کد خبر : 4020
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 دسامبر 2019 - 6:11

کد دستوری و مراجعه به سایت | آخرین مهلت ثبت درخواست بسته معیشتی

کد دستوری و مراجعه به سایت | آخرین مهلت ثبت درخواست بسته معیشتی

آخرین مهلت ثبت درخواست کسانی که نخستین بسته حمایت معیشتی را دریافت نکرده‌اند روزهای سه‌شنبه ۱۲ آذر و چهارشنبه ۲۰ آذر به دو روش متفاوت است. به نقل از ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همه آنها که نخستین بسته حمایت معیشتی نگرفتند می‌توانند تا چهارشنبه ۲۰ آذر

آخرین مهلت ثبت درخواست کسانی که نخستین بسته حمایت معیشتی را دریافت نکرده‌اند روزهای سه‌شنبه ۱۲ آذر و چهارشنبه ۲۰ آذر به دو روش متفاوت است.

به نقل از ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همه آنها که نخستین بسته حمایت معیشتی نگرفتند می‌توانند تا چهارشنبه ۲۰ آذر برای ثبت درخواست رسیدگی شکایت خود به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند. از سوی دیگر، امروز سه‌شنبه ۱۲ آذر آخرین مهلت شماره‌گیری با کد دستوری #۶۳۶۹* است و اگر تعداد درخواست‌ها زیاد باشد، هفته آینده هم فرصتی برای سرپرستان خانوار فراهم می‌شود تا از این امکان برای اعلام درخواست خود استفاده کنند. بسیاری از سرپرستان خانوار برای دریافت بسته حمایت معیشتی کد رهگیری دریافت کرده‌اند اما آنها که کد رهگیری ندارند، تا پیش از پایان هفته این کد را دریافت می‌کنند و به درخواست آنها در کمترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.