کد خبر : 5738
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 سپتامبر 2020 - 4:16

استقلال ۳-الاهلی صفر | صعود مطلق آبی‌ها به مرحله بعد

استقلال ۳-الاهلی صفر | صعود مطلق آبی‌ها به مرحله بعد

استقلال با شکست الاهلی عربستان موفق شد تا با ۵ امتیاز راهی دور حذفی شود. به گزارش همشهری آنلاین استقلال در شرایطی به مصاف الاهلی رفت که تنها با شکست این تیم به مرحله بعد صعود می‌کرد. شاگردان نامجومطلق از همان دقایق ابتدایی بازی نشان دادند که برای صعود به مرحله حذفی مصمم هستند. چند

استقلال با شکست الاهلی عربستان موفق شد تا با ۵ امتیاز راهی دور حذفی شود.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین استقلال در شرایطی به مصاف الاهلی رفت که تنها با شکست این تیم به مرحله بعد صعود می‌کرد. شاگردان نامجومطلق از همان دقایق ابتدایی بازی نشان دادند که برای صعود به مرحله حذفی مصمم هستند. چند واکنش عالی از گلر الاهلی باعث شد تا استقلال برای گل برتری تا دقیقه ۲۸ و ضربه زیبای قائدی انتظار بکشد. اما الاهلی که انگیزه لازم به عنوان تیم صدرنشین و صعود کرده را نداشت در همان نیمه اول و با گل کریمی صعود استقلال به دور بعد را حتمی کرد. با شروع نیمه دوم استقلال در لحظات ابتدایی همچنان به حملات خود ادامه داد تا در نهایت دیاباته با زدن گل سوم ادامه بازی را برای هر دوتیم تقریبا تشریفاتی کند. 

استقلال با صعود به مرحله بعد باید در انتظار تیم اول گروه دوم باشد. دست مریزاد به مجید نامجو مطلق مربی نجیب استقلال هم که بی توجه به حواشی انتخاب مربی برای این تیم تمام تمرکز خود را معطوف به صعود استقلال کرد. 

ترکیب استقلال

 سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، هروویه میلیچ، وریا غفوری، مسعود ریگی، علی کریمی، ارسلان مطهری، شیخ دیاباته، مهدی قایدی، فرشید اسماعیلی

سرمربی: مجید نامجومطلق

ترکیب الاهلی

محمد العویس، سعد المولد، محمد الفتیل، عمر السوما، مارکو مارین، تلال علی، حسین عبدالغنی، عبدالرحمن عبدالله، هانی اسماعیل، یوسف سعد و محمد اسیری

سرمربی: ولادان میلویویچ

شرح گل:

استقلال ۱ – الاهلی صفر (دقیقه ۲۹: مهدی قایدی): مسعود ریگی با توپ‌گیری در میانه زمین به هرویه میلیچ پاس داد که او هم فرشید اسماعیلی را در جناح چپ زمین صاحب توپ کرد و در ادامه پاس این بازیکن به مهدی قایدی و شوت روی پای تماشایی ستاره ریزنقش آبی‌ها از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به زمین و دفع ناقص محمد العویس تبدیل به گل شد.

استقلال ۲ – الاهلی صفر (دقیقه ۳۹: علی کریمی): ارسال مهدی قایدی از روی کرنر در مقابل تیرک اول به عارف غلامی برخورد کرد و دوباره به قایدی رسید که دومین سانتر او در این موقعیت با عبور از مقابل مطهری و دیاباته، با ضربه سر علی کریمی وارد دروازه الاهلی شد.

استقلال ۳ – الاهلی صفر (دقیقه ۵۴: شیخ دیاباته): پاس پشت‌پای قایدی به میلیچ و پاس او به علی کریمی را این بازیکن به مقابل دروازه الاهلی فرستاد تا شیخ دیاباته با پرش بلند گل سوم آبی‌ها را به ثمر رساند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.