کد خبر : 5854
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 اکتبر 2020 - 6:21

قیمت جدید ۵ محصول سایپا اعلام شد

قیمت جدید ۵ محصول سایپا اعلام شد

قیمت جدید ۵ محصول سایپا در سه ماهه سوم امسال اعلام شد. به گزارش از تسنیم، براساس مصوبه شورای رقابت خودروسازان می توانند متناسب با نرخ تورم بخشی هر سه‌ماه یک‌بار درخواست افزایش قیمت خود را به وزارت صنعت اعلام کنند. بر همین اساس، در سه ماهه سوم امسال نیز درخواست افزایش قیمت خودروسازان به

قیمت جدید ۵ محصول سایپا در سه ماهه سوم امسال اعلام شد.

سایپا هوم پیج

به گزارش از تسنیم، براساس مصوبه شورای رقابت خودروسازان می توانند متناسب با نرخ تورم بخشی هر سه‌ماه یک‌بار درخواست افزایش قیمت خود را به وزارت صنعت اعلام کنند.

بر همین اساس، در سه ماهه سوم امسال نیز درخواست افزایش قیمت خودروسازان به وزارت صنعت ارسال و در نهایت بعد از جمع‌بندی‌های انجام‌شده با بانک مرکزی در دریافت نرخ تورم بخشی مجوز افزایش حداکثری ۲۵درصدی برای خودروسازان صادر شد.

بر همین اساس، شرکت سایپا در لیست قیمت‌گذاری خود قیمت تیبا هاچ‌بک را ۹۵میلیون و ۴۲۶هزار تومان تعیین کرده است؛ درحالی که قیمت این خودرو در شهریورماه ۷۷میلیون و ۸۰۰هزار تومان بوده است.

 علاوه بر این، ساینا EX قیمت آن ۹۲میلیون و ۹۲۸هزار تومان تعیین شده در حالی که قیمت این محصول نیز در شهریورماه ۷۶میلیون و ۲۰۰هزار تومان بوده است.

کوئیک معمولی نیز از ۹۴میلیون و۶۰۰هزار تومان به ۱۳۰میلیون و ۱۵هزار تومان رسیده است، همچنین در کوئیک معمولی با رنگ سفید قیمت از ۹۴میلیون و ۴۰۰هزار تومان به ۱۲۹میلیون و ۷۵۵هزار تومان رسیده است. تیبا صندوق‌دار هم از ۷۱میلیون و ۲۰۰هزار تومان به ۷۶میلیون و ۸۰۰هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.