کد خبر : 4657
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مارس 2020 - 18:40

روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی و ستاد مدیریت بحران شهر وزوان: فعلا بحث منشا ویروس وبیولوژیک بودن ونبودن آن مطرح نیست بلکه بحث چگونگی جلوگیری از شیوع وسرایت بیشتر آن موضوع اصلی همه مسئولین کشور ومردم عزیز باید باشد.

روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی و ستاد مدیریت بحران شهر وزوان: فعلا بحث منشا ویروس وبیولوژیک بودن ونبودن آن مطرح نیست بلکه بحث چگونگی جلوگیری از شیوع وسرایت بیشتر آن موضوع اصلی همه مسئولین کشور ومردم عزیز باید باشد.

با سلام واحترام. همانطور که همشهریان عزیز در جریان هستید متاسفانه کشور ما در معرض شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و تعدادی از هموطنان با آن در گیر شده اند. فعلا بحث منشا ویروس وبیولوژیک بودن ونبودن آن مطرح نیست بلکه بحث چگونگی جلوگیری از شیوع وسرایت بیشتر آن موضوع اصلی همه مسئولین کشور ومردم

با سلام واحترام. همانطور که همشهریان عزیز در جریان هستید متاسفانه کشور ما در معرض شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و تعدادی از هموطنان با آن در گیر شده اند. فعلا بحث منشا ویروس وبیولوژیک بودن ونبودن آن مطرح نیست بلکه بحث چگونگی جلوگیری از شیوع وسرایت بیشتر آن موضوع اصلی همه مسئولین کشور ومردم عزیز باید باشد. چنانچه کمترین بی توجهی وعدم رعایت توصیه های بهداشتی و درمانی رخ دهد هزینه های سنگین انسانی ومالی وغیره خدای ناکرده باید بابت آن پرداخت شود. مهمترین اقدامی که هر شهروندی باید مستلزم به رعایت آنها باشد رعایت تمام و کمال توصیه های بهداشتی و روانی است.مسایل ایمنی از جمله ماندن در خانه، شستشوی مداوم دستها، استفاده از دستکش و ماسک وعدم مراجعه به محل اجتماعات و رعایت نظافت فردی و گروهی و سایر موارد باید مورد توجه تک تک شهروندان گرامی باشد. خطر فراگیری واپیدمی این ویروس بسیار جدی واجتناب ناپذیر می باشد. همانطور که به شهروندان قبلا نیز توصیه شده است از در اختیار قرار دادن منازل خود به افراد غیر تحت هر شرایطی اجتناب نمایید. بی شک مبارزه با این ویروس مهلک وظیفه تمامی دستگاه‌ها، نهادها، اشخاص و سازمانهاست و همه در قبال آن مسئولیت دارند. واگذاری این امر مهم به یک دستگاه بویژه شهرداری و پرسنل آن که وظایف گسترده ای را بر عهده دارند نه معقول ونه منطقی و نه امکان پذیر خواهد بود. هر چند شهرداری وزوان از بدو ورود این میهمان ناخوانده اقدامات مهمی را در زمینه اطلاع رسانی، ضدعفونی معابر و مناطق پر تردد و اخطار کتبی به تخطی کنندگان از واگذاری منازل خود به اتباع بیگانه انجام داده است اما بدون تعارف این اقدامات به تنهایی و عدم مشارکت مردم و فعالان و کنشگران اجتماعی وسایر ادارات و افراد حقیقی وحقوقی بهیچ عنوان چاره ساز نیست. صرف صدور دستور و اظهار نظر وارائه راه کار در حد نظریه کفایتی ندارد. شهرداری و شورای اسلامی شهر وزوان از تمامی آحاد مردم عزیز شهر دعوت بعمل می آورد تا جهت جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری با تمام امکانات مالی، پزشکی، تخصصی و بهداشتی خود پا در این کارزار صعب و دشوار نهاده و با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار وحفظ آرامش وخویشتن داری با مراجعه به ستاد بحران شهرداری وزوان آقای قاضیان مراجعه و با اقدام عملی خود باقیات و الصالحاتی را در این برهه حساس بر جای گذارید. من الله التوفیق. روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی و ستاد مدیریت بحران شهر وزوان.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.