کد خبر : 5470
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 ژوئن 2020 - 15:50

مبلغ پیش‌پرداخت و موعد تحویل خودروهای طرح پیش‌فروش

مبلغ پیش‌پرداخت و موعد تحویل خودروهای طرح پیش‌فروش

دو گروه خوردوسازی سایپا و ایران‌خودرو که پس از قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده پیش‌فروش محصولات خود را از روز گذشته (یکشنبه) آغاز کرده‌اند، قیمت محصولات ارائه‌شده و موعد تحویل خود را اعلام کردند. به گزارش ایسنا، دو شرکت بزرگ خودروساز داخلی پس از اتمام مرحله اول فروش فوق‌العاده محصولات خود و قرعه‌کشی آن‌ها، اقدام به

دو گروه خوردوسازی سایپا و ایران‌خودرو که پس از قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده پیش‌فروش محصولات خود را از روز گذشته (یکشنبه) آغاز کرده‌اند، قیمت محصولات ارائه‌شده و موعد تحویل خود را اعلام کردند.

car

به گزارش ایسنا، دو شرکت بزرگ خودروساز داخلی پس از اتمام مرحله اول فروش فوق‌العاده محصولات خود و قرعه‌کشی آن‌ها، اقدام به پیش‌فروش تعدادی از محصولات با موعد تحویل یک‌ساله کرده‌اند. ثبت‌نام خودروها در این طرح از روز گذشته (یکشنبه، ۱۸ خردادماه) آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه (۲۰ خردادماه) ادامه خواهد داشت.  

همچنین در این طرح فروش خودروسازان، محدودیت‌های پیشین همچون هر کدملی یک خودرو، حداقل سن ۱۸ سال، عدم امکان صلح و ممنوعیت فروش وکالتی، دارا بودن گواهی‌نامه رانندگی و نداشتن سابقه خرید و ثبت‌نام خودرو از هردو خودروساز برقرار است.

ضمن اینکه  قیمت خودروها قطعی نیست و پس از پایان مدت زمان ثبت‌نام در میان متقاضیان، قرعه‌کشی صورت‌گرفته و افراد منتخب پس از اعلام اسامی ظرف مدت ۴۸ ساعت پس از انجام فرآیند قرعه‌کشی، موظف به واریز مبالغ علی‌الحساب خودروی ثبت‌نامی خود هستند. تا پیش از فرآیند قرعه‌کشی و اعلام اسامی برنده شده، هیچ مبلغی از مشتریان درخواست نمی‌شود.

گروه خودروسازی سایپا پیش‌فروش ۹ محصول که سه خودرو جدید نیز در میان آن ها وجود دارد از ساعت ۱۴ روز گذشته، پس از مراسم قرعه‌کشی محصولات فروش فوق‌العاده آغاز کرد. علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به‌نشانی  saipa.iranecar.com  نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

خودروهای ارائه‌شده در این طرح با قید مبالغ در نظر گرفته‌شده برای پیش‌پرداخت و موعد تحویل آن ها در جدول زیر آمده است:

همچنین گروه صنعتی ایران خودرو از ساعت ۸ صبح روز گذشته پیش‌فروش ۴۵ دستگاه در قالب ۱۲ مدل از محصولات خود با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه را آغاز کرد. ثبت‌نام از طریق سایت رسمی این شرکت به آدرس esale.ikco.ir و به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود.

در جدول زیر مبلغ  علی‌الحساب پیش‌پرداخت و حدود زمانی موعد تحویل خودروهای ارائه‌شده در طرح پیش‌فروش یک ساله به تفکیک نوع خودرو ذکر شده است: 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.