصدومیت تکنسین‌های اورژانس در تصادف زنجیره‌ای محور جاده‌ای وزوان مورچه‌خورت

مصدومیت تکنسین‌های اورژانس در تصادف زنجیره‌ای  محور جاده‌ای وزوان مورچه‌خورت

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در تصادف زنجیره‌ای در محور جاده‌ای وزوان – مورچه‌خورت ۲ نفر از کنسین‌های اورژانس مصدوم شدند. غفور راستین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت:‌ تصادف زنجیره‌ای چند خودرو ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در محور جاده‌ای وزوان – مورچه‌خورت روبه‌روی پمپ بنزین

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در تصادف زنجیره‌ای در محور جاده‌ای وزوان – مورچه‌خورت ۲ نفر از کنسین‌های اورژانس مصدوم شدند.

مصدومیت تکنسین‌های اورژانس در تصادف زنجیره‌ای

غفور راستین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت:‌ تصادف زنجیره‌ای چند خودرو ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در محور جاده‌ای وزوان – مورچه‌خورت روبه‌روی پمپ بنزین اتفاق افتاد که بلافاصله ۳ تیم اورژانس به محل اعزام شدند و نسبت به انتقال مصدومان به مراکز درمانی اقدام کردند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در جریان کمک‌رسانی ۲ نفر از تکنسین‌های اورژانس مصدوم شدند و در لحظات اولیه که تکنسین‌های اورژانس از پایگاه مورچه خورت در حال امدادرسانی در صحنه حادثه به ۳ مصدوم اولیه بودند، کامیونی در آن محل لیز می‌خورد و واژگون می‌شود.

وی ادامه داد: بار کامیون پمفلت‌های فلزی بوده که هنگام واژگونی به سمت آمبولانس پرتاب می‌شود، همکاران ما قبل از اینکه این حادثه اتفاق بیفتد در حد چند ثانیه قبل آمبولانس را جلوی صدمتری منتقل می‌کنند، در غیر این صورت تمام مصدومان و همکاران ما در اورژانس فوت کرده بودند.

راستین با اشاره به اینکه یکی از تکنسین‌ها از ناحیه گردن و دیگری از ناحیه زانو آسیب دیده که آسیب‌شان جدی نبوده و در حال درمان هستند، خاطرنشان کرد: این حادثه ۸ نفر مصدوم شامل ۷ مرد و یک زن داشت که ۳ نفر از مصدومان حادثه به بیمارستان گلدیس منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به حادثه واژگونی سرویس پالایشگاه اصفهان عنوان کرد: این حادثه ۱۶ مصدوم از ۳۲ تا ۵۹ ساله داشت و ۴ نفر نیز فوت کردند که بین ۴۰ تا ۵۰ ساله بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.