کد خبر : 4756
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 مارس 2020 - 14:35

ایرانیان سیزده بدر ممنوع : روز طبیعت به ادامه‌دار شدنِ زنجیره شیوع ویروس کرونا کمک می‌کنند؛ چیزی که می‌تواند به قیمت جان شهروندان دیگر تمام شود.

ایرانیان سیزده بدر ممنوع : روز طبیعت  به ادامه‌دار شدنِ زنجیره شیوع ویروس کرونا کمک می‌کنند؛ چیزی که می‌تواند به قیمت جان شهروندان دیگر تمام شود.

عده‌ای از مردم با وجود هشدارها در خصوص شیوع کرونا و توصیه به در خانه ماندن، برای تفریح به طبیعت می‌روند. هر فرد میتواند بر اثر ابتلا به ویروس کرونا حتی اگر سالم هم باشد، شرایط بالینی متفاوتی را تجربه کند. بنابراین مطلقا این ساده انگاری دلیلی بر شجاعت افراد نیست که فکر کنند می روند

عده‌ای از مردم با وجود هشدارها در خصوص شیوع کرونا و توصیه به در خانه ماندن، برای تفریح به طبیعت می‌روند.

هر فرد میتواند بر اثر ابتلا به ویروس کرونا حتی اگر سالم هم باشد، شرایط بالینی متفاوتی را تجربه کند. بنابراین مطلقا این ساده انگاری دلیلی بر شجاعت افراد نیست که فکر کنند می روند به پیک نیک و… و مبتلا نخواهند شد. این فقط مشکل برای خود فرد ایجاد نمی‌کند، بلکه وقتی ویروس را در سطح جامعه منتقل می کنید، موجب بازچرخش ویروس شده و دیگران و سایر شهروندان نیز آسیب می بینند.

هنوز عده‌ای از مردم خطر ویروس کرونا و توصیه‌ها به ماندن در خانه را جدی نگرفته‌اند. محله‌های دربند و درکه تهران این روزها شاهد حضور تعدادی از مردم است و تعدادی از رستوران‌ها در این تفرجگاه‌ها و تعدادی از مغازه‌های فروش مواد خوراکی روباز همچنان در حال فعالیت هستند. کسانی که اصول در خانه ماندن و پرهیز از تجمع و گشت و گذار را رعایت نمی‌کنند، به ادامه‌دار شدنِ زنجیره شیوع ویروس کرونا کمک می‌کنند؛ چیزی که می‌تواند به قیمت جان شهروندان دیگر تمام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.