کد خبر : 3944
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 نوامبر 2019 - 10:05

پیام تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر

پیام تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر

فاصله میان ۱۲ ربیع الأول که سالگرد ولادت پیامبر اکرم (ص) بنا بر روایات أهل سنت تا ۱۷ ربیع الأول که تاریخ ولادت رسول الله محمد (ص) بنا بر روایات موجود در شیعه است، از سوی امام خمینی ره، به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است. فرا رسیدن ۱۷ربیع الاول خجسته زاد روز رسول مهربانی

فاصله میان ۱۲ ربیع الأول که سالگرد ولادت پیامبر اکرم (ص) بنا بر روایات أهل سنت تا ۱۷ ربیع الأول که تاریخ ولادت رسول الله محمد (ص) بنا بر روایات موجود در شیعه است، از سوی امام خمینی ره، به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.

فرا رسیدن ۱۷ربیع الاول خجسته زاد روز رسول مهربانی و عزت ، مبشر آگاهی و حکمت ، پرچمدار عدالت و برابری حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، آغاز هفته وحدت و همچنین میلاد مسعود و فرخنده امام جعفر صادق (ع) ، ششمین اختر تابناک امامت و ولایت و مؤسس مذهب جعفری بر تمامی مسلمین تبریک و تهنیت باد.

ربیع، ماه زیبایی هاست، تجلی رحمت الهی بر هستی و کائنات و طلوع آفتاب حقیقت که از سرزمین وحی متجلی شد و جهانی را از عطر آگاهی بخش حضورش بهره مند ساخت. حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز ، دین رحمت و شفقت ، صلح و عدالت و الهام دهنده و روشنایی بخش بهره مند ساخت. امید است توفیق آن را داشته باشیم از الطاف بیکران این ایام مبارک که سراسر شادی ، سرور، امید و ایمان است به نحو شایسته ای بهره مند شده و بتوانیم در امر خطیر خدمت رسانی به مردم و ارتقاء بیش از پیش بانک رفاه کارگران توفیق داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.