کد خبر : 5758
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 سپتامبر 2020 - 18:27

ثبت نام ۸۰ نفر برای ساخت مسکن محرومان :معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شاهین شهر و میمه گفت: تاکنون ۸۰ نفر برای ساخت مسکن محرومان در روستا‌های شهرستان ثبت نام کرده اند.

ثبت نام ۸۰ نفر برای ساخت مسکن محرومان :معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شاهین شهر و میمه گفت: تاکنون ۸۰ نفر برای ساخت مسکن محرومان در روستا‌های شهرستان ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مهدی خادمی در جلسه برنامه ریزی مسکن محرومان افزود: برای ساخت مسکن محرومان ظرفیت شهرستان ۱۱۰ واحد است که درصورت وجود متقاضی به ۲۰۰ واحد می‌رسد و اولویت با خانواده‌های است که زمین در محدوده طرح هادی روستایی و بافت فرسوده داشته باشند. وی گفت: برای

ثبت نام ۸۰ نفر برای ساخت مسکن محرومان در روستا‌های شهرستان شاهین شهر و میمه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مهدی خادمی در جلسه برنامه ریزی مسکن محرومان افزود: برای ساخت مسکن محرومان ظرفیت شهرستان ۱۱۰ واحد است که درصورت وجود متقاضی به ۲۰۰ واحد می‌رسد و اولویت با خانواده‌های است که زمین در محدوده طرح هادی روستایی و بافت فرسوده داشته باشند.


وی گفت: برای هر نفر ۵۰۰ میلیون ریال وام ۴ درصد ۱۲ ساله و ۳۰۰ میلیون ریال وام بلا عوض پرداخت می‌شود و بقیه هزینه‌ها برعهده متقاضی است.


معاون برنامه ریزی فرمانداری شاهین شهر و میمه افزود: راه و شهرسازی موظف است در شهر‌های شاهین شهر، میمه و وزوان برای مدجویان بدون مسکن زمین تامین و به بنیاد مسکن واگذار کند تا بتوانند از این فرصت استفاده کنند.
خادمی افزود: این طرح برای محرومان در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر در صورت تامین زمین اجرامی شود و وام ۵۰۰ میلیون ریالی آن با سود ۵ درصد محاسبه می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.