کد خبر : 4346
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 فوریه 2020 - 13:42

نماز جمعه در مسجد جامع وزوان به امامت امام جمعه ، حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمدیان ودر مسجد جامع میمه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی جمعه (۹۸/۱۱/۱۸ ) برگزار می شود .

نماز جمعه در مسجد جامع وزوان به امامت امام جمعه ، حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمدیان ودر مسجد جامع میمه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی جمعه (۹۸/۱۱/۱۸ ) برگزار می شود .

حرکات نماز بر جریان خون در مغز، تاثیرات مثبت فراوانی داشته باشد. در هنگام سجده با متمایل شدن سر به سمت پایین، جریان خون به سمت مغز افزایش می‌یابد همچنین خم شدن بدن بر روی خود هنگام سجده، به جهت‌گیری خون از اطراف بدن به سمت اعضای درونی و مغز کمک می‌کند هارولد بور از

حرکات نماز بر جریان خون در مغز، تاثیرات مثبت فراوانی داشته باشد. در هنگام سجده با متمایل شدن سر به سمت پایین، جریان خون به سمت مغز افزایش می‌یابد همچنین خم شدن بدن بر روی خود هنگام سجده، به جهت‌گیری خون از اطراف بدن به سمت اعضای درونی و مغز کمک می‌کند هارولد بور از دانشگاه ییلبرای اولین بار با انجام یک آزمایش سادهبه وجود میدان مغناطیسی در اطراف موجودات زنده پی برد. همان گونه که می دانید در بدن ما میلیون ها عصب وجود دارد که کار انتقال پیام در بدن ما به وسیله ی تحریک الکتریکی این عصب ها صورت می گیرد. اگر انسان در هر نقطه از زمین رو به قبله بایستد میدان مغناطیسی بدنش بر میدان زمین منطبق می گردد و در مدتی که در نماز است،میدان بدنش منظم می شود. یکی از نکات جالبی که پروفسور بور به آن دستیافته بود، این بودکه در بدن تمام دانشجویان مؤنث ماهی یک بار تغییر ولتاژ شدید ایجاد می شود و میدان بدن به منظم ترین حالت خود می رسد و به همین دلیل است که زنان در این مدت نیاز ندارند که نماز بخوانند. اخیراً هم کشف شده است که علت اینکه قلب زنان منظم تر و قوی تر از مردان می زنددلیل آن همین تغییر ولتاژ است. نماز و بارهای الکتریکی بارهای زائدی که در اثر تحریکات الکتریکی اعصاب به وجود می آیند، مانند میدان بدن بر امواج مغزی اثر سوء دارند و این اثرات در نواحی که اعصاب در آن تحریک بیشتری دارند خطرات جدی تری ایجاد می کنند و باید هرچه سریع تر از آن نواحی دور شوند. به طرز حیرت آوری می بینیم که این نواحی دقیقا باید در وضو شسته شوند و طبق تحقیقات صورت گرفته، بهترین راه دفع بارهای زائد استفاده از یک ماده رسانای بی ضرر و در دسترس مانند آب است و هرچه این آب خالص تر باشد، اثر گذارتر خواهد بود. نماز و امواج مغزی با دفع بارهای زائد بدن در وضو امواج مغزی در ایده آل ترین حالت قرار می گیرند. علاوه بر آن حالت تمرکزی که در هنگام نماز در انسان به وجود می آید تشعشع امواج آنها را به اندازه قابل توجهی بالا می برد و توانایی مغز را در تولید این امواج بیشتر می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.