کد خبر : 4317
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 ژانویه 2020 - 16:25

تحقیر الریان به وسیله صغیر تا کبیر استقلال

تحقیر الریان به وسیله صغیر تا کبیر استقلال

استقلال۵- الریان صفر     استقلال استقلال درروز عالی مهاجمانش توانست با ۵ گل الریان قطر را در دوحه تحقیر کند و راهی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود. در دومین دیدار پلی آف لیگ قهرمانان استقلال با یک پیروزی قاطع برابر الریان توانست به دور گروهی این مسابقات صعود کند. در روزی مهاجمان استقلال هرچه

استقلال۵- الریان صفر

    استقلال استقلال درروز عالی مهاجمانش توانست با ۵ گل الریان قطر را در دوحه تحقیر کند و راهی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود.

در دومین دیدار پلی آف لیگ قهرمانان استقلال با یک پیروزی قاطع برابر الریان توانست به دور گروهی این مسابقات صعود کند. در روزی مهاجمان استقلال هرچه زدند به تور الریان نشست استقلال توانست با ۵ گل تیمقطری را شکست دهد. مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا- فصل ۲۰۲۰ سه‌شنبه: ۹۸/۱۱/۰۸ ؛ ساعت ۱۸:۴۵ استادیوم: جاسم بن حمد- دوحه قطر/ تماشاگر: — داور: توجو مینورو(ژاپن)؛ کمک‌ها: اوچی شینجی و کاراکامی ساتوشی؛ داور چهارم: آراکی یوسوکه/ ناظر مسابقه: لیو جینسونگ(چین)؛ ناظر داوری: لن مک‌گرگور(استرالیا) الریان قطر فهد یونس محمد جمعه لی جائه‌ایک دامی تراواری گابریل مرکادو احمد عبدالمقصود(۷۵- سلطان الکواری) فرانک کوم عبدالعزیز حاتم موفق عوض(۵۶- خالد مفتاح) رودریگو تاباتا یاسین براهیمی سرمربی: دیگو آگیره استقلال ایران سید حسین حسینی روزبه چشمی محمد دانشگر شاهین طاهرخانی وریا غفوری هرویه میلیچ مسعود ریگی(۸۰- آرش رضاوند) فرشید باقری علی کریمی مهدی قائدی(۷۴- امیرارسلان مطهری) شیخ دیاباته(۸۸ مرتضی تبریزی) سرمربی: فرهاد مجیدی شرح گلها الریان صفر – استقلال ۱ (دقیقه ۸: شیخ دیاباته): خطایی که مسعود ریگی پشت محوطه الریان گرفته بود را وریا غفوری با شوت تماشایی از بین دیوار دفاعی بازیکنان قطری عبور داد و به تیرک عمودی دروازه زد تا در ریباند شیخ دیاباته صاحب توپ شود و با شوت محکم گل اول استقلال را به ثمر رساند. الریان صفر – الریان ۲ (دقیقه ۴۰: مهدی قائدی): توپ‌گیری عالی علی کریمی در میانه زمین، توپ را به مهدی قائدی رساند و او نیز بعد از پیشتازی تا زمین الریان به شیخ دیاباته پاس داد که او نیز با یک پاس چیپ استثنایی توپ را مجددا به قائدی رساند تا او با ضربه سر چشم‌نواز گل دوم را بزند. الریان صفر – استقلال ۳ (دقیقه ۴۷: مهدی قائدی): هرویه میلیچ از سمت چپ زمین نفوذی انجام داد که ارسال او را احمد عبدالمقصود به شکل ناقص دفع کرد تا توپ به مهدی قائدی برسد و این بازیکن با شوت سرضرب و فنی برای سومین بار دروازه الریان را باز کند. الریان صفر – استقلال ۴ (دقیقه ۸۴: امیرارسلان مطهری): وریا غفوری بعد از یک- دو با علی کریمی نفوذ سریعی از جناح چپ زمین انجام داد که سانتر زمینی او را ارسلان مطهری پس از مهار توپ و شوت زمینی زد تا با دفع ناقص فهد یونس توپ تبدیل به گل شود الریان صفر – استقلال ۵ (دقیقه ۱+۹۰: امیرارسلان مطهری): پرتاب اوت وریا غفوری با عبور از زیر پای مرتضی تبریزی به آرش رضاوند رسید تا او با پاس در عمق ارسلان مطهری را در موقعیت خوبی قرار دهد و او با ضربه بغل پا گل پنجم تیمش را به ثمر رساند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.