کد خبر : 5589
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 جولای 2020 - 6:05

نگران بحران انسانی در آبان‌ ماه هستیم | متاسفانه شرایط کرونا اصلا عادی نیست

نگران بحران انسانی در آبان‌ ماه هستیم | متاسفانه شرایط کرونا اصلا عادی نیست

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، عادی پنداری برخی از مردم و مسئولان در مواجهه با کرونا را باعث اوج‌گیری مجدد این بیماری دانست.  به گزارش مهر، ‌کیانوش جهانپور گفت: متأسفانه عادی پنداری برخی از مردم و مسئولان به اوج‌گیری مجدد کرونا در کشور کمک کرد. وی افزود: عادی پنداری‌ها به این موضوع

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، عادی پنداری برخی از مردم و مسئولان در مواجهه با کرونا را باعث اوج‌گیری مجدد این بیماری دانست.

جهانپور

 به گزارش مهر، ‌کیانوش جهانپور گفت: متأسفانه عادی پنداری برخی از مردم و مسئولان به اوج‌گیری مجدد کرونا در کشور کمک کرد.

وی افزود: عادی پنداری‌ها به این موضوع کمک کرد که ترس و هوشیاری نسبت به رفتار کرونا در جامعه از بین برود و شاهد اوج‌گیری مجدد بیماری باشیم.

جهانپور با عنوان این مطلب که راه بازگشت به روزهای قبل از اوج‌گیری کرونا وجود دارد، گفت: متأسفانه شرایط عادی نیست و اگر امروز نتوانیم به پروتکل‌های بهداشتی عمل کنیم، روزهای سخت‌تری را در پیش خواهیم داشت.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با عنوان این مطلب که نگران بحران انسانی در پاییز هستیم، افزود: اگر امروز به پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک بی اعتنا باشیم، وضعیت در شهریور و مهر بسیار بدتر از امروز خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف‌گذاری وزارت بهداشت برای کنترل کرونا، استفاده ۹۵ درصد مردم از ماسک و رعایت ۷۵ درصد مردم از پروتکل‌های بهداشتی است که اگر به این هدف دست پیدا نکنیم، شاهد بحران انسانی در آبان‌ماه خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.