کد خبر : 5223
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 آوریل 2020 - 21:53

محمد رضا شفیعی _ شهردار وزوان :نهم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی و تحقق آیه شریفه «و امرهم شوری بینهم» ، فرخنده و خجسته باد.

محمد رضا شفیعی _ شهردار وزوان :نهم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی و تحقق آیه شریفه «و امرهم شوری بینهم» ، فرخنده و خجسته باد.

‍ ‍ بسمه تعالینهم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی و تحقق آیه شریفه «و امرهم شوری بینهم» ، فرخنده و خجسته باد. درخشش خورشید فروزان شورا از بلندای قله های عمران و آبادانی شهر و روستا ، قانون پویا و متمدنی بود که در کشور عزیزمان اجرایی شد و بارقه امید را

‍ ‍ بسمه تعالی
نهم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی و تحقق آیه شریفه «و امرهم شوری بینهم» ، فرخنده و خجسته باد.

درخشش خورشید فروزان شورا از بلندای قله های عمران و آبادانی شهر و روستا ، قانون پویا و متمدنی بود که در کشور عزیزمان اجرایی شد و بارقه امید را در دل مردم روشن و منور ساخت ، زیرا در پرتو این قانون است که سرنوشت مردم به دست خودشان رقم می خورد.

نهاد شورا که شالوده آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام دارد در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم ، عینیت بخشید و به برکت این اتفاق ، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند ، دو چندان گردید.

اینجانب به نمایندگی از اقشار مختلف همشهریان عزیز و فهیم و فرهیخته ، این روز باشکوه را به همه اعضای محترم شورای اسلامی شهر وزوان ، که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر ، تلاش می نمایند و با حفظ امانت ، کفایت ، درایت ، کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه شهروند مدار ، خالصانه و عاشقانه کوشش می نمایند ، تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات روز افزون این عزیزان را از درگاه حق مسئلت می نمایم.

امیدوارم مرا نیز در آرزوی خویش که همانا ساختن فردایی زیباتر و روشن تر برای سربلندی وزوان سرافراز است ، سهیم بدانید.

محمد رضا شفیعی _ شهردار وزوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.